Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je er minder wiet en meer tabak erin doet dan word je vanzelfsprekend minder stoned. Of het scherp smaakt is afhankelijk van hoe erg de tabak uitgedroogd was die je erin doet. Ik persoonlijk prefereer Gauloises blauw omdat ik dat zelf ook rook en dat dus altijd bij de hand heb maar het maakt op zich voor het effect niet gek veel uit (light sigaretten zijn uiteraard uit den boze maarja dat spreekt voor zich ![]() Het is nu dus de vraag of diegene die de joints voor jou gedraaid heeft ook een goede verhouding Wiet/tabak heeft gebruikt. White Widdow is goede kwaliteit wiet (hangt natuurlijk af van hoe het gekweekt is enzo maar over het algemeen gezien natuurlijk) dus daar zal het waarschijnlijk niet aan gelegen hebben. Zowiezo ervaar je het stoned zijn bijna elke keer weer anders. Dit is afhankelijk van je stemming en hoeveel je gegeten/gedroken (alcohol in dit geval) hebt. Dus ook daar kan het aan gelegen hebben. Verder is het niet per definitie zo dat je van dezelfde hoeveelheid wiet elke keer even stoned word. Mede door bovengenoemde factoren en het hangt er ook vanaf binnen wat voor tijdsbestek je de joints hebt opgerookt. Een heel verhaal ik hoop dat je het een beetje snapt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet als je iemand anders voor je laat halen natuurlijk wel iemand nemen die je kan vertrouwen. Niet aan een volslage onbekende of een vage "vriend" vragen of die je wil helpen. Dan heb je inderdaad een kans dat je genaaid word maar dat roep je imo dan ook een beetje over jezelf af.
||
![]() |
Citaat:
![]() @ Wammus: Ksnap ut nu wel aardig. Het hangt niet alleen van een paar dingen af maar van vet veel dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@ ts: Juh klopt. Ikzelf haal meestal (99% van de gevallen) een gram van het een of ander en draai daar drie redelijk gevulde joints uit en ben dan ook goed stoned ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben een keer in de Smokey's (das toch die shop op het Rembrandsplein met die neon lichten enzo) geweest maar daar stond zelfs een uitsmijter voor de deur die ons ook om legitimatie vroeg (ik was toen 19) en hem na grondige inspectie een beetje argwanend teruggaf en ons binnenliet.
||
Citaat:
![]() ![]() Naja, het is beter zo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |