Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2005, 20:19
Verwijderd
Ben er sinds weekje ofzo achter dat k bestwel verliefd ben op iemand, ik ken hem nog niet zo lang maar we gaan op zich wel goed met elkaar om, hij heeft een vriendin ik weet ook wie tis(stom weif,niemand begrijpt ook wat hij met haar moet) anyway misschien ist wel uit nu, ze hadde laatst bestwel ruzie enzo...
nu lijkt het erop dat hij mij ook wel leuk vind, van de week zei een vriendin ook, hij valt op jou hoor!ik zei maar van ja haloo hij heeft een vriendin hoor...
...maar ja als een vriendin het al opvalt en met andere dingen als ik er op let valt ook wel op, soms als ik wat zeg is het meteen zo ja das een goed idee of herhaalt ie nog es als andere t bijvoorbeeld niet gehoort hebbe...
...okee hij heeft wel een vriendin dus zeker wete of hij me leuk vind verder als vrienden ben ik niet zeker!
nu ben ik zelf ook nogal onzeker geworde door een nogal heftige relatie die ik heb gehad en nog een paar andere nare situaties, ik wil wel een relatie maar kan het niet denk ik, ben bang om afgewezen te worden, bang om gekwetst te worden heb al teveel verdriet gehad...maar ik vind m echt leuk!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2005, 20:56
George
George is offline
Citaat:
Princess schreef op 29-10-2005 @ 21:19 :
Ik ben er sinds weekje ofzo achter dat ik bestwel verliefd ben op iemand. Ik ken hem nog niet zo lang maar we gaan op zich wel goed met elkaar om. Hij heeft een vriendin, ik weet ook wie het is (stom wijf, niemand begrijpt ook wat hij met haar moet). Anyway, misschien is het wel uit nu, ze hadden laatst best wel ruzie enzo...
Nu lijkt het erop dat hij mij ook wel leuk vind. Van de week zei een vriendin ook, hij valt op jou hoor! Ik zei maar 'Ja hallo hij heeft een vriendin hoor!'
Maar ja, het valt dus een vriendin al op en het valt wat betreft andere dingen waar ik op let ook wel op (soms als ik wat zeg, reageert hij meteen met 'Zo ja, das een goed idee!' of hij herhaalt het nog eens als anderen het bijvoorbeeld niet gehoord hebben).
Okee, hij heeft wel een vriendin dus ik weet niet zeker of hij me leuker vindt dan een gewone vriendin.
Nu ben ik zelf ook nogal onzeker geworden door een nogal heftige relatie die ik heb gehad en nog een paar andere nare situaties. Ik wil wel een relatie maar kan het niet denk ik, ik ben bang om afgewezen te worden, bang om gekwetst te worden, heb al teveel verdriet gehad... maar ik vind hem echt leuk!!
Zo, dat is al een stukje duidelijker.

Is het nou zeker weten nog aan met die vriendin van hem of zou het al uit kunnen zijn? Daarin ben je niet helemaal duidelijk, maar het is voor ons wel handig om te weten.

Zelf zou ik gewoon in een normaal gesprek tussen neus en lippen door vragen hoe het met z'n vriendin is maar ok, ik kan aardig brutaal worden als ik me onzeker voel over dat soort situaties en kan me voorstellen dat je dat niet zou durven.
Je kan het ook gewoon nog een tijdje aanzien tot je iets zekerder weet of hij je leuk vindt en dan een keer voorstellen iets met z'n tweeën te gaan doen.
Je zal je overigens toch een keer over die nare ervaringen heen moeten zetten, en hoe langer je daarmee wacht, hoe moeilijker het wordt (althans, naar mijn ervaring). En dat eroverheen zetten is een stuk makkelijker bij iemand die je echt zo leuk vindt als jij nu zegt te doen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 21:06
Verwijderd
thx! nou ik weet niet ckr of het nog aan is, maar ik gok van wel! Maar hij heeft het nooit over haar ook nooit dat hij naar haar toe gaat. Maar buiten dat ook al zou het nog aan zijn, dan kan hij mij nog wel leuk vinden...
Ik wil er ook ckr over heen over die nare ervaringen!
Zo ie zo wil k t lekker rustig aan doen, en hem beter leren kennen! En ik zal binnekort es ff peile hoe t met ze vriendin zit, maar denk dat nog wel aan is.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 06:39
Verwijderd
Leuk dat je hem echt leuk vindt, maar deze jongen is te hoog gegrepen zo te horen. Niet rommelen met een jongen die een vriendin heeft
Daarnaast niet uitgaan van vriendinnen die zeggen dat hij je leuk vindt en op je valt, want dat zorgt alleen voor hoop die eigenlijk de kop in gedrukt zou moeten worden.

Gewoon laten zitten en op zoek naar een andere leuke jongen die je echt leuk vindt en die helemaal stapel wordt op jou.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 09:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa dit zou ik dus niet doen. Hij heeft niet voor niks een vriendin en laat hun lekker hun alleen. En je vriendinnen kunnen zoveel zeggen, dan hoeft dat van zijn kant nog niet te zijn. En al zou hij jou leuk vinden, dan moet hij het eerst uitmaken met zijn vriendin. Ik zou niet gaan stoken.
Oud 30-10-2005, 17:10
I C U
I C U is offline
Ben het eens met het bovenstaande! Het is niet handig om te rotzooien met een jongen die bezet is. Als hij jou graag wil, moet hij het eerst maar uitmaken met zijn vriendin, en dan met jou verder... Anders loopt uit op rotzooi, ruzies en verwijten en dergelijke, en dat lijkt me geen leuk begin van een relatie. Misschien kan je, zoals George al zei tussen neus en lippen door vragen hoe het met zijn vriendin is en hoe het tussen hen gaat... Dan heb je in elk geval een idee van hoeveel kans je eventueel zou kunnen hebben.
Oud 30-10-2005, 17:12
WolterB
WolterB is offline
Als hij bezet is niet doen
Oud 03-11-2005, 08:18
Verwijderd
ik weet dus niet zeker of dat nog aan is, en tuurlijk ga ik niet rotzooien als het nog aan is, maar ze begonnen er weer over met stappen gister...
naja ik kan goed met hem opschieten en zie t wel ga der niet achter aanlopen...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 14:13
Verwijderd
Vraag gewoon of het nog aan is en zo niet, spreek dan een keer met hem af, wat heb je te verliezen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten