ik vraag me af.. als je bijv in november 2006 21 wordt (dus nadat school begonnen is..)
mag je dan voor het schooljaar 2006/2007 een toelatingstoets afleggen voor toelating tot univers. opleiding?
of moet je al 21 voor septembeR?!
Wat ik kan vinden op verschillende sites: Het is een bijzondere toelatingsprocedure voor diegenen die op grond van hun diploma niet direct toelaatbaar zijn tot een universitaire studie en 21 jaar of ouder zijn.
Dus je moet echt 21 zijn en niet in de loop van dat studiejaar 21 worden.
Wat? De toets maken? Of je inschrijven voor die toets? (Het lijkt me om eerlijk te zijn beiden weinig zit hebben als er een duidelijke regel voor is.)
29-10-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 29-10-2005 @ 21:26 : Wat? De toets maken? Of je inschrijven voor die toets? (Het lijkt me om eerlijk te zijn beiden weinig zit hebben als er een duidelijke regel voor is.)
Contact opnemen.
29-10-2005, 21:13
Verwijderd
Mijn vriend gaat volgend jaar toelatingsexamen voor hbo Cultureel Maatschappelijke Vorming doen en daarbij is de toelatingseis dat je vóór oktober van het schooljaar 2006-2007 21 moet zijn geworden. Ik weet echter niet of dat een algemeen geldt, maar misschien heb je er iets aan.