Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En, om ontopic te zijn: Nee, ik heb hem niet gelezen, ik mag Asterix en Obelix niet zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 - Geloofwaardig? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laten we maar gewoon aannemen dat je een mens bent ![]() Dat je Lucky Luck neerzet in plaats van Lucky Luke, is wat mij betreft erger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ruimtewezens... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beste manier om een auteur van een strip dood te laten gaan is zoals het bij Suske en Wiske ging. Voordat Vandersteen dood was had hij al een kantoor vol met figuren die verhalen maakten onder zijn toezicht. Op die manier kon hij een richting aangeven die ze min of meer aanhielden toen Vandersteen zelf dood was. Hoewel er wel een duidelijk verschil is tussen oude en nieuwe Suske en Wiske's. In de oude waren de grappen van Lambik leuker en was er onder een laagje politiek correct gezwets enorm veel impliciet rascisme, discriminatie en seksime te lezen. Hoewel dat meer iets van de tijd dan van Willy is, hoewel het wel leuk is dat het bekend staat als politiek correct. Dat maakte ze interessant. Tegenwoordig zijn ze flets, naar mijn idee. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond trouwens De beproeving van Obelix (die met Atlantis) best okee, en het eerste album zonder Goscinny, De roos en het zwaard, was erg goed te doen. Horizontale strepen maken dik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl+V=? Verwijderd | 500 | 18-01-2011 15:12 | |
De Kantine |
Ik had graag een half onsje saaiheid, alstublieft. #132 Verwijderd | 500 | 01-02-2008 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrijver dood - ziel weg? Rodion | 2 | 24-10-2005 20:53 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
betrouwbaarheid nieuwe testament eefjeefje | 39 | 17-09-2003 13:34 |