Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien heb je hier wat aan
http://www.fbw.vu.nl/studie/aankomende.html of hier http://www.vu.nl/Aankomende_studente...3B1510D0B2EE34 Ik zat op de VU heb daar bewegingswetenschappen gevolgd, maar vond het te theoretisch en eigenlijk ook wel te moeilijk, vooral de wiskunde, was daar al nooit zo'n ster in op het VWO .. dat wiskunde tentamen hebben ook maar erg weinig mensen in 1 keer gehaald. Persoonlijk lag het mij niet echt, maar dat is uiteraard voor iedereen verschillend. Kan me heel goed voorstellen dat het anderen weer wel ligt want het is opzich een hele interessante studie. Uiteindelijk ben ik er maar mee gestopt. Doe nu HBO en die manier van leren ligt mij veel beter. Het is allemaal wat praktischer. Ik wil na mijn HBO nog wel universiteit proberen, maar dan toch meer de medische kant op. Zeker als je er feeling voor hebt en de B vakken je liggen en ook onderzoek je ligt is het een leuke en interessante studie. Op de bovenste link staan ook de beroepen die je ermee kunt worden. Heel divers; van wetenschapper op de afdeling plastische chirurgie in een ziekenhuis tot leraar op een HBO opleiding tot psychomotorisch therapeut. Volgens mij moet je wel even op zoek naar een leuke en geschikte baan,maar die zijn uiteindelijk wel te vinden. Laatst gewijzigd op 13-12-2005 om 19:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iniedergeval veel beter dan wanneer je alleen een folder bestudeert of naar een open dag van de universiteit gaat succes ermee |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bewegingswetenschappen semmeke | 10 | 09-08-2013 19:32 | |
Studeren |
Loting studie? Anatolis | 5 | 03-07-2007 23:05 | |
Studeren |
Bewegingswetenschappen Zonnebloempje | 7 | 16-12-2004 13:48 | |