Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2005, 22:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hoe ga jij het liefste op vakantie, boek je of maak je een reis en zie je wel waar je overnacht oid?

En waarom natuurlijk

TS begint: Afgelopen jaar voor het eerst op vakantie geweest samen met een vriend ( met het gezin wel eens eerder gedaan) waar we niks hadden geboekt op de ferry na en dat beviel perfect met name het in de ochtend bekijken waar je eens heengaat is leuk.
Oud 09-10-2005, 18:26
ook hallo
ook hallo is offline
Ben van plan deze zomer met een vriendin door Italie en Griekenland te gaan interrailen. Het enige wat wel willen boeken is een retourtje naar Italie en waar we dan heen gaan dat zien we dan wel weer. Vind het wel iets hebben om zonder plan op vakantie te gaan, als het ergens leuk is blijf je en als het niet leuk is vertrek je weer
Oud 09-10-2005, 19:05
Verwijderd
Ik heb tot nu toe eigenlijk altijd alles geboekt. Geeft wel een fijne zekerheid dat alles geregeld is wanneer je aankomt.
Toch lijkt het me ook gaaf om zoals de voorgaande forummer met bijvoorbeeld een interrailkaart door Europa te trekken en maar te zien waar je uitkomt.
Oud 09-10-2005, 20:19
Ivo
Ivo is offline
Ik boek meestal wel voor vertrek, maar niet heel lang van te voren.
Ik ben een echte kampeerder en ga meestal met eigen vervoer. Het boeken bestaat bij mij dan ook alleen maar uit het reserveren van een plekje op de camping, ongeveer een maand van te voren.
Dit doe ik ook alleen maar omdat ik geen zin heb dat de camping waar ik heen wil al vol is en dat ik dan ter plekke op zoek moet naar een andere camping. Dat doe ik liever thuis, zodat je na een lange autorit geen gestress hebt.
Oud 09-10-2005, 21:06
Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik boek altijd vroeg van te voren.
Omdat ik zeker wil weten, dat ik wel een goede kamer heb
Oud 13-10-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 09-10-2005 @ 20:05 :
Toch lijkt het me ook gaaf om zoals de voorgaande forummer met bijvoorbeeld een interrailkaart door Europa te trekken en maar te zien waar je uitkomt.
Heb ik gedaan, afgelopen zomervakantie
Ruim 4 weken weggeweest, waarvan 2 weken met een vriend en de rest alleen. Veertien landen gehad, op plekken geweest waar ik anders nooit zou komen en het was echt een supervakantie Niet echt een route uitgestippeld vantevoren, gewoon 's ochtends gekeken waar ik heen wilde en toen de trein gepakt. Beviel goed Alleen reizen ook, heerlijk om precies te doen wat je wil en met niemand rekening te houden

Wil het volgende zomer weer doen, maar het is even afwachten of de financien dat toestaan
Oud 19-10-2005, 15:48
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
pixel schreef op 13-10-2005 @ 13:56 :
Heb ik gedaan, afgelopen zomervakantie
Ruim 4 weken weggeweest, waarvan 2 weken met een vriend en de rest alleen. Veertien landen gehad, op plekken geweest waar ik anders nooit zou komen en het was echt een supervakantie Niet echt een route uitgestippeld vantevoren, gewoon 's ochtends gekeken waar ik heen wilde en toen de trein gepakt. Beviel goed Alleen reizen ook, heerlijk om precies te doen wat je wil en met niemand rekening te houden

Wil het volgende zomer weer doen, maar het is even afwachten of de financien dat toestaan
Leuk om goede ervaringen erover te horen !! Ik ben alleen niet van plan door heel Europa te gaan, dat vinden m'n ouders niet zo fijn en aangezien 3 weken toch eigenlijk wel ons maximum word komen we toch niet verder dan Griekenland denk ik Het enige wat ik me afvraag is hoe jullie het met vervoer deden om op een camping te komen ??
Oud 19-10-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
basketbalster schreef op 19-10-2005 @ 16:48 :
Het enige wat ik me afvraag is hoe jullie het met vervoer deden om op een camping te komen ??

Ik heb alleen met het openbaar vervoer gereisd, in de grote steden is alles goed te bereiken via trein en daarna metro/bus/tram
Maar campings zijn vaak niet echt ín de stad, ik zat in jeugdherbergen en hotels, dus dat scheelt..
Advertentie

Regels voor berichten