![]() |
||
Citaat:
Maar inderdaad, TS , er zijn misschien belangrijkere dingen op het moment dan "wanneer je weer kan gaan sporten". Ga dit eens na bij jezelf, en zoek hier hulp bij want daar kan je heel veel aan hebben..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als dit wel is ben ik het helemaal met je eens
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb 5 maanden lang 3 efexor (225 mg) per dag geslikt! Ik kreeg elke keer 3 doosjes als ik mijn medicatie ophaalde (90 pillen dus) noem jij dat niet veel? Ik heb volgensmij nog wel een herhalingsreceptbriefje en ik zou 'm bijna voor je gaan scannen. Je hebt het echt fout hoor! Oxazepam had ik gekregen voor paniekaanavllen en even later als slaapmiddel. Ze houden echt niet bij hoeveel je precies slikt en als ik om een herhalingsrecept voor de oxazepam vroeg, dan kreeg ik dat gewoon. Geloof me nou maar, wat zou ik er aan hebben om te liegen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@TS: Ik zou de dokter even bellen om het te vragen. En los van je vraag in je beginpost: ik denk, net als een aantal anderen, dat het idd verstandig is om hulp te zoeken, als je dat nog niet hebt. |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg ook niet dat je liegt.
Maar ik werk in een praktijk, en daar wordt het precies bij gehouden wat iemand slikt en wanneer wat is voorgeschreven, en dat wordt goed gecontroleerd door de assistentes+de arts zelf ,en ook in de apotheken wordt dat goed gecontroleerd. Maar goed als jij denkt dat je gelijk hebt, prima. T enige wat je echt moet doen is hulp zoeken, succes! |
![]() |
|
Zo raar is het niet hoor, dat iemand na een overdosis in de ogen van een ander gelijk zijn leven weer op wil pakken. Vaak word een overdosis genomen op een moment dat iemand compleet in de ban is van zijn extreem negatieve emoties. En als iemand dan weer een beetje bijkomt, kan hij dingen opeens heel anders zien, zijn aandacht op andere dingen richten, al zou het maar op de automatische piloot zijn. Na een zelfmoordpoging hoeft iemand echt niet per definitie alleen nog maar depri in bed te liggen zonder verder ook maar iets te willen. De stemming van iemand kan dan zo wisselend zijn dat dat het voor de omgeving vaak heel moeilijk maakt om te begrijpen.
En je moest eens weten op hoe veel manieren je aan medicatie kunt komen en welke trucjes er allemaal zijn om medicijnen op te sparen. Ik heb daar zelf vanuit mijn opleiding en ook in mijn eigen omgeving genoeg van meegekregen, dus zo ondenkbaar is dat heus niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, aan de topicstarter: misschien kun je beter nog een afspraak met je huisarts (of andere arts) maken en dan nog eens rustig al je vragen stellen en erover praten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic, ik heb toentertijd 2 maand last van mijn lever gehad. Gezond eten en rustig aan doen, veel meer kun je er volgens mij niet aan doen. heel veel sterkte
||
Citaat:
|
hmmz, om maar weer even on topic te gaan..
Ik heb hier helaas ook ervaring mee en dat zwarte drankje dat je hebt gehad is Norit... Hiervan krijg je inderdaad maagkrampen enz.. Ik weet niet of je ook een maagspoeling hebt gehad, maar daar is je maag zeker nog een aantal dagen van slag van. Ik zou rusitg aan weer beginnen met wat je wel en niet kunt, en het niet echt plannen ofzo. Wel lijkt het mij logisch, of eigenlijk noodzakelijk dat je gaat praten over het waarom en hoe nu verder.. maar dat zal vast wel gebeuren, want zoiets blijft natuurlijk niet on opgemerkt. Verder, dat je ant depressiva hebt voorgeschreven gekregen is inderdaad om die diepe dalen wat minder "diep" te maken.. (opsparen heeft echter natuurlijk geen zin) En oxazepam wordt gebruikt als kalmeringsmiddel en als slaapmiddel.. je kan daar makkelijk een nieuw recept voor krijgen.. je hoeft alleen maar te melden dat het op is.. Ik wens je veel sterkte en hoop dat je de goede hulp krijgt, zodat je dit niet meer hoeft mee te maken! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
overdosis insuline Michael_oud | 14 | 17-05-2018 18:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
overdosis (?) aspirine Verwijderd | 19 | 02-03-2007 18:06 | |
Drugs & Alcohol |
Kurt Cobain,overleden aan overdosis of zelfmoord? Wietabixke | 76 | 29-09-2003 21:37 | |
Drugs & Alcohol |
Een overdosis van Salvia? Mark87 | 10 | 14-05-2003 19:06 | |
Psychologie |
overdosis deel twee...... Verwijderd | 8 | 07-03-2003 09:52 | |
Psychologie |
overdosis?? Fantôme | 59 | 05-03-2003 21:33 |