Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2005, 16:20
TisKicking
TisKicking is offline
al maandenlang wordt mijn internetverbinding steeds onderbroken. Ook de snelheid is maar de helft van wat het zou moeten zijn. Ik snap er eigenlijk niets meer van.

Er is een tijd geweest dat het ook trager ging. Toen had ik heel de boel eens uit elkaar gehaald en terug ingeplugd, en plotseling haalde ik snelheden die ik nog nooit gehaald had. Maar nu (ik heb geen idee hoe het komt) gaat het hier slechter dan ooit.

Waaraan kan zoiets toch liggen? Dat moet toch iets met de leidingen te maken hebben, niet? Of ligt het aan de provider? Of aan de router? Help me even op weg aub
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2005, 16:54
Wammus
Wammus is offline
Heb je je router al gereset? Het zou zo kunnen zijn dat er ergens iets in is vastgelopen oid en dan wil een reset vaak wel helpen.

Heb je al op Spyware en virusen gescaned? Spyware maakt ook verbinding met internet om gegevens van jouw computer door te geven aan een server en als je er veel van hebt dan vreet dat dus automatisch ook veel bandbreedte.

Flikker je tijdelijke internetbestanden en cookies eens weg dit wil ook wel helpen.

Zet je download programma (als je die aan hebt staan) eens wat lager of helemaal uit als je aan het internetten bent. Ik gebruik Shareaza en als ik die voluit zet en ook nog MSN draai en ook nog ga internetten (bv dit forum) dan is het dus niet meer vooruit te branden.
Oud 20-10-2005, 19:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wat aan je internetsverbinding wordt onderbroken? Als het gebeurt, valt dan ook de line sync van je modem weg? Zo ja, staat dan het modem niet te ver van het punt af waar het signaal je huis binnenkomt? Of heb je internets via de tv-kabel?
Oud 23-10-2005, 11:39
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
TisKicking schreef op 20-10-2005 @ 17:20 :
al maandenlang wordt mijn internetverbinding steeds onderbroken. Ook de snelheid is maar de helft van wat het zou moeten zijn. Ik snap er eigenlijk niets meer van.

Er is een tijd geweest dat het ook trager ging. Toen had ik heel de boel eens uit elkaar gehaald en terug ingeplugd, en plotseling haalde ik snelheden die ik nog nooit gehaald had. Maar nu (ik heb geen idee hoe het komt) gaat het hier slechter dan ooit.

Waaraan kan zoiets toch liggen? Dat moet toch iets met de leidingen te maken hebben, niet? Of ligt het aan de provider? Of aan de router? Help me even op weg aub

wat voor router heb je dan?
Oud 23-10-2005, 20:01
TisKicking
TisKicking is offline
't is een topcom router.

maar ik heb van skynet te horen gekregen dat het aan de lijn ligt. Nu veranderen we binnekort van provider, dus ik wacht nog ff af

bedankt vo de antwoorde iig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten