![]() |
|
ik wel 2 maanden geleden al (ja gedownload) maar ik ga um zeker nog in de biosscoop bewonderen echt een goede film
Resident Evil De computergestuurde Umbrella Corporation werkt in een ondergronds laboratorium aan een zeer risicovol experiment. De verspreiding van een dodelijk virus is voor de hoofdcomputer, genaamd 'Red Queen', reden om het voltallige personeel systematisch te elimineren. Alice (Milla Jovovich), een medewerkster van de Umbrella Corporation, strijdt samen met een team van commando's tegen de Red Queen en het virus.... voor de trailer klik hier diverse stukjes uit de film: 1 2 voor meer clips/info over de film klik hier
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond m wel cool...en k was blij dat die licker ging muteren in de Hunter uit RE 1 dat was echt een gaaf beest...
Volgend jaar al Deel 2... Met the Nemesis en Jill Valentine schijnt ook nog ten tonele te komen dus dat wordt vast wel lachuh
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb em 2 uur geleden in de bios gezien en ik vond hem cool. De huisloze honden en die 'Licker' vond ik niet bepaald
![]() Ook leuk was dat er niet een of ander vaag liefdesverhaaltje in de film zat, minder leuk was dat ik met een vriend was gegaan en dat we mochten toekijken hoe de halve zaal elkaar zat af te lebberen. Ik vond hem trouwens ook niet zo 'pretentieloos' zoals iemand hier zei, bij echt pretentieloos denk ik meer Rambo ofzo, ook vond ik hem nou niet echt lijken op de Matrix moet ik zeggen (mwah muziek en sfeer misschien beetje), ik moet zeggen dat ik Resident Evil zelfs beter vind dan The Matrix, maar dat zullen veel mensen niet beamen denk ik.
|
In hoeverre is de film te vergelijken met de games? Hebben ze alleen een stel monsters overgenomen of gaat het iets verder dan dat? Heb de games namelijk nooit gespeeld....
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
*zat met z'n hoofd schuddend in de bioscoop*
Wel aardige zombie make-up, maar weer een goed voorbeeld dat je met plotse geluidseffectensalvo's iedereen van de stoel krijgt -- knap hoor, Paul W.S. (sinds wanneer gebruikt hij ook initialen?) Anderson...
||
Citaat:
't Is misschien zelfs een nadeel als je ze wél hebt gespeeld... ik heb ze op Survivor 2 na allemaal gespeeld en het viel me gelijk op dat Anderson Raccoon City zo overdreven groot had gemaakt... De film is overigens geen prequel op de eerste game, maar speelt zich af tussen deel 2 en 3...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap zelf trouwens ook niet meer helemaal wanneer die film zich nou afspeelt.. volgens Anderson is het idd een prequel op de games, maar aan het einde van de film ligt Raccoon City in puin, en tijdens deel 1 was dat nog niet het geval. De film heeft sowieso niks te maken met de verhaallijn van de spellen, de filmrechten zijn gekocht van Capcom dus in theorie had Anderson er gewoon een totaal andere film van kunnen maken en er de naam "Resident Evil" op kunnen zetten om bezoekers te trekken...
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Champ-00 schreef:
[B]Dude,de film is echt alleen maar actie/horror.Als je daar van houdt,oke. Voor een goede verhaallijn en echte interactie,moet je toch de spellen kopen (en zekers op de dreamcast en de cube). De film klopt gewoon niet met de games. Jammer,maar Capcom was weer zo dom om op het eerste de beste aanbod in te gaan. De makers van de film wisten dat de naam al veel bezoekers zou gaan trekken. |
![]() |
||
Citaat:
Zeker niet het eerste de beste aanbod. Constatin Films wou gewoon een film die een breed publiek aansprak en de fans; dus veel lege aktie en een ultrasimpel verhaallijntje. Dat gaf Anderson, die in de gaten had dat na het succes van THE MUMMY studios meer interesse hadden voor popcorn-aktie met (lichte) horrorelementen. Gelukkig heeft hij wel enkele verwijzingen naar Romero's films erin gestopt, maar verder nam hij ook stukken uit films (als ALIENS) die hem geinspireerd hebben als regisseur. Helaas is het uiteindelijk een slap aftreksel van al die grotere films.
|
Exact legatus, met de toevoeging dat er ook nog een snufje Cube in te bespeuren valt. (The Hive vormt zelf een bedreiging, en met name de manier waarop de eerste team members de dood vinden)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Waarheid over de XBOX, PS2 is krachtiger! Diablos | 274 | 20-09-2003 03:34 |