Hoi hoi!
Sinds een half jaar heb ik een vrienden kring om mij heen gebouwd. Ze zijn harstikke aardig etc. Maar ik heb altijd het gevoel dat ik wel vaak mijn poeplap kan trekken. Ik doe het natuurlijk zelf. Maar misschien omdat ik het verleden niet vaak vrienden heb gehad dat ik dat snel doe.
Neem laatst ik was uit geweest met een vriendin. Vriendin bleef slapen. We gingen met een taxi naar huis. Ik betaal de taxi, er word niet gevraagd, Krijg je nog wat van me etc? Of fifty/fifty?
Ook met een jongen van het groepje heb ik dat, vaak genoeg dat ik de snackbar betaal etc.
Het geld groeit ook niet bij mij op mijn rug. En heb er nu genoeg van om vaak te betalen.
Nu is er zaterdag een feestje in Nieuw Vennep. Ook vrienden van Amsterdam willen daar naar toe. Natuurlijk leek het hun handig dat ik dan de bob ga spelen en iedereen daarna naar Amsterdam naar huis breng. (waar ik zelf ook woon) Ik heb er nog niks opgezegd. Een vriendin die ook naar het feestje gaat heeft aangeboden dat ik bij haar mag slapen dat doe ik natuurlijk veel liever.
Iemand misschien tips? Of die dit ook heeft?
Vast bedankt!