|
|
Bekijk resultaten poll: Moet de Waddenzee op de werelderfgoedlijst komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 62.50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 37.50% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo ja, denk je dat mensen ooit genoeg geld hebben ( voor hun gevoel) dat ze besluiten hiermee de natuur te redden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij weet ook niet wat je wil ![]() beetje dom als de natuur je worst zal zin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je bent een deel van de natuur.. en als je IN de waddenzee ligt ..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() bah ik heb echt foute zin vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Barcelona is op dit moment geblokkeerd. Worden de vissers gearresteerd en weggesleept? Nee, de regering geeft hen subsidie. De goede weg ligt nog ettelijke kilometers verder denk ik.
|
![]() |
||
Citaat:
jaren lang hebben ze meer vis gevangen dan verantwoord is en nu vragen ze zich af waarom alles zo drastisch ingeperkt wordt.. als ze toen allemaal met minder tevreden waren geweest hadden ze nu zoveel kunnen vissen als ze wilden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan kan er de eerste 500 jaar niet meer gevist worden, om van de verstoring van het ecosysteem nog maar te zwijgen. en kabeljauw die "zo stoned als een garnaal" is ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-11-2005 om 11:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan daalt niet alleen zijn inkomen direct, maar ook de waarde van zijn areaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Veel 'bedreigde' vissen blijven op plek, en voor de vissen die dat niet doen geldt: er blijven meer leven op stukken waar minder gevist wordt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Enig idee hoe... tja, hoe houd ik dit netjes.. raar dat denkbeeld over komt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je hoe raar ik het zou vinden als jij jouw werkgever zou kapot maken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||