Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2005, 09:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm ja... Ik moet dus een leerdoel beantwoorden die als volgt luidt: 'Wat zijn personeelsinstrumenten'?

En ik kan dus echt totaal geen goede info vinden op internet (of ik ben een leek?). Kan iemand mij helpen? Ik heb wel wat, maar niet veel... En ik moet toch wel op zn minst een A4 vol hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2005, 15:42
Hé-Leen
Hé-Leen is offline
volgens mij zijn dat personeelsgesprekken, opleidingen en coaching, zodat je personeel opgeleid blijft en vrolijk.
mischien kan je daar wat over vertellen.
groetjes heleen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja dat wist ik nog net, wat jij vertelde Maar ik moet wel wat diepere info hebben...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 18:38
Barry K
Barry K is offline
Je zou het kunnen hebben over de mangagement functie: leading.
Dit aspect van management heeft het meeste betrekking op de directe communicatie tussen managers/leidinggevenden en werknemers.
Ik heb nog stukje in het engels erover:

Citaat:
Leading in influencing people's behavior through motivation, communication, group dynamics, leadership and discipline. The purpose of leading is to analyze the personnel behavior in order to succeed in the organization's mission and objectives.

The leading function gives the manager an active role in employee performance, behavior and succeeding. Managers accomplish their objectives through people.

The leading function gives managers a second responsibility: helping people in the organization accomplish their individual career goals. Organizations do not succeed while their people are failing. Helping people in the organization with career planning and professional development is an integral part of the leading function.
Je moet het ook goed over motiveren hebben..
Reageren

Regels voor berichten