Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hetzelfde dat als een jongen met veel meiden zoent stoer is en een meisje dat met veel jongens zoent een slet is. Onbegrijpelijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik bedoel als ze het niet meer doet ofzo, en als ze het zelf ook heel jammer vind dan... mja effe offtopic |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Inplaats van met het uitgaan tegen jezelf zeggen dat je het niet moet doen gewoon echt erop letten, ga niet achter jongens aan, ga met je vriendinnen een beetje hangen etc. of niet teveel alcohol. ;3
|
![]() |
vriendin van mij heeft in 13 maanden met 29 jongens gezoent. en een nymfomaan is op het gebied van sex niet echt zoenen. Je moet wel een beetje eigenwaarde hebben! als elke jongen je zo simpel kan krijgen is dat niet slim dan word er zo over je gepraat: jaa ken je dat meisje? jaa heb ik gehad, hé ik ook , Ik ook man! en niemand moet je dan meer omdat je simpel en goedkoop bent,.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan heb je een vaste vriend die ook gek op liefde en lust is. dus dan kom je niks meer te kort en hoef je niet meer dat gedrag te handhaven. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
1 in de maand is toch geen slet gedrag... of iig zo zou ik het niet zien. Zou hier niet een te groot probleem van maken. Tis een ander verhaal als je ook met elk maand-slachtoffer in bed beland.
En weet niet of je veel drinkt als je uit gaat, misschien dan stoppen met drinken of minderen. Want drank zorgt er nou eenmaal voor dat je losser wordt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Psychologie |
Nymfomanie? Gatara | 17 | 30-12-2004 08:29 | |
Seksualiteit |
Nymfomaan. *Cayenne* | 28 | 06-02-2004 10:54 | |
Psychologie |