![]() |
|
die vraag word door wolterB gesteld in deze topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1310097 en als ik eerlijk ben vind ik de fb activiteit daar ook erg laag, mischien heeft het ermee te maken dat het meestal wel goed gaat, maar als er wat fout gaat duurd het mijn inziens erg lang voordat er een fb ter plaatse is (ff offtopic: nee ik wil geen fb worden ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er vind momenteel wel overleg plaats tussen tofke en mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar eigenlijk zouden beide fb's vervangen moeten worden ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik begrijp niet waar jullie bang voor zijn. Ik kom het systeem niet van binnen uithollen of iets dergelijks, ik wil gewoon het beste voor een subforum dat ik altijd interessant en leuk heb gevonden. Een subforum dat wij nota bene met de leden leefbaar hebben moeten maken. EDIT: Ben jij Ieke? PEDIT: Ja, ik zie het al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoezo leefbaar moeten maken? Citaat:
Ik zou graag wat goede concrete voorbeelden willen van wat er echt niet goed is nu.
Laatst gewijzigd op 02-12-2005 om 22:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de fbs maken beleid en voeren uit naar eigen goeddunken |
![]() |
|||||||
Citaat:
Overigens is het natuurlijk geen stijl om eerst te verkondigen dat ik een "discutabel verleden" heb, om vervolgens te zegen dat informatie uit de banman niet geopenbaard wordt. Zeg dan niets! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik claim nergens een heilige te zijn, maar heb wel het vermoeden dat mijn banman een stuk schoner is dan die van een aantal andere FB's. Er zal best nog iets staan uit 2003, maar daar kan ik moeilijk opnieuw op afgerekend worden.
||
Citaat:
Of je, als er een nieuwe fb nodig zou zijn, die positie zou krijgen is een volgend punt. Enlight vond je een geschikte kandidaat, maar misschien vinden anderen dat niet of is er gewoonweg een betere kandidaat. Dus reken er niet te veel op.
||
Citaat:
dan was ik allang FB geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||||||
Citaat:
Ik heb geen idee wat zij allemaal geschreven heeft en imo doet het hier ook totaal niet ter zake. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik zie dit niet als staadsgreep, meer als wat geroep zonder echt een goede duidelijke fundering en zo lang die er niet komt kan ik het niet anders zien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het verhaal is niet anders, het is hetzelfde. Mja, we waren het toen ook niet al te eens met je betoog wat je in die mail gezet had en ik ben het eigenlijk nog steeds niet.
||
Citaat:
Maar ik vind dit er verder totaal niet toe doen, dus mijn voorstel is om dit verder te laten zitten.
||
Citaat:
Ik wil trouwens nog heel even zeggen dat mijn sollicitatie absoluut niet de enige mogelijkheid is die ik stel. Als er een andere FB zou komen, hoef ik dat niet te zijn, dat begrijp ik en daar ben ik het ook ten zeerste mee eens, het enige wat ik namelijk wil is een prettige sfeer en wat meer overzichtelijkheid op sport. Als de huidige FB's daar voor kunnen zorgen, sta ik achter de huidige FB's. Als blijkt dat een bepaald ander lid of een andere FB daar goed voor kan zorgen, sta ik daar ook achter. Ik kan me goed voorstellen dat ik niet de beste optie ben, er zijn altijd betere mensen te vinden, dat is ook logisch. Ik bied het alleen maar aan en je moet zien wat je daarmee doet. Maar goed, nog steeds moet je dan niet gaan roepen dat ik incapabel ben (wat écht onzin is) et cetera, et cetera, maar goed, dat zouden we laten rusten, ik weet nu ook weer hoe Mitros op dit soort dingen reageert.
|||
Toch nog even reageren
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Op de rest wil ik eventueel op MSN ook reageren, anders wordt het misschien te persoonlijk en specifiek. Dan kunnen we dit topic verder constructief over het beleid laten gaan.
|||
Citaat:
Citaat:
Verder mee eens, laten we hier nu ophouden over alle details en het hebben over algemene beleidsdingen. Maar goed, aan jullie of de sportfb's om een voorzet te geven.
||
Citaat:
![]() LOL @ ieke |
![]() |
|
Ik wil inderdaad even voorstellen om dan ook maar een topic te openen over NEC, we staan immers 4e en hebben momenteel de beste verdediging van Nederland. Maar ik zou het er niet mee eens zijn.
De centrale topics zijn er niet voor niets, de discussies in deze topics zijn, in tegenstelling tot de centrale topics op bijvoorbeeld Hardware en S&M, zeer overzichtelijk en ze staan open voor ieders input. Over het "Ajax flikt het weer" topic dan. Dat Ajax 8e staat, is heel jammer voor de ajax-fans, maar het zijn nu precies de zaken waar je het in het centrale Eredivisie topic over kunt hebben. Sterker nog, dat is alleen maar beter voor het overzicht. De discussie over ajax wordt zo namelijk verdeeld over twee verschillende topics, waardoor je soms langs je eigen reactie praat, in het verkeerde topic reageert en vervolgens het overzicht kwijtraakt. Daarnaast was de openingspost van dit specifieke topic erg matig, de titel is absoluut niet passend en het gesprek was op dat moment al gaande in het Eredivisie topic. Dan krijg je nog dit topic, een topic dat m.i. daar nooit mag staan, maar wat in mijn visie weldegelijk gevolg is van het inconsequente beleid. Daarnaast hebben we in het verleden veel spamtopics gehad van een aantal mensen die niet gesloten werden, sterker nog, op enkele verzoeken op M&M werd niet gereageerd. Dat is niet goed voor de sfeer, noch voor het overzicht of het vertrouwen in het beleid. We hebben momenteel de volgende centrale voetbaltopics: - Eredivisie topic - Gatorade Cup topic - Transfers & Geruchten topic - UEFA Cup topic - Champions League topic - Opmerkelijke sportberichten topic (ook voor andere sporten) En misschien vergeet ik er zelfs nog wel een paar. Voor elk onderwerp hebben we dus iets, dat lijkt me meer dan voldoende, laten we de andere sporten wat meer ruimte gunnen, want anders verzuipen mensen die niets met voetbal hebben in het voetbal en zien we ze niet meer terug. Ik hoop dat ik nu wat concreter ben geweest over één (!!) van de specifieke kritiekpunten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik maak deel uit van een voetbalclub, het is niet zo dat ik een buitenstaander ben. In ieder geval voel ik het niet zo. Ik ben onderdeel van die twaalfde man, die dit seizoen zo belangrijk is gebleken. Daarnaast maak je als supporter zo veel mee met je club, dat je het als "we" gaat beschouwen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat: