Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval is er geen verschil in het gegeven of je er woont of niet. Anders zou je bijvoorbeeld ook kunnen zeggen "ik ben een weekend meer thuis geweest dan jij, dus ik betaal 2/24 minder" of iets dergelijks. Of nog erger, "jij hebt een koelkast, dus je betaalt 25 euro meer dan ik". Zo werkt het niet. De opzegtermijn is iets dat geldt voor het gehele contract, niet alleen voor de huur.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vergelijking die je stelt gaat hier dus niet op, want hij gebruikt waarschijnlijk niets in de maand oktober. Het is dus een beetje afhankelijk van de constructie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kosten (g/w/l, internet, televisie) werden per maand betaald en gewoon gedeeld door het aantal huurders. Maar daarover staat niets in het huurcontract. Maar hij ging 1 oktober weg, maar had pas een week daarvoor opgezegd, en de opzeg termijn is een maand na het eind van de maand. Dus hij heeft wel huur betaald voor oktober, maar vind dat hij de rest niet hoeft te betalen omdat hij er geen gebruik van heeft gemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan krijg je gewoon een factuur van € 0,00, maar het veranderd niets aan wie de afnemer van stroom is.
|
![]() |
|
|