Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2010, 22:12
louloulou
louloulou is offline
Hoewel veel mensen topics hebben met: Ik ben 16 jaar en heb nog nooit gezoend!
Heb ik juist het tegenover gestelde probleem, 15 jaar en een beetje veel gezoend hehe
Ga maar na, april 2009 heb ik voor het eerst gezoend, na die beruchte datum kan ik nu nummero 23 aan mijn lijstje toevoegen.
We zijn nu 18 maanden verder, dat betekend dat ik iedere maand zeker 1 iemand gehad moet hebben.
Niet iets om trots op te zijn...
Maar het zit zo, als ik uitga gaan écht alle remmen los woehoee, dan spreek ik met mezelf af: "Emmy! vandaag ben je braaf!" ja sure, als ik eenmaal los ben dan ben ik ook goed los, en vergeet ik alles om mij heen.
Op één of andere manier kan ik me gewoon niet van jongens afhouden (FAIL)
Heeft iemand een oplossing of iets wat helpt om mijn neiging tot nymfomanisch gedrag te stoppen?
xxxxxEmmylou
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2010, 22:16
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Oi.
Als je een vaste vriend hebt kan dit je ervan weerhouden, verder heeft nymfomantie met sexuele lusten te maken als ik het wel heb, dus het is misschien een idee om te masturberen om zegmaar jezelf een beetje te 'kalmeren'
Oud 08-09-2010, 11:30
Verwijderd
Huhu dat deed ik ook toen ik 15/16 was. Op een gegeven moment gaat de lol er wel een beetje af en mindert het vanzelf (uiteindelijk had ik een jaar lang niet meer met iemand nieuw gezoend zonder een vaste relatie te hebben ). Hoewel ik elke keer na relaties in het verleden alsnog weer flink aan het rebounden ben geslagen en mijn teller ondertussen dus ook dik boven de 30 ligt

Maar ik zie het probleem niet zo, als je je er gewoon goed bij voelt?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 14:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze zal wel bang zijn dat mensen haar een slet zullen vinden. Maar als je vindt dat je met te veel mensen zoent, dan zoen je een paar maanden niet, als je het echt niet wilt, gebeurt het heus niet zomaar. En anders ga je gewoon een paar maanden niet uit, als dat het gemakkelijker maakt. Probleem opgelost.
Oud 08-09-2010, 16:07
Verwijderd
Ja ik ben persoonlijk niet van iedere maand een ander.

Mensen gaan denken dat je een "slet" bent en dat kan behoorlijk in je nadeel gaan werken. Jongens gaan geen serieuze relatie of gesprek met je aan alleen over het feit dat je volgens hun een "slet" bent.

Ga opzoek naar een vast vriendje!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Mensen gaan denken dat je een "slet" bent en dat kan behoorlijk in je nadeel gaan werken. Jongens gaan geen serieuze relatie of gesprek met je aan alleen over het feit dat je volgens hun een "slet" bent.
Maar ze gaan er wel mee zoenen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 18:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar ze gaan er wel mee zoenen
Het is eigenlijk meten met 2 maatstaven, maar ja, veel jongens hoeven geen slet als vriendin maar vinden het niet erg om ermee te sletten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Het is eigenlijk meten met 2 maatstaven, maar ja, veel jongens hoeven geen slet als vriendin maar vinden het niet erg om ermee te sletten.
Rare jongens hoor, die ken ik niet gelukkig...
sowieso zou ik dat soort types hard in hun gezicht uitlachen want het is idioot dat alle jongens zouden mogen sletten, maar de meisjes waar ze mee mogen eindigen, niet. Moeten dan al die jongens met het ene zelfde meisje sletten Of eindigt het grootste deel van die jongens eenzaam en alleen Of zoent elke jongen maar met dat ene sletje en verder met z'n vaste vriendin en is ie eigenlijk jaloers op het feit dat het sletje in kwestie wél in het rondte mag zoenen Of zouden ze gewoon in de ontkenningsfase zitten over het feit dat hun vriendin gemiddeld met evenveel jongens gezoend zal moeten hebben als zij met meisjes omdat het anders gewoon vreselijk onlogisch is

Ik ben er nog niet uit
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 23:06
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Heeft iemand een oplossing of iets wat helpt om mijn neiging tot nymfomanisch gedrag te stoppen?
xxxxxEmmylou
word minder aantrekkelijk? zou voor mij wel helpen hoor
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Juist, jammergenoeg zien veel jongens het zo.

Hetzelfde dat als een jongen met veel meiden zoent stoer is en een meisje dat met veel jongens zoent een slet is. Onbegrijpelijk .
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:40
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
nouja ik zou er persoonlijk niet heel veel problemen mee hebben,
ik bedoel als ze het niet meer doet ofzo,
en als ze het zelf ook heel jammer vind dan...
mja effe offtopic
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 18:11
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
sowieso zou ik dat soort types hard in hun gezicht uitlachen want het is idioot dat alle jongens zouden mogen sletten, maar de meisjes waar ze mee mogen eindigen, niet. Moeten dan al die jongens met het ene zelfde meisje sletten Of eindigt het grootste deel van die jongens eenzaam en alleen Of zoent elke jongen maar met dat ene sletje en verder met z'n vaste vriendin en is ie eigenlijk jaloers op het feit dat het sletje in kwestie wél in het rondte mag zoenen Of zouden ze gewoon in de ontkenningsfase zitten over het feit dat hun vriendin gemiddeld met evenveel jongens gezoend zal moeten hebben als zij met meisjes omdat het anders gewoon vreselijk onlogisch is

Ik ben er nog niet uit
de wereld zit zo ingewikkeld in elkaar
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:22
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:

Ik ben er nog niet uit
Je kan het ook zien als een uitdaging om een slet monogaam te maken
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:

Ik ben er nog niet uit
De enige logische conclusie is, dat meisjes met elkaar zoenen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 15:46
xmanon
xmanon is offline
ik zie je probleem niet? wil je gewoon dat iedereen weet dat je met 23 jongens hebt gezoend of wat? vind je dat stoer? zo komt het in ieder geval nu op mij neer.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 16:17
louloulou
louloulou is offline
Haha, nou ik zeg echt niet met trots:" hee iedereen ik heb met 23 jongens gezoend"
Ik schaam me eerder, dan er groot op te gaan.
Ik wil het juist afleren!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 17:46
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
ik zie je probleem niet? wil je gewoon dat iedereen weet dat je met 23 jongens hebt gezoend of wat? vind je dat stoer? zo komt het in ieder geval nu op mij neer.
Dan moet je de laatste zin van haar eerste post nog eens lezen...

OT:
Inplaats van met het uitgaan tegen jezelf zeggen dat je het niet moet doen gewoon echt erop letten, ga niet achter jongens aan, ga met je vriendinnen een beetje hangen etc. of niet teveel alcohol. ;3
Oud 12-09-2010, 18:02
Verwijderd
Dit heeft niets met nymfomanie te maken, je houdt gewoon van aandacht.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 21:02
Rachelll
Rachelll is offline
vriendin van mij heeft in 13 maanden met 29 jongens gezoent. en een nymfomaan is op het gebied van sex niet echt zoenen. Je moet wel een beetje eigenwaarde hebben! als elke jongen je zo simpel kan krijgen is dat niet slim dan word er zo over je gepraat: jaa ken je dat meisje? jaa heb ik gehad, hé ik ook , Ik ook man! en niemand moet je dan meer omdat je simpel en goedkoop bent,.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 15:49
mundial
mundial is offline
Citaat:
Hoewel veel mensen topics hebben met: Ik ben 16 jaar en heb nog nooit gezoend!
Heb ik juist het tegenover gestelde probleem, 15 jaar en een beetje veel gezoend hehe
Ga maar na, april 2009 heb ik voor het eerst gezoend, na die beruchte datum kan ik nu nummero 23 aan mijn lijstje toevoegen.
We zijn nu 18 maanden verder, dat betekend dat ik iedere maand zeker 1 iemand gehad moet hebben.
Niet iets om trots op te zijn...
Maar het zit zo, als ik uitga gaan écht alle remmen los woehoee, dan spreek ik met mezelf af: "Emmy! vandaag ben je braaf!" ja sure, als ik eenmaal los ben dan ben ik ook goed los, en vergeet ik alles om mij heen.
xxxxxEmmylou
ik kan je helpen door een relatie met me aan te gaan.
dan heb je een vaste vriend die ook gek op liefde en lust is.
dus dan kom je niks meer te kort en hoef je niet meer dat gedrag te handhaven.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2010, 17:31
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Citaat:
“If a key can open many locks, it’s a Master Key…

but if a lock is opened by many keys, it’s a crappy lock”
Oud 15-09-2010, 18:46
Daantjer
Daantjer is offline
lol @Mephisto
Met citaat reageren
Oud 16-09-2010, 11:26
Pandemonium
Pandemonium is offline
1 in de maand is toch geen slet gedrag... of iig zo zou ik het niet zien. Zou hier niet een te groot probleem van maken. Tis een ander verhaal als je ook met elk maand-slachtoffer in bed beland.

En weet niet of je veel drinkt als je uit gaat, misschien dan stoppen met drinken of minderen. Want drank zorgt er nou eenmaal voor dat je losser wordt.
Oud 16-09-2010, 18:16
Verwijderd
och, vraag maar aan st*r of het haar leven belemmert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten