Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
gaat toch nooit werken? die andere zalen zullen echt geen rekening gaan houden met andere concerten en dus een avond vrijhouden omdat het misschien verplaatst kan worden en zijn dus zelf al lang volgeboekt als er iets te zeggen valt over de opkomst...
bovendien zou het in dezelfde stad moeten zijn, aangezien ik verwacht dat indien het in een andere stad plaats zal vinden al meteen een deel van het publiek iets heeft van laat dan maar, en wat dat betreft zijn er echt niet zo heel veel te grote en te kleine zalen die dan in aanmerking komen. ik weet dat er bijvoorbeeld bij dynamo nog enigszins geschoven kan worden tussen verschillende zalen en dat dat aangepast wordt op de bezoekersaantallen, kweenie of dit bij andere zalen ook gebeurd, maar dit lijkt me ook mogelijk bij de melkweg en 013, maar verplaatsen naar echt een andere zaal lijkt me onmogelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
iets zetten naar een kleinere zaal vind ik prima, dat komt de sfeer en alles alleen maar ten goede, maar dan moet je het wel in dezelfde stad houden.. en natuurlijk kunnen andere zalen daar geen rekening mee gaan houden, maar als je toevallig ziet dat een andere zaal die datum niks te doen heeft kun je dat best doen.. maar van een kleinere naar een grotere zaal vind ik een minder goed idee.. ik kan me voorstellen dat ik een bepaalde band wel in paradiso wil zien maar liever niet in de hmh omdat het daar veel sfeerlozer is.. ik zou daar iig flink van balen..
||
![]() |
Citaat:
I second that |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms gebeurt het weleens dat uitverkochte kleine concerten verplaatst worden naar grotere zalen, terwijl dan die grote zaal juist halfvol is.
Ik vind het altijd wel jammer, dan gaat de intimiteit eraf. Zelfs toen alkaline trio van de kleine naar de grote paradiso zaal verplaatst was vond ik dat al meteen minder. Had me juist zo verheugd op een klein concertje, stonden ze ineens in die grote zaal die half gevuld was. En dan krijg je ook nog van die mensen die dan denken: oh het is nu niet meer uitverkocht want ze zijn verplaatst, hmmm laten we dan maar eens een kijkje nemen voor de lol, toch geen zak te doen vanavond. En dan staan er dus allemaal mensen in de zaal die er eigenlijk geen reet aan vinden. Oh well. Andersom vind ik het wel goed denk ik, dat een band eerst in de HMH zou staan maar dan ineens toch in de paradiso of melkweg. Vind ik een betere zaal. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Klassieke Muziek Verwijderd | 85 | 04-08-2009 15:44 |