Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga 5 euro storten, net zoals bij de tsunami. (Meer geld heb ik niet beschikbaar. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien een ander goed idee: trek gewoon een landsgrens in Kasjmier precies midden op die breuklijn, en laat beide bevolkingen daar een heel eind vanaf wonen. Ben je daar meteen ook vanaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (behalve hartstichting etc die aan de deur komen)
||
Citaat:
Wat een idiote vergelijking ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nee ik vind dat je anderen niet kunt helpen voordat je zelf je problemen op hebt gelost ergo help ik andere landen niet tot de problemen in dit land zijn opgelost ik geef DUS wel aan de hartstichting, nierstichting, dierenbescherming etcetc
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de regering ZOU daar de boontjes moeten doppen dat is niet mijn verantwoordelijkheid daarbij weten mensen van de geologische risicos als je op ene breuklijn woont moet je niet gek opkijken van een aardbeving woon je in tornado alley moet je niet schrikken als er eens een tornado komt opzetten woon je bij (of in; saba - the bottom) een vulkaan moet je ernstig rekening houden met uitbarstingen zo is de natuur net zoals wij niet raar moeten opkijken als de zee ineens tot onze hoofden stijgt door een dijkdoorbraak als je wil spelen met de natuur moet je rekening ermee houden dat je het af en toe verliest ik hoop dat ik afdoende duidelijk ben geweest
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij wil dus beweren dat jij geen huis hebt en dat jij geen verwarming hebt? Wat een bullshit opmerking. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik geen huis zou hebben zat ik niet achter het forum lijkt me slimme jongen voorts beweer ik dat in mijn ogen die mensen eerst komen voordat ik overstap naar andere landen
Laatst gewijzigd op 28-10-2005 om 08:30. |
![]() |
||
Citaat:
trouwens niet alleen met de tsunami, het gebeurt al ruim 40 in afrika de helft komt maar aan best zonde
|
![]() |
|
|