![]() |
|
Ik heb hier te koop. De proefwerken van Biologie voor mavo/havo/vwo van de Nectar methode.
De proefwerken bestaan uit opdrachten en uitwerkingen per hoofdstuk. Ik verkoop de proefwerken per niveau per leerjaar voor een niet al te hoge prijs. neem contact met me op via email voor meer info, of stuur een pm darkdaster@hotmail.com
|
![]() |
|
Niet moeilijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maaruh, bij ons heb je er veel meer aan als je eens in je examenbundel kijkt dan dat je die proefwerken van jou hebt. en beetje gierig dat je er geld voor vraagt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en de inspectie komt daar niet achter, omdat we óók leestoetsen hebben. Maar met een 10 voor een woordjestoets mag je dus erg laag halen voor zo'n leestoets. Kortom, zo rond je die vakken wel voldoende af. En de leerlingen zijn wel zo wijs om het niet aan de inspectie te vertellen ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het grootste deel van me proefwerken altijd terug op
http://www.havovwo.nl en idd luie docenten ![]() |
![]() |
|
Dit is je eigen verantwoordelijkheid. Het is trouwens te wijten aan de luiheid van de leraren dat er dit soort handeltjes lopen. Ze moeten toch kunnen nagaan dat als ze de proefwerken rechtstreeks kopieëren...
Een game is trouwens ook wel iets anders... (als je een game download gaan je schoolresultaten er niet op vooruit ![]()
|