![]() |
|
Begin dit jaar heb ik mijn mp3 speler gekocht. Hij is van het merk Packard Bell, type AudioKey FM met 256 MB.
Er moet één AAA batterij in en meestal gebruik ik een HEMA super rechargeable batterij van 750 mAh. Alleen, sinds kort gaan deze batterijen soms heel kort mee. Op advies van mijn broer heb ik de mp3 speler geformateerd en toen ging het weer een week goed. Sinds deze week doet hij echter helemaal weinig meer. Bij sommige batterijen reageert hij helemaal niet en bij andere is hij na 1 tel afspelen 'leeg'. Als ik die batterijen dan in de meter zet, zegt die dat hij nog bijna helemaal vol zit. Ik heb nu die HEMA batterijen ontladen en weer opgeladen en nu zal het wel weer eventjes goed gaan, maar soms lijkt het alsof mijn mp3 speler gewoon de batterijen leegzuigt terwijl hij uitstaat. (terwijl hij op hold staat en dus weinig kan) Tot een maand geleden kon ik heel lang met dezelfde batterij, maar nu dus helemaal niet meer. Voor mij is het erg onhandig om het steeds te moeten verwisselen. Ik heb hem gekocht bij Mediamarkt en ik kan hem wel terug brengen, maar het is zo'n vaag probleem dat ik me af vraag of zij er wel wat mee kunnen doen. (Als ik hem laat repareren ben ik hem kwijt een poos, daar heb ik ook niet veel zin in. ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||