Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt wat je wil bewerkstelligen ook bereiken door de SAX parser te gebruiken van PHP of nog beter, de XML DOM parser. Laatstgenoemde doet in 1x wat je wil. Waarom eval overigens hier niet werkt is o.a. omdat je single quotjes gebruikt bij eval. Er is een verschil tussen ' en " namelijk dat eerstgenoemde statisch parsed en laatstgenoemde dynamisch. Probeer eens $foo = "bla"; print("$foo"); print('$foo'); Het verschil moet dan wel duidelijk worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet het verschil tussen dubbele en enkele aanhalingstekens. Bij dubbele aanhalingstekens worden variabelen bijv. ook omgezet, terwijl bij enkele aanhalingstekens je de naam van de variabele ziet. In dit geval is dus enkele aanhalingstekens wel degelijk de juiste keuze. Ik wist dat het ook volledig door PHP zelf gedaan kon worden. Ik wou het alleen op mijn manier doen, en stuitte dus op het vermelde probleem, waarop ik helaas nog steeds geen antwoord op heb kunnen vinden. Maar ik vind wel een andere weg om het als boomstructuur op te slaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sorry, iets te haastig overheen gelezen. Hoe dan ook, hier werkt het gewoon:
PHP-code:
Code:
Array ( [blabla] => Array ( [hoi] => Array ( [hallo] => blaat ) ) ) |
![]() |
||
Verwijderd
|