Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het alleen maar irritant als mensen hele stukken artikels gaan posten. Vaak is het heel lang, in het Engels, en in het algemeen geeft het natuurlijk een vrij eenzijdig beeld van de situatie (geef toe, vaak staan in zo'n artikel alleen maar OF voordelen, OF nadelen).
Je hebt er veel meer aan als topicstarter om een kleine samenvatting te krijgen. Vind ik persoonlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ik voortaan kleine artikels post. Want om iedere keer hetzelfde te gaan typen wat nou goed voor je is wordt je een beetje lam van. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je dat een goed idee vind tenminste zoek toch een nieuw doel voor mijn webspace
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dmv een eigen site kunnen mensen die dat willen daar gaan kijken, die moeite is net zo groot (of zo klein) en je kunt veel duidelijker structuur ed aanbrengen in een site dan in een topic. Het zoekt dus een stuk makkelijker. Is mijn idee iig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook handige topics met tips |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Er zijn een aantal centrale topics op L&G voor onderwerpen waar veel vragen over zijn en als je die doorleest dan zie je dat er keer op keer dezelfde vragen gepost worden. En die topics lijken me niet zo heel anders dan de topics op S&M? Een verschil met de topics op S&M is dat de topics op L&G sticky zijn en dat is dan meteen ook de reden waarom we er liever niet tientallen willen hebben en waardoor er dus een keuze gemaakt moet worden tussen de verschillende onderwerpen. De onderwerpen waar het meeste vragen over komen worden daardoor gekozen. Zelf valt het aantal vragen over blokjes ed me eerlijk gezegd niet zo heel erg op...afvallen wel, maar daarvoor was ook in het Lijntopic/Voeding- en gezondheidstopic.) Laatst gewijzigd op 02-11-2005 om 17:11. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[L&G] [E&D] Gestoord eetgedrag Roos | 89 | 12-06-2007 19:23 | |
Beleidszaken |
Sticky topic L&G Delicate | 7 | 14-02-2005 10:50 | |