![]() |
|
Net was de eerste aflevering erop. Hebben mensen deze gezien?
Het is van de makers van Expeditie Robinson en Peking Express als ik het goed heb. Wederom belgen en nederlanders als kandidaten. In totaal 16. Dit maal speelt het zich af in de middeleeuwen. De kandidaten hebben als doel; koning of koningin worden. In de eerste aflevering moesten ze een spel doen. 1 persoon kon dit winnen en werd hiermee 'de eerste regent' Hij mag naar het kasteel. Hierna gaan de kandidaten naar een grote tafel met veel eten, in het middel 3 zwaarden en een zandloper. Als de zandloper leeg is pakken 3 kandidaten een zwaard. Deze 3 (edelen) mogen ook naar het rijke leven in het kasteel. De rest is aangewezen op het arme leven in een huisje vlakbij het kasteel. Het spel begint. Voor speluitleg: http://www.tros.nl/oberon/ Ik vond het wel leuk. Beetje gespeeld hier en daar.. maar dat zal ook vast de bedoeling zijn. (elke vrijdag 20:30 op ned2) |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het ook redelijk leuk. Het heeft niet dát wat Expeditie Robinson ofzo wel heeft, dat vind ik jammer. Maar ik weet ook niet precies waar het aan ligt. Misschien dat geacteer...
|
![]() |
|
|