![]() |
|
![]() |
Ik heb enkele tijd terug deze post geplaatst:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1273923 Maar deze zaak blijft maar duren. Ze laten niets van zich horen, ze reageren niet op mijn oproep en zelfs een berichtje of een email sturen ze niet terug. Als ik er langs ga, sta ik voor een gesloten deur en voor gesloten rolluiken, alles potdicht! Nu, ze spelen een spelletje met me. Het staat vast dat deze toestellen van mij zijn aangezien ik ook bewijs heb van betaling en de eigenares vh appartement dit ook weet. Maar zij komt daar niet in tussen, ze zegt dat zij daar niets mee te maken heeft, dat de overeenkomst moet gebeuren tussen de huurders onderling. Oké, allemaal goed en wel. Dus ga ik beroep doen op een advocaat in de familie. Het enige wat ik wil, is dat ze betalen of dat ze de deur openlaten opdat ik de toestellen zou kunnen meenemen. Maar ze laten niets horen, ik heb hen een brief gestuurd van wat ik wil doen en niets antwoorden ze. Dus dit wil ik voor de vrederechter brengen... Iemand idee of dit makkelijk haalbaar is? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |