Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een paard is voor mij heel speciaal... Je vormt toch een soort team met z'n dier... Je raakt totaal op elkaar ingespeeld. Ook omdat je eraan vast zit, je kunt nooit zeggen van: 'ik ga n dagje niet' omdat een paard je echt nodig heeft... Dat heeft een kat toch minder, als je die eten geeft is het al snel goed (en ik heb ook katten, in huis, dus ik weet hoe ze zijn). Ik moet zelf al 2 jaar na 6 maanden afscheid nemen van de veulens van m'n paard... En de 3de gaat eind october weg. Dat is echt verschikkelijk... K zie zo'n diertje geboren worden, je speelt ermee, je ziet ze groeien en nieuwe dingen leren, je voed ze op. En dan moeten ze weg, naar een nieuwe eigenaar, of in iedere geval naar een andere stal, een andere plaats iemand anders die ervoor gaat zorgen. En met het veulentje van dit jaar heb ik een gigantisch sterke band, ben helemaal weg van haar. Dus als die weg moet ben ik echt bang dat k doordraai... Na een week is dat gevoel trouwens wel n stuk minder... Je moet eraan wennen dat ze er niet meer zijn... Hoewel... Ik heb 2 verzorgpaarden, de moeder van die veulens en een hangst van 29 en die gaan over n paas ook weg omdat de eigenaar gaat verhuizen. En ik ga iedere dag naar die dieren, ben de enige die die merrie rijd en ik zorg voor haar... Ik leef echt met dat dier... Ben er helemaal weg van... Als die weg gaat word ik waarschijnlijk echt gek...
||
Citaat:
Orpa krijg je nog paarden weer? Bij ons is net (uurtje geleden) het paard van mn tante gebracht als gezelschap voor die van mij....Dat went echt heel snel. Vooral als je zoals nu ff elk (half)uurtje gaat kijken. Ik denk dat dat een HEEL GROOT verschil maakt...of er nog een ander dier voor in de plaats komt. Het is ook maar net hoe je er zelf onder bent.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De sage van Leukoplastiloslaat Verwijderd | 4 | 29-10-2006 12:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de islam en het omgaan met dieren en milieu CraigDavid | 22 | 14-08-2005 10:38 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 |