Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 18:27
MissCabaret
MissCabaret is offline
Ik heb GEEN idee waar ik dit moet plaatsen en als het fout staat merk ik het wel...

Dit jaar doet mijn school weer mee met de Going Global actie (weet niet of dat bekend is).. maar iig, op zo'n dag wordt er geld ingezameld op allerlei manieren en dat gaat dan naar een goed doel. Het doel dit jaar is weeshuizen en goede verzorging voor AIDS weesjes in Kenia... Nu zijn er 4 mensen nodig van mijn school die onze school gaan vertegenwoordigen in Kenia... De mensen die mee willen gaan moeten een sollicitatieforumulier invullen; waarom wil je mee? waarom zouden we jou moeten kiezen? bla bla bla...

Er worden dan door een groep mensen een aantal forumulieren uitgekozen en die mensen kunnen op gesprek komen... Uiteindelijk zal de organisatie edukans bepalen welke 4 mensen mogen gaan... Het gaat hier dus om 2 weken vrijwilligerswerk in Kenia....

Mijn vraag is dus nu, wat hadden jullie ingevuld op zo'n forumulier? Ik kan misschien zelf wel wat bedenken, maar het moet wel even origineel zijn... Daarom wil ik eerst weten wat jullie op zouden schrijven .. Beetje kansloos, maar toch.. Zou echt super graag mee willen... Ik ben benieuwd.. dankjewel..
Oud 24-10-2005, 18:35
Verwijderd
ehm ja, ik denk dat je je motivatie het best zelf kan verantwoorden maar vermijd zoveel mogelijk clichés.

reisje naar kenia klinkt niet verkeerd, veel succes
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 18:46
thunder110
thunder110 is offline
zeg dat je je eigen ticket betaalt!
dat zal wel motivering genoeg zijn
Oud 25-10-2005, 18:10
Verwijderd
Ik wil al mn hele leven naar afrika ik wilde zelfs persee een bruine babyborn
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ow dat was bij ons ook Going Global... En dan gingen er ook een aantal naar het buitenland. Volgens mij is een vriendin van me ook gegaan, in een ver verleden... Ik kan t me alleen moeilijk voor de geest halen

Je zit zeker niet toevallig in Veenendaal op school?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 16:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa dat doen ze bij mij op school ook. Maar ik doe niet mee, omdat ik het me niet zo lijkt. Het lijkt me leuk voor een dag, maar 2 weken vind ik iets te.
Oud 26-10-2005, 20:01
MissCabaret
MissCabaret is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-10-2005 @ 19:11 :
Ow dat was bij ons ook Going Global... En dan gingen er ook een aantal naar het buitenland. Volgens mij is een vriendin van me ook gegaan, in een ver verleden... Ik kan t me alleen moeilijk voor de geest halen

Je zit zeker niet toevallig in Veenendaal op school?
Relaxt!! jawel! op het CLV... en jij?
Oud 26-10-2005, 20:03
MissCabaret
MissCabaret is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 26-10-2005 @ 17:57 :
Jaa dat doen ze bij mij op school ook. Maar ik doe niet mee, omdat ik het me niet zo lijkt. Het lijkt me leuk voor een dag, maar 2 weken vind ik iets te.
Het is ook niet als 'leuk' bedoeld.. niks van wat je daar ziet is leuk.. Het gaat er om dat je na de reis kan vertellen aan scholen waar ze nou eigenlijk geld voor inzamelen.. waarom het nou zo belangrijk is..
Oud 26-10-2005, 20:38
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
MissCabaret schreef op 26-10-2005 @ 21:03 :
Het is ook niet als 'leuk' bedoeld.. niks van wat je daar ziet is leuk.. Het gaat er om dat je na de reis kan vertellen aan scholen waar ze nou eigenlijk geld voor inzamelen.. waarom het nou zo belangrijk is..
Bij mij op school doen ze het ook. Ik zou heel graag mee willen, lijkt me erg interessant, denk dat je er veel kunt leren. Maar ik zit in mn examenjaar, 6 vwo. Ik denk niet dat het dan zo'n goed idee is om naar Kenia te gaan.. Erg jammer dat ik dit niet in een vorig jaar heb kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 15:30
*Sbien
*Sbien is offline
van onze school mag er maar 1 naar Kenia. Ik doe ook mee, heb een mooie motivatie brief geschreven al zeg ik het zelf met een interessante invalshoek maar die verklap ik natuurlijk niet want ik zie je als concurrent

Doe voor de 2e keer VWO 6 dus kan wel wat missen misschien maak ik daardoor wel een goeie kans. Ik hoop het!
Oud 01-11-2005, 16:08
Verwijderd
Bij ons doen ze al jaren aan die actie mee. Ik vind het knap, je moet jezelf voor de volle 100% inzetten ook tijdens de acties op school.
Ik weet niet of je al eerderacties hebt gedaan? Schrijf daar over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten