Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2005, 19:54
Verwijderd
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit het goede forum hiervoor is, maar ik zou niet weten waar het dan hoort.

Ik heb van nature altijd hele erge kringen onder mijn ogen. Nu komt er nog es bij dat ik een heel slecht ritme heb qua naar bed gaan want ik slaap meestal niet voor één uur.

Ik gebruik elke dag coverstick om de kringen wat weg te werken, maar echt weg gaan ze hierdoor natuurlijk niet.

Weet iemand hoe ik die nare blauwe kringen weg krijg?

Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 19:56
Verwijderd
Een goed slaapritme creëeren?

Een andere manier om ze weg te krijgen is er volgens mij niet (ja, tattoëren in je lichaamskleur oid, maar daar wordt het niet beter van, denk ik). Ook als je genoeg slaapt zullen ze niet volledig verdwijnen, maar het zal misschien wel iets minder worden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:16
Verwijderd
in de fancy e.d. staat altijd iets van theelepels in de diepvries en dan op je ogen leggen. En koude theezakjes op je ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:41
Lorelei
Lorelei is offline
Katje, dat werkt vooral voor opgezwollen ogen/wallen.. niet echt voor kringen.

En kringen zijn inderdaad niet echt weg te krijgen. Waar je wel op kan letten is dat je de juiste kleur coverstick hebt. Bij kringen moet-ie net iets geler of zalmkleuriger (weet niet welke van de 2 maar dat kan je vast wel ergens vinden) zijn dan de kleur van je gewone foundation als je die hebt, en anders je huid. Dat neutraliseert de kleur. (dit heb ik ook allemaal alleen maar gelezen hoor, ben totaal geen expert op dit gebied )
Oud 03-11-2005, 20:49
Verwijderd
ik heb dat ook altijd , maar kan ook erfelijk zijn enzo
en als dat zo is kan je er niet veel tegen doen lijkt mij..

genoeg slapen is ook een goed idee ja
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:54
Maija
Maija is offline
ik heb dat ook, en inderdaad geerft van mijn vader..
Oud 03-11-2005, 21:29
Gothic
Gothic is offline
ik heb alles geprobeerd, niets helpt. Coverstick gebruik ik nu maar, maar 't helpt ook niet echt...
Oud 03-11-2005, 23:03
Verwijderd
slapen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 23:53
Verwijderd
best veel mensen nog last van
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 00:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 't ook heel erg.' En bij mij is m'n slaapritme aanpassen geen optie, want ik heb afwisselend vroege en late diensten.
Dus als ik eenmaal aan het ene ben gewend moet ik het andere weer en dan loop ik er de hele dag als een zombie bij.
Coverstick helpt bij mij iets, maar niet veel.
Maar eigenlijk maakt 't niet uit, want zombies zijn cool.
Oud 04-11-2005, 08:16
Roos
Roos is offline
Dat heb ik ook, vooral irritant als mensen vragen of je zo moe bent, terwijl je je eigenlijk best goed voelt.
Ik gebruik een beetje coverstick maar dat werkt nooit, en wat compact poeder.

Volgens mij krijg je t 't nooit helemaal weg op een naturelle manier.
Oud 04-11-2005, 08:39
Verwijderd
Ja, ik heb ook kringen onder mijn ogen. Maar omdat ik een bril op heb, camoufleert die wel redelijk de kringen. Ik gebruik er verder ook niet echt iets voor.
Ik denk dat het bij mij komt van jaren slecht slapen. Maargoed, echte tips heb ik dus niet. Ik ben benieuwd wat voor dingen hier nog komen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:39
Verwijderd
Ik heb het dus ook.. ik slaap trouwens ook wel te weinig, maarja. Ik moet m'n ritme ook eens veranderen.. een keertje voor 12en naar bed ofzo. Volgens mij is het enige wat je ertegen kunt doen proberen gezond te leven, genoeg te slapen, etc.
Ik doe er zelf altijd poeder op, net als op de rest van m'n gezicht. Het scheelt wel een hoop, maar is niet ideaal natuurlijk. Verder kan ik je vertellen dat je geen dure oogcremes tegen donkere kringen hoeft aan te schaffen, want ze werken (bij mij iig) niet.
En als je je wimpers (ook onderste wimpers) opvallend opmaakt met mascara, dus dat ze duidelijker aanwezig zijn, dan vallen donkere kringen wel minder op vind ik.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 12:37
11568
11568 is offline
Mijn ma zegt dat heel veel mensen in haar apotheek Sperti [aambeiencreme] tegen wallen komen halen en dat het goed werkt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 12:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
11568 schreef op 04-11-2005 @ 13:37 :
Mijn ma zegt dat heel veel mensen in haar apotheek Sperti [aambeiencreme] tegen wallen komen halen en dat het goed werkt
maar TS heeft het dus niet over wallen.
Oud 04-11-2005, 12:52
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 03-11-2005 @ 20:54 :
Hallo,

Ik weet niet zeker of dit het goede forum hiervoor is, maar ik zou niet weten waar het dan hoort.

Ik heb van nature altijd hele erge kringen onder mijn ogen. Nu komt er nog es bij dat ik een heel slecht ritme heb qua naar bed gaan want ik slaap meestal niet voor één uur.

Ik gebruik elke dag coverstick om de kringen wat weg te werken, maar echt weg gaan ze hierdoor natuurlijk niet.

Weet iemand hoe ik die nare blauwe kringen weg krijg?

Bedankt!
het belangrijkste schijnt het te zijn dat je genoeg vitamientjes eet. Ik weet eerlijk gezegt niet om welke vitamine het gaat maar het schijnt dat bepaalde soorten fruit het voorkomen en verminderren.
Te kort aan slaap versneld slechts het proces van kring en wallen vorming onder de ogen.

Ik heb er zelf ook last van en ik eet dan ook te weinig fruit en ik slaap te weinig... Zo makkelijk is het niet om daariets aan te doen
Oud 04-11-2005, 12:54
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 04-11-2005 @ 13:52 :
Ik heb er zelf ook last van en ik eet dan ook te weinig fruit en ik slaap te weinig... Zo makkelijk is het niet om daariets aan te doen
Waarom is dat niet zo makkelijk...? Het lijkt mij juist niet zo moeilijk.

Of mis ik het sarcasme oid?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 00:03
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-11-2005 @ 13:54 :
Waarom is dat niet zo makkelijk...? Het lijkt mij juist niet zo moeilijk.

Of mis ik het sarcasme oid?
Het is ook verschrikkelijk makkelijk... Maar dat geldt voor bijna alles als je het maar graag genoeg wil...
Oud 06-11-2005, 01:37
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Je kan lagen make-up opdoen, of je wordt gewoon gothic

problem solved

Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 12:05
Fainne
Fainne is offline
haha ik heb er blauwzwarte met wit onder m'n ogen die tot aan m'n oren doorlopen. Zit er dus ook mee maar ik doe er niets aan Onlangs dacht een jongen trouwens dat ik het zo schminkte en hij vond het niet lelijk zei hij
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten