Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 21:36
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Nou breekt m'n klomp...

Mijn autoexec.bat is totaal leeg? Eerst stond er in van prompt $p$g en mode con codepage prepare=850 bla bla bla, maar nou helemaal niks meer! En m'n computer start op als een roosje! Ik heb pas geformatteerd en win98 er opnieuw opgezet, ik werk niet met partities... hoe komt het dat m'n autoexec.bat nu leeg is en eerst niet en hoe komt het dat hij uberhaupt leeg kan zijn?

Tweede vraag: hoe stel je ook al weer in dat als je op de ' toets drukt en dan op een klinker (zoals de e) dat je dan een e grave krijgt (dus een e met een accent erop)? Want het woord uberhaupt kan ik nu niet meer goed spellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2002, 21:41
Verwijderd
Welke Windows-versie betreft het hier?

Voor je toetsenbord moet je je toetsenbordlayout op VS Internationaal zetten.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 21:41
Verwijderd
Wanneer je Windows Millennium gebruikt, is die grootte van je AUTOEXEC.BAT en CONFIG.SYS 'normaal'.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 21:45
MilieuGaatVoor
Citaat:
Dobermann schreef:
Welke Windows-versie betreft het hier?

Citaat:
Socratesss schreef:
... Ik heb pas geformatteerd en win98 er opnieuw opgezet, ...
R U blind or something?

Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 21:46
MilieuGaatVoor
Citaat:
Dobermann schreef:
Wanneer je Windows Millennium gebruikt, is die grootte van je AUTOEXEC.BAT en CONFIG.SYS 'normaal'.
ja dat had ik eerst ook dus. (ik gebruik win98 zoals ik al 2x zei) en ook mijn config.sys is inderdaad 0kb groot...

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Socratesss schreef:
Citaat:
Dobermann schreef:
ja dat had ik eerst ook dus. (ik gebruik win98 zoals ik al 2x zei) en ook mijn config.sys is inderdaad 0kb groot...

Werkt alles goed? -- Waarom zou je er dan per sé wat aan willen doen. Natuurlijk kun je je CD-ROM driver in je AUTOEXEC.BAT en CONFIG.SYS zetten, maar wanneer je geen uitstapjes maakt naar puur DOS zonder gebruik van een 'echt' bootdevice heb je er niets aan.

Oh, ik heb een vervelende gewoonte dat ik vragen vrij snel doorlees. Dan zie je dat soort dingen wel eens over het hoofd, en ga je gelijk van bepaalde situaties uit. Windows Millennium dus in dit geval.

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 16:33
pietje63
pietje63 is offline
ik heb geen autoexec.bat meer (win xp)
Reageren

Regels voor berichten