Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben sinds een weekje of 2 weer terug op Letteren. En de laatste keer dat ik hier nog heel veel was heb ik ook stukjes van jou gelezen. En ik vind het heel grappig om te zien dat je inmiddels echt hele leuke stukjes schrijft! (niet dat vroegere stukjes niet zo leuk waren, maar het niveau is gestegen) Ik vind dit heel lief, en mijn herfstdag doet weer iets warmer aan, bedankt daarvoor.
'Ik zomer,' zei ze, 'zomer je mee?' Dit vind ik mooi. ![]() Verder heeft het stukje niet echt een diepgaande betekenis, maar liefs istie wel. Merci. - zo. en nu ga ik weer aan 't leren.
||
Citaat:
&bedankt voor het positieve commentaar. Whieh. ![]()
|
Jawel, dat weet ik wel, maar dat betekent nog niet dat alles daarin moet. Daar gooi ik stukjes neer waar ik weinig tot geen commentaar op wil hebben. Hier wilde ik wél commentaar op hebben, dus heb ik het in een los topic gepost.
|
Als je commentaar wilt, moet je het in een gewoon topic zetten. Als dat niet per se hoeft, maar je wilt toch dat mensen het lezen, moet je het in het dit-moet-ik-kwijt topic zetten. Ook als dat heel erg lang is.
Maar dat is mijn mening ![]() Is fleuren een woord? Verder vind ik hem wel lieflijk, ja. Misschien iets te. Maar het is wel mooi geschreven.
||
Citaat:
![]() Mijn dromen niet, hoor... Zie mijn verhalen maar ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wietje voor de zomer MarcWeller | 7 | 09-04-2013 18:12 | |
Seksualiteit |
is de penis in de zomer groter? Kevin D. | 38 | 27-06-2005 10:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zonnedroom juliettebinoche | 8 | 24-10-2003 18:42 | |
Muziek |