Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 10:31
Love & Peace
Love & Peace is offline
In Amsterdam-Zuid is opnieuw een man geliquideerd, zo meldt de regionale omroep AT5. Volgens de omroep werd het slachtoffer op het Tjotterspad bij de Amstelveenseweg doodgeschoten. De daders zijn na de schietpartij weggefietst. Het is nog onduidelijk wie het slachtoffer is.

De eerste berichten melden dat de man ergens op stond te wachten, toen hij door twee daders benaderd werd. Zij schoten het slachtoffer van dichtbij neer, vermoedelijk met een automatisch wapen. Dit alles doet sterk denken aan een liquidatie, wat de vierde in de Amsterdamse onderwereld in tien dagen tijd zou zijn.

Volgens het weblog GeenStijl ligt de man naast een jachthaven, vlakbij het ING gebouw aan de ring Amsterdam. "Na het horen van 2 knallen, wat achteraf schoten bleken, is iemand te horen die 'nee, nee' roept, waarna nog een aantal schoten valt. Zodra ik opsta uit mijn stoel ligt er een man op straat die neergeschoten blijkt te zijn", aldus een getuige tegenover GeenStijl.

Op maandag 31 oktober begon er een reeks liquidaties in de onderwereld, toen Evert Hingst in Amsterdam werd doodgeschoten. Twee dagen later werd topcrimineel John Mieremet in Thailand doodgeschoten. Nog dezelfde dag werd vastgoedhandelaar Kees Houtman in de hoofdstad geliquideerd.

Het slachtoffer is de 44-jarige George van Kleef, zo meldt GeenStijl. Peter R. de Vries vertelde telefonisch bij Barend en Van Dorp dat de man tot de vriendengroep van de vorige week vermoorde Cees Houtman behoort en bekend is bij de familie Holleeder. Volgens Peter R. de Vries was het slachtoffer actief in de onderwereld. Hij zou op een woonboot bij de jachthaven wonen.

Nummer 4 deze week.

bron
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2005, 10:41
ganralph
ganralph is offline
misdaad loont niet

verder valt er volgens mij nog weinig over te zeggen
Oud 11-11-2005, 11:07
T_ID
T_ID is offline
Om Mieremet te citeren "Ze ruimen nu elkaar op. Mooi he?"

Dat hij nauwelijks een dag na dit te zeggen zelf werd omgelegd is de grap van de eeuw.
Oud 11-11-2005, 11:08
Verwijderd
joego's hebben nog wel gevoel voor humor.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:30
Go
Go is offline
En als je dan ziet wat voor foto's er op geenstijl.nl staan...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:35
Verwijderd
Tja, zolang ik niet neergeschoten word kan het me weinig schelen.

Laatst gewijzigd op 11-11-2005 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:41
MTpower
MTpower is offline
Als dat zo doorgaat hoeven we niet meer bang te zijn voor een terroristische aanslag, is er toch niemand meer over om af te maken
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 12:27
kalinho
kalinho is offline
of zoals youp van 't hek vorige week zei: "de herfstopruiming is in volle gang"
Oud 11-11-2005, 13:44
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
T_ID schreef op 11-11-2005 @ 12:07 :
Om Mieremet te citeren "..."
Dat hij nauwelijks een dag na dit te zeggen zelf werd omgelegd is de grap van de eeuw.
pas maar op, nu heb je de "famous last words"zelf uitgesproken
Oud 11-11-2005, 15:49
Verwijderd
Die naam komt mij bekent voor.
Ik ken hem volgens mij ergens van.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:00
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-11-2005 @ 13:27 :
Oud 11-11-2005, 16:15
Joostje
Joostje is offline
Het is wat!
Oud 11-11-2005, 16:16
one.
one. is offline
Citaat:
kalinho schreef op 11-11-2005 @ 13:27 :
Oud 12-11-2005, 01:13
Replicator
Replicator is offline
Ik weet niet of ik deze liquidaties zou willen toejuichen.
Hollandse topcriminelen zijn over het algemeen gezien goede gasten, omdat ze de burgers met rust laten en al hun activiteiten in de onderweld uitvoeren. (oke, bijna alle)
Nu krijg je de situatie dat maffia en ander geboefte uit Oost-Europa de boel van de Nederlandse topcriminelen overnemen. En laat die gasten nou net geen lieverdjes zijn.
Die kerels houden van vuurwapengeweld, deinzen voor niemand terug en zullen binnen de kortste tijd hun imperium willen uitbreiden.
De Nederlandse politie kon de liquidaties noch voorkomen, noch oplossen. Nu zal deze het nog moeilijker krijgen om de infiltreren in de Oost-Europese bendes.
Bovendien, als de politie die gasten op de hielen zit, zullen die criminelen uit de Balkanlanden in zeer korte tijd de rollen om gaan draaien en de juten beginnen neer te leggen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Replicator schreef op 12-11-2005 @ 02:13 :
Hollandse topcriminelen zijn over het algemeen gezien goede gasten, omdat ze de burgers met rust laten en al hun activiteiten in de onderweld uitvoeren. (oke, bijna alle)
En dan ben je een goeie gast?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 11:52
Supreme Dutch
Tsjah.. Als er volgende keer in een spervuur een kind van 3 jaar word omgelegd dan spreekt men er weer schande van.. Dan komen er ineens kamervragen aan Minister Donner waarom dit heeft kunnen gebeuren.. T is zo lekker betrekkelijk allemaal..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten