Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Welkom op DoP
![]() Je, gedicht. Tja, ik vind het niet echt bijzonder, het is een beetje een typisch pubergedicht. Het is niet origineel, vernieuwend, en er is vrij weinig met rijm en beeldspraak gedaan. Het enige is eigenlijk het beeld van het meisje in de spiegel, maar dat is al zo vaak gedaan, en zo vaak gepost, dat het niet interessant meer is. In ieder geval niet als je het zo gebruikt. En het onderwerp van je gedicht is ook zoiets, iedere puber speelt wel eens met zulke gedachten, het is niets bijzonders. De rijm klinkt overigens niet geforceerd, dat is dan wel een pluspunt. Het zou voor mij een stuk interessanter worden wanneer je het op een totaal andere manier zou beschrijven. Ironisch bijvoorbeeld, of het beeld van die spiegel halverwege een wending geven, waardoor het niet de standaard spiegelbeeldvergelijking meer is. Zoals het nu is lijkt het meer een lozing van gedachtes/gevoelens die toevallig een gedicht vormen dan echt een gedicht. Het deed me trouwens erg aan dit gedicht denken, dat gebruikt ook het beeld van die spiegel, en min of meer hetzelfde onderwerp: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1276393 Je schrijft over je gevoelens zeg je. Dat is mooi, maar dicht je om je gevoelens, of om het dichten? DoP is een dichtforum, waar je vooral op de gedichten zal worden beoordeeld. Ik weet niet of je dat ook wil, of dat je meer je gevoelens wil uiten. Als dat laatste het geval is, past het gedichtentopic op Psychologie misschien beter bij je dan DoP. Als je echt commentaar op de gedichten zelf wil zit je hier goed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hoe een meisje geil maken met smsen?? pppppp | 27 | 28-02-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Mijn meisje(l) grotesmurf10 | 16 | 14-11-2010 10:23 | |