Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En als ik lees wat iemand aanheeft kan ik me daar ook echt geen beeld bij vormen? ja een spijkerbroek, je hebt zo veel verschillende spijkerbroeken ja een zwart hemdje, je hebt zo veel verschillende zwarte hemdjes.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb vandaag een rood shirtje en een grijze broek aan ![]()
||
Citaat:
![]() maarja, ik heb een ijsblauwe paardrijbroek aan en een rooie hoodie en twee paar sokken met strepen. ik moet mijn bek houden.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb een rokje aan, brede goude riem, zwart shirtje, rose vest |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het klinkt vreselijk ![]() ik heb een zwart escher rokje aan met witte vogeltjes in escher motief vandaar escher, en een zwarte panty en witte overknee wijde slobberlaarzen met gouden adelaars erop en mini studs en een zwart shirtje en een rood vestje en oorbellen die zilveren veren voorstellen met een parel kortom ik heb echt best een toffe outfit godver |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik een lichtgroen gebloemde rok lichtblauw mouwloos truitje warm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vorig jaar had ik een agenda met fruit-etende en skateboardende zombies omdat het kiezen was tussen dat of iets met de break-out. En toen, een dag later, toen 'ie al ondergekliederd was door lui en ik 'm niet meer kon ruilen, zag ik ergens anders een escheragenda. ![]() Optop, zwarte kousen, zwart fladderrokje, zwart spagettihemdje, zwart off-shoulder gaasshirt, zwart/wit polkadot sjaaltje, omg en straks gaat m'n haar er ook bij matchen wat spannend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb trouwens een groen rockwell shirt aan. levi's 501 eb lage adidas schoenen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |