Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 20:46
gulioz
gulioz is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn pc. Laat ik maar meteen van start gaan:
Ik zal beginnen met wat ik de dag voor de crashes gedaan heb:
Sinds gister moest ik een avi bestand op dvd zetten, maar heb geen dvdbrander en moest de avi eerst naar een dvdbestand zetten(ook al moest dit niet, dit werd mij verteld). Hiervoor heb ik verscheidene programma's gedownload, hoewel alles goed werkte.

Vanmiddag starte ik de computer op, en kreeg ik opeens allemaal errors. Ten eerste starte de pc niet goed op en bleef deze hangen op een zwart scherm. Na de computer via de knop uitgeschakeld te hebben en deze opnieuw gestard had deed hij het wel. Toen ik onder mijn naam inlogde, kreeg ik deze error:

Deze is van de virusscanner, die ik sinds kort nieuw heb.

Als ik outlook opstart, en op send/receive klik krijg ik de volgende error:

En als ik McAfee SecurityCenter open, krijg ik deze error:

En onderaan bij het McAfee teken staat:

Vorige week ergens had ik nog op virussen gescant, en hij had niets gevonden.
En verder weet ik niet of dat van avi naar dvd er iets mee te maken heeft, ik weet alleen dat ik dit de dag daarvoor gedaan heb. Ook hebben sommige van deze programma's om internetverbinding gevraagd, wat ik alle keren geweigerd heb.

Als ik de computer afsluit doet ie dit niet: hij opent het scherm ten eerste heel langzaam van de 3 mogelijkheiden "Stand By(?)" "Aflsuiten" "Opnieuw opstarten" en als ik op opnieuw opstarten/ afsluiten druk doet ie al helemaal niets dus druk ik wederom op de knop.

Ook doet winamp het niet en geeft geen error. Ik kan geen bestanden met dubbelklik openen(de meeste, mp3 weer wel in winamp maar winamp doet het niet en plaatjes al helemaal niet) maar wel via rechtermuis knop - openen met.
Het computerbeheer kan ik wel openen, alleen kan ik de errors niet openen. Op geen manier: geen dubbel klik, geen rechtermuisknop - eigenschappen. Wel geeft ie een hoop errors en waarschuwingen, een kleine greep uit de grote groep bij systeemfouten:

Wel zijn het bijna altijd "DCOM" en "Service Control Manager" fouten, en waarschuwingen van het soort "Tcpip"

En bij "Toepassing" staat vanaf 4-11-2005 het volgende:

Ik hoop zo dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen want ik heb hier geen flauw idee van!
Ik heb geprobeerd alles zo goed mogelijk samen te vatten. Als er vragen zijn, stel ze dan want dan maak ik een screen of vertel ze gewoon

Met vriendelijke groeten en bedankt,
Julius
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2005, 20:50
dafelix
dafelix is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040501

ff doorlezen, hijacklog maken, en posten
Oud 04-11-2005, 20:54
gulioz
gulioz is offline
Citaat:
dafelix schreef op 04-11-2005 @ 21:50 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040501

ff doorlezen, hijacklog maken, en posten
Hey bedankt, maar ik denk zelf niet dat het iets met spyware is Of snap ik iets verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:06
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
gulioz schreef op 04-11-2005 @ 21:54 :
Hey bedankt, maar ik denk zelf niet dat het iets met spyware is Of snap ik iets verkeerd?
dat kan, dat je het verkeerd begrijpt, het kan natuurlijk ook zijn dat 't geen spyware is. echter, het kan zijn dat 't wel spyware is, dus laten we het proberen uit te sluiten (een virus-scanner ziet eigenlijk geen spyware, dus gebruik een spyware scanner als 't kan)
Reageren

Regels voor berichten