Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat leuk, wat advertentie en tóch gedicht. Dat vind ik erg knap gedaan, maar het lijkt alsof het einde je iets te gemakkelijk is afgegaan: ik had daar iets originelers verwacht. Verder vind ik het een geweldig idee dat goed uitgewerkt is, op het slot na dan.
|
Wow, ik denk dat je hiermee door originaliteit wel wat puntjes had binnengesleept met die wedstrijd.
Het is erg leuk verzonnen. Er zitten echter wel wat heel ongedichtelijke stukjes in, misschien had ie wat langer gemoeten. mis-gegrift rijmt half en dat vind ik niet mooi. Verkleur, verblindt.. dat stukje vind ik dan wel weer heel leuk. |
![]() |
|
Origineel, en het leest lekker. Ik ben het wel met de voorgaanden eens dat het thema in de laatste zinnen wat verwaterd. Maar dat mag de pret niet drukken, het thema en de presentatie zijn origineel uitgewerkt en dan lukt het ook nog eens om er een echt goed gedicht in te stoppen.
![]()
|
Thanks
![]() Is het eind cliché of komt het door dat mis/gegrift? En 'het thema niet vasthouden' maakt toch niet zoveel uit? Volgens mij is het slechts zelden zo dat een inzending in elke regel een expliciete verwijzing naar het thema heeft. Oh, en wat vinden jullie van de titel? Ik vond hem zelf wel leuk gevonden ![]() ![]() edit: het reactienummer is trouwens ook een RGB-kleurcode ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vergeet steeds dat ik hier nog op had willen reageren
![]() Wat een origineel idee, waarom heb je dat toen niet uitgewerkt? Ik vind de titel leuk en ik vind het einde júist leuk. Op de één of andere manier vind ik het alleen niet écht een gedicht. Het mist wat aan origineel woordgebruik, denk ik. Maar dat geeft verder niet echt, want het idee vind ik wel leuk. Oh, en waarom juist 219-034-018? Gaat dat om de kleur of om de getalletjes of is het willekeurig? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
spacepron - Daphnis Carn | 137 | 13-06-2015 15:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal (nog niet af) Elwin01 | 11 | 05-09-2009 17:44 | |