Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2005, 15:46
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
wat is het ergste wat je hebt gedaan toen je dronken was ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2005, 15:59
Verwijderd
een vaas van 67 euro omgestoten en in mijn bed gekotst
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 18:12
MikeyMo
MikeyMo is offline
met 9 mensen op een avond gezoend (godverdomme, iedereen was echt kankerdronken )

over iemands fiets heen gepist, en dat dat ooknog gefilmpt werd
(grotendeels onder invloed van wietenhash)

met een hele gang bij een feest het huis beroofd van al het eetbare wat er was (ontzettend grote eetkick met 20 man)

met drie man op een fiets vol in een huge plantenbak flikkeren in de stad

salto's in brandnetels doen
Oud 19-06-2005, 18:50
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
brand stichten
Oud 19-06-2005, 18:57
Verwijderd
uh de schade is niet te overzien..
maar gelukkig alweer vrij veel vergeten
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 19:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
een garage in de fik gestoken,

maar het was min of meer per ongeluk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:12
Wammus
Wammus is offline
Dingen als autospiegels aan gort meppen en ramen ingooien enzo. Ook heb ik afgelopen woensdag over een fietszadel heen staan pissen een voorwiel aan gort geholpen en tegen een raam aan staan praten.
Dat laatste bedoel ik trouwens vrij letterlijk. Ook ben ik een keer zo lam als een balletje (met toestemming trouwens ) aan het werk gegaan wat achteraf gezien toch een wat minder plan was. Zoveel potten als toen zijn er niet vaak meer gesneuveld...

Volgens mij is het trouwens vrij normaal dat de ts begint of ligt dat aan mij?
Oud 19-06-2005, 20:22
woezel
woezel is offline
in de auto van mn vriendjes vader gekotst
Oud 19-06-2005, 20:28
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 19-06-2005 @ 21:12 :
Volgens mij is het trouwens vrij normaal dat de ts begint of ligt dat aan mij?
fucking boeiend, "jij eerst"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 20:58
Verwijderd
Nou: komt mijn verhaal van dit weekend, was duidelijk wel de ergste keer.

Goed.. feestje in Overveen, meneer woont op een heuvel.. dwz: een laaaaaaaaange trap naar de deur. Ik kom aan.. 30 duizend knuffels en zoenen *GEFELICTEEEEERD* verder, meteen 2 bier in mn klauwen.. Goed.. begint lekker.. nog veel wijn later.. Ik voel me niet zo chill.. strompel.. (en dan bedoel ik niet een beetje vaag lopen, nee echt strompelen) naar de wc.. waar ik echt t tijdsbesef ben verloren omdat ik lag te kotsen. Dus.. ik bel mn pa.. of die me kan komen halen.. Ik strompel weer terug naar buiten.. Hugo (de schat) voert me ondertussen water. Mn pa komt aanrijden.. ik zeg: doeeeeej! en ik strompel die trap af.. ga trouwens nog 20x door mn enkel en val bijna van de laatste tree af. Ik val bij mn pa de auto in.. Halverwege de Randweg zeg ik dat ik moet kotsen.. mn pa peert de auto aan de kant.. Dus heb ik om half 1 nog een potje staan kotsen langs de Randweg.. terug in de auto.. naar huis.. met kleren aan in slaap gevallen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 19-06-2005 @ 21:58 :
Nou: komt mijn verhaal van dit weekend, was duidelijk wel de ergste keer.
goeie
dat is echt wel het laatste wat ik zal doen, m'n ouders bellen als ik zwaar wasted ben..
kon je niet nog ff blijven crashen tot je wat nuchterder was?..lijkt me niet dat je pa dat echt de shit vind ofzo.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 08:04
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Oma schreef op 19-06-2005 @ 23:14 :

dat is echt wel het laatste wat ik zal doen, m'n ouders bellen als ik zwaar wasted ben..
O ja, was ook een keer zo wasted dat ik 3 uup op de plee heb gezeten en mensen voor de deur gitaar voor me gingen spelen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:05
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 19-06-2005 @ 21:28 :
fucking boeiend, "jij eerst"
Offtopic: Het gaat er niet om wie er als eerste gaat dat intereseert mij ook niet zo veel. Het is alleen zo dat met dit soort onderwerpen op fora over het algemeen de ts begint. Die opent het topic meestal ook met een reden en in dit geval dus om dronken verhalen te lezen en waarschijnlijk heeft ie er zelf ook genoeg. Dus waarom zou hij dan niet beginnen?
Oud 20-06-2005, 12:37
Jolene
Jolene is offline
De eerste keer dat ik dronken was heb ik auto's ondergekalkt met kaarsen,en over mezelf heengezeken .Voor de rest de standaard shit als in de wc kotsen en dan in slaap vallen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:00
coopergirl
coopergirl is offline
In doornstruiken vallen tijdens het wildplassen,
de douche onder schijten,
bed/ slaapkamermuren/ kasten ondergekotsen,
naast het toilet vallen e.d.
Oud 20-06-2005, 13:28
Mir-idiotA
- een kip aan een spies gejat
- me baas van het werk uitgescholden
- iets gejat uit een winkel

en ngo zoveel meer...ruzies e.d.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 19-06-2005 @ 23:14 :

kon je niet nog ff blijven crashen tot je wat nuchterder was?..lijkt me niet dat je pa dat echt de shit vind ofzo.
Nee.. mijn pa was echt zo van: Nou.. heb je dat ook meteen maar weer gehad. Hij heeft zelfs nog een emmer naast mn bed gezet zodat ik daar eventueel verder in kon kotsen (wat ik ook heb gedaan). Mn moeder was ietsie minder happy.. maar ach. Misschien was die er niet echt blij mee.. maar je moet alles een keer meegemaakt hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 15:49
Viporizer
Viporizer is offline
En daar komt ook nog eens bij dat je van je ouders daar echt niet had mogen blijven crashen... (tenminste dat is wat mij is bijgebleven van je ouders...)
Oud 20-06-2005, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 20-06-2005 @ 16:49 :
En daar komt ook nog eens bij dat je van je ouders daar echt niet had mogen blijven crashen... (tenminste dat is wat mij is bijgebleven van je ouders...)
Dat ook nog.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 16:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
monumentaal bankje gesloopt
origami met ruitenwissers

En hier schaam ik mezelf nog steeds voor ja.
Oud 20-06-2005, 18:32
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Hahaha

ik ken forummers die dit topic momenteel mijden als de ziekte

hmm... laten we t recent houden - boomstronk(je) over schutting gegooid waarachter zich niet het verwachte gazon bevond, doch een glazen bouwwerk van degelijke omvang (denk aan een serre/kas oid).

De tijd zal uitwijzen of ik van deze ervarin geleerd heb
Oud 20-06-2005, 20:18
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-06-2005 @ 14:00 :
In doornstruiken vallen tijdens het wildplassen,
de douche onder schijten,
bed/ slaapkamermuren/ kasten ondergekotsen,
naast het toilet vallen e.d.

Bij mij die eerste, zo lam zijn dat je in de douche omvalt, broekplassen
Oud 21-06-2005, 00:25
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 20-06-2005 @ 19:32 :
Hahaha

ik ken forummers die dit topic momenteel mijden als de ziekte
Mheh.
Oud 21-06-2005, 11:47
K-pax
K-pax is offline
ok dit was niet mijn actie maar hij is zo vet:

Een vriend van mij ging een avond uit, en de baas van het bedrijf waar hij de volgende dag ging werken was er ook hoewel hij dat niet wist ( die baas was pas 24), hij die avond mee terug in de auto van die baas......... waar hij zijn halve auto en heeft ondergekotst.

De volgende dag vond die baas het geeneens zo heel erg, en ze gaan beide na het werken nog regematig gezamelijk uit
Oud 21-06-2005, 14:22
Mir-idiotA
Citaat:
K-pax schreef op 21-06-2005 @ 12:47 :
ok dit was niet mijn actie maar hij is zo vet:

Een vriend van mij ging een avond uit, en de baas van het bedrijf waar hij de volgende dag ging werken was er ook hoewel hij dat niet wist ( die baas was pas 24), hij die avond mee terug in de auto van die baas......... waar hij zijn halve auto en heeft ondergekotst.

De volgende dag vond die baas het geeneens zo heel erg, en ze gaan beide na het werken nog regematig gezamelijk uit
hm das dus beter als toen mijn drama waar aan het eind ook nog wat kotsen bij te pas kwam wat ik nog achterwege had gelaten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2005, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 20-06-2005 @ 14:28 :
- een kip aan een spies gejat
geniaal
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 16:24
tuttebel
tuttebel is offline
hier was ik niet echt dronken..maar t was foute wijn, of er is iets ingegooid ofzo.
ik had namelijk 3 wijntjes op, gewoon lekker aan t loskomen. ik loop naar de wc toe, helemaal recht en nuchter.
op de wc word ik op een begeven moment wakker omdat er 3 vriendinnen schreeuwen en op de deur kloppen.
ik lig naast de wc half in mn eigen kots en heb ontzettende hoofdpijn en duizeligheid.
ik doe de deur open na 10x proberen en strompel naar de wastafel. waar ik nog een keer kots.
dan ren ik de andere wc in waar ik nog een keer kots.
toen brachten mn vriendinnen en iemand die daar werkte me naar buiten. ik kon nauwelijks zelf meer lopen, want mn benen deden het niet meer
daar begon ik te hyperventileren, ik kon niet meer normaal ademen, en ontzettend te huilen. kon ik ook niet mee stoppen.
toen hebben ze mn mama gebeld en die kwam me halen, en de dag erna had k de ergste kater ooit.
dat was pas om middernacht..
Oud 24-06-2005, 16:36
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Gevraagd aan de broer van mijn ex of hij een trio met mij en zijn zusje wou.
Oud 25-06-2005, 12:28
snuggles
snuggles is offline
ehh naakt de zee ingesprongen met een groepje vrienden, om vervolgens erachter te komen dat ik blijkbaar op een steen of glas ofzo ben gesprongen, want er was bloed overal en een paar sneeen in mijn voet (niks van gevoeld pluspunt alcohol ) , dus toen op naar het ziekenhuis.

en ik heb een keer ingebroken bij een jongen die ik vaagjes kende, omdat ik een slaapplek nodig had hij lag al te slapen dus ben ik maar door een raam gegaan
Oud 25-06-2005, 17:32
Moustache
Moustache is offline
Een container op het dak van een personenauto geparkeerd
Oud 25-06-2005, 20:20
Verwijderd
Over een wildvreemde heenkotsen in de bus en vervolgens een lachaanval krijgen omdat diegene zo verbaasd keek.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 24-06-2005 @ 17:36 :
Gevraagd aan de broer van mijn ex of hij een trio met mij en zijn zusje wou.
hard-mthrfucking-core
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 10:08
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 25-06-2005 @ 21:20 :
Over een wildvreemde heenkotsen in de bus en vervolgens een lachaanval krijgen omdat diegene zo verbaasd keek.
Pijnlijk
Oud 26-06-2005, 12:39
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 19-06-2005 @ 16:46 :
wat is het ergste wat je hebt gedaan toen je dronken was ?
um, nou het meeste recente (zaterdag) toen ging ik rennen en zakte me broek af, waarna me broek me enkels naderde ik struikelde op een grindpad--gevolg--een kapotte kin en geschaafde handen .
Oud 26-06-2005, 14:13
MikeyMo
MikeyMo is offline
Afgelopen vrijdag een huge yoghurt gevecht gehouden in iemands huis. En de rest ga ik hier niet neerzetten.

En ik vind het altijd leuk om salto's in heggen te gaan doen, wat begon op een avond, toen ik met de trampoline een salto over een tuin-heg (van 2 meter hoog) deed, waarachter andere mensen woonde. Gelukkig stond er geen kas oid. ff kijken of ik dat filmpje hier neer kan zetten..

Laatst gewijzigd op 26-06-2005 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 26-06-2005 @ 11:08 :
Pijnlijk
Ja. :> Maar ik kon vervolgens wel lekker verder met m'n reis. For some reason wilde niemand meer naast me komen zitten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:03
Verwijderd
Niet zo erg, wel heel dom;

met veel moeite uitkleden, met veel moeite de douche aanzetten, met veel moeite douchen, met veel moeite afdrogen, met veel moeite aankleden en vervolgens wankelen en weer tegen de aanknop van de douche aanvallen en opnieuw douchen..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:28
Flip!
Flip! is offline
Euhm, zoveel stoms heb ik nog niet gedaan. Nouja een ding misschien, maar het is meer stuntelig dan stom.

Ik was me ladderzat aan het uitkleden, en ik ging op het bed zitten om mijn broek uit te doen, dus ik met die benen de lucht in, en BAM ik val achteruit van mn bed af met mn kop tegen de verwarming aan.
Oud 27-06-2005, 16:54
Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Zo hard kotsen in de wc dat het mn neus uit kwam en als nog naast de wc valt. Handdoek pakken beetje dweilen, handdoek doorspoelen waardooor de wc verstopt raakt
Oud 27-06-2005, 19:00
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
oh en ik heb mezelf ook een keer bijna gewurgd met mijn klamboe, toen ik dronken aan het slapen was
Oud 27-06-2005, 20:57
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
ijsblokjes in mijn reet laten gieten, om ze vervolgens door wildvreemden eruit te laten vissen.

mijn telefoonnummer op mijn kop laten schrijven en er dan onder zetten "ik ben geil, bel me"

Midden op de weg liggen, wachtend tot een auto me doodrijd, wat me trouwens bijna was gelukt.

En zo zijn er meerdere dingetjes.
Oud 27-06-2005, 21:06
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
o ja, heb ook nog eens een gigantische paal gejat bij een bouw terrein, om het vervolgens 200 meter verder in de gracht te dumpen
Oud 27-06-2005, 22:16
Excalibur
Excalibur is offline
Tegen een paaltje opgefietst.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 10:05
DvoorA
DvoorA is offline
mn schoenen uitgeschopt en door een bouwterrein gelopen, al kerstliedjes brallend, en slijmend tegen iedereen die ik tegenkwam, en over een wandeling van 1 uur de hele nacht gedaan en voor de deur van mn werk overgegeven, en de volgende dag wist ik niet eens meer waar ik mn fiets had gedropt.
Oud 28-06-2005, 14:53
Nona
Nona is offline
BIJNA over de auto van mijn coördinator gekotst.

Eindexamenfeest.

Ik ben niet zo erg.
Oud 28-06-2005, 15:02
Wammus
Wammus is offline
Er schiet me ineens een verhaaltje te binnen

Ik had nog eens een keer op m'n werk een personeelsfeestje. Er was ons in eerste instantie verboden om sterke drank te drinken (wat we toen ook niet mochten verkopen) maar for some reason was er ineens een doos rode wodka binnengekomen . Wij in onderhandeling en we kregen drie flessen en de rest zouden we stiekem toch verkopen. Uiteindelijk waren we een uur verder en die doos was dus leeg (we waren met z'n 10en oid). Helemaal lam .

Ik zat in die tijd nog op stijldansen en daar moest ik nog heen. Over een stukje van een kwartier fietsen al vallende en opstaan 3 kwartier gedaan toen het ergste nog moest komen. De Zijlweg was toen nog opengebroken en ik moest dus met m'n lamme kop over van die plankjes heenfietsen. Je raadt het al ik 3 keer met m'n kop in het zand geflikkerd en m'n fiets maar ergens tegen een paaltje aangeflikkerd. Ik loop die dansschool binnen en zie dat ze al bezig zijn. Dus ik ga ertussen staan blijkt 2 nummers later dat ik een uur te vroeg was en ik dus bij de groep voor ons die een jaar hoger waren vrolijk mee stond te dansen (of iets wat er voor door moest gaan).

Toen kwam m'n eigen les. Ik heb het geloof ik 2 nummers ofzo volgehouden en toen werd me toch vriendelijk doch dringend verzocht of ik aan de kant wou gaan zitten want ik had al 5 andere paren geramd en was al een keer languit op m'n bek gegaan op de vloer. Uiteindelijk nog zitten kotsen op de plee en toen hebben ze me maar naar huis gebracht met het verzoek of ik volgende keer niet meer zo veel wou drinken .
Oud 28-06-2005, 15:57
Mir-idiotA
oei bad!

ik bedacht me ook nog dat ik een keer een skelet meenam van een school waar ik zelf niet op zat, maar toen dat skelet net achterop de bagagedrager zat werd ie afgepakt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 17:01
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
wammus schreef op 28-06-2005 @ 16:02 :
Er schiet me ineens een verhaaltje te binnen

Ik had nog eens een keer op m'n werk een personeelsfeestje. Er was ons in eerste instantie verboden om sterke drank te drinken (wat we toen ook niet mochten verkopen) maar for some reason was er ineens een doos rode wodka binnengekomen . Wij in onderhandeling en we kregen drie flessen en de rest zouden we stiekem toch verkopen. Uiteindelijk waren we een uur verder en die doos was dus leeg (we waren met z'n 10en oid). Helemaal lam .

Ik zat in die tijd nog op stijldansen en daar moest ik nog heen. Over een stukje van een kwartier fietsen al vallende en opstaan 3 kwartier gedaan toen het ergste nog moest komen. De Zijlweg was toen nog opengebroken en ik moest dus met m'n lamme kop over van die plankjes heenfietsen. Je raadt het al ik 3 keer met m'n kop in het zand geflikkerd en m'n fiets maar ergens tegen een paaltje aangeflikkerd. Ik loop die dansschool binnen en zie dat ze al bezig zijn. Dus ik ga ertussen staan blijkt 2 nummers later dat ik een uur te vroeg was en ik dus bij de groep voor ons die een jaar hoger waren vrolijk mee stond te dansen (of iets wat er voor door moest gaan).

Toen kwam m'n eigen les. Ik heb het geloof ik 2 nummers ofzo volgehouden en toen werd me toch vriendelijk doch dringend verzocht of ik aan de kant wou gaan zitten want ik had al 5 andere paren geramd en was al een keer languit op m'n bek gegaan op de vloer. Uiteindelijk nog zitten kotsen op de plee en toen hebben ze me maar naar huis gebracht met het verzoek of ik volgende keer niet meer zo veel wou drinken .
was dat bij romy?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 17:02
Warsocket
Warsocket is offline
euh
wildpiesen
vanuit het bed op me nachtkastje knallen (met nog 3 hechtingen die mij daar nog 5 dagen aan gaan herinneren)

en vroeger vanalles onderkotsen
Oud 28-06-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 25-06-2005 @ 21:20 :
oh. my. god.

ik zou echt zoooo boos worden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten