Hallo allemaal,
Ik heb gisteren een gesprek gehad met mijn exvriend. Hij wilde mij heel graag uitleggen wat hij voelde en waarom er geen plaats voor mij is in zijn leven. Ik zal vanaf het begin beginnen:
Voordat ik naar hem zou gaan zat ik nog even op mijn kamer en voelde me behoorlijk zenuwachtig.. Ik was bang voor wat hij ging zeggen. Op dit soort momenten heb ik altijd heel sterk het gevoel dat mijn overleden tante me steunt. Ze is overleden toen ik 11 jaar was en heeft altijd gezegd dat ik hoe dan ook altijd bij haar terecht kan. En dat gevoel heb ik nog steeds dat ik bij haar terecht kan. Als ik wanhopig, bang of verdrietig ben dan bedenk ik wat zij tegen me zou zeggen. Omdat ik gister ook erg gespannen was dacht ik aan haar. Wat zou zij nu tegen me zeggen etc. Ik had voor het eerst in mijn leven het gevoel dat ze nu echt bij me was en me zou steunen.
Bij mijn ex aangekomen gingen we gelijk naar boven om even te kunnen praten onder 4 ogen. Hij was ook behoorlijk gespannen. Al snel raakten we in een moeilijk gesprek en hij kreeg nog niet goed uitgelegd wat hij nou bedoelde. Ik moest huilen en hij trooste me en hield me vast. Ik heb echt alles eruit gehuild op dat moment wat heel fijn was. Toen ik klaar was zeg maar toen aaide ik hem over zijn hoofd en kreeg een heel raar gevoel in mijn hand. Ik hield mijn hand stil op zijn hoofd en zei tegen hem op een heel rustige manier dat ik hem nu snapte. Ik snapte waarom hij een einde aan onze relatie wilde maken. Hij wist niet wat ik bedoelde en ik begon het aan hem uit te leggen. Vanaf het eerste moment dat we elkaar gezien hebben tot aan nu vertelde ik wat er in hem om is gegaan en hoe hij zich voelde bij mij. Af en toe vulde hij me aan maar dan zei ik dat ik het wist, dat hij het niet hoefde te vertellen.
Toen mijn verhaal klaar was trok ik mijn hand van zijn hoofd. Mijn hand tintelde helemaal en het leek alsof er vanaf het moment dat ik mijn hand van hem afhaalde weer bloed door stroomde
Hij ging geschrokken rechtop zitten en zei: woow, jij kent me echt TE goed, dit was echt heel geflipt.
Ik voel me enorm opgelucht nu ik weet wat hij weet zeg maar. Mijn vraag is aan jullie; KAN DIT? En hebben mensen ervaring met dit soort dingen. Want ik heb echt het gevoel dat mijn tante mij geholpen heeft omdat ze wist dat ik het niet af kon sluiten als ik niet wist wat er in zijn hoofd omging. Ik hoop dat ik geen negatieve reacties ga krijgen. Mensen die me niet geloven of denken dat ik gek ben die hoeven niet te reageren.
Dankjewel alvast