Ik heb GEEN idee waar ik dit moet plaatsen en als het fout staat merk ik het wel...
Dit jaar doet mijn school weer mee met de Going Global actie (weet niet of dat bekend is).. maar iig, op zo'n dag wordt er geld ingezameld op allerlei manieren en dat gaat dan naar een goed doel. Het doel dit jaar is weeshuizen en goede verzorging voor AIDS weesjes in Kenia... Nu zijn er 4 mensen nodig van mijn school die onze school gaan vertegenwoordigen in Kenia... De mensen die mee willen gaan moeten een sollicitatieforumulier invullen; waarom wil je mee? waarom zouden we jou moeten kiezen? bla bla bla...
Er worden dan door een groep mensen een aantal forumulieren uitgekozen en die mensen kunnen op gesprek komen... Uiteindelijk zal de organisatie edukans bepalen welke 4 mensen mogen gaan... Het gaat hier dus om 2 weken vrijwilligerswerk in Kenia....
Mijn vraag is dus nu, wat hadden jullie ingevuld op zo'n forumulier? Ik kan misschien zelf wel wat bedenken, maar het moet wel even origineel zijn... Daarom wil ik eerst weten wat jullie op zouden schrijven

.. Beetje kansloos, maar toch.. Zou echt super graag mee willen... Ik ben benieuwd.. dankjewel..