Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je de vriendschap niet wil behouden, wel doen...
||
Citaat:
![]() Weet je echt zeker dat je dit wil? ![]()
||
Citaat:
Nou, ik denk dat je dat betere zelf ui tkan zoeken, want ik denk dat niemand hier zo'n ingewikkelde "zoenrelatie" aan zou aan, met allerlei grenzen. Sjjeezz. tis maar speekseluitwisseling hoor! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij zit op kot dus die kans zit der zeker in, hoeft niet natuurlijk, vorige keer zijn we eerst wat gaan drinken en dan naar zijn kot gegaan omdat het wa te druk was in de cafes maar over die handen afdwalen is hij heel duidelijk geweest dat dat er niet inzit omdat hij nouj aniets van ervaring heeft en zoiets natuurlijk wil houden voor echte verkering ik denk dat als één van de twee verliefd wordt op iemand anders gewoon het fysieke deel wegvalt, normaal is da zin der dan toch zowieso weg (als ik echt verliefd ben op iemand wil ik ook niet met iemand anders gaan kussen) ergens is het toch ook zo , als een jongen en meisje echt goed bevriend raken , er zowieso een seksuele spanning ontstaat.. die bouwt zich dan alleen maar op en op den duur raakt de vriendschap op da achtergrond misschien dat je op deze manier juist hechtere vriendschap kan hebbe omdat die spanning weg is.. ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hm... Omdat het niet duidelijk is wat jullie nou precies hebben, onstaat er JUIST een soort spanning, lijkt mij. Tja, mij lijkt het een moeilijk verhaal, maar dat was al duidelijk ![]() Misschien ontstaat er op deze manier wel een hechtere vriendschap dan dat er anders zou ontstaan, dat zou natuurlijk kunnen, maar... Eerlijk gezegd geloof ik er niet in. ![]()
||
![]() |
Citaat:
ha als ik verliefd ben op iemand heb ik echt wel geen oog meer voor een ander.. zelfs als die verliefdheid plaatst maakt voor dieper gevoel zeker niet maarja that's just me dan ![]() die spanning zou der zowieso zijn, die is bij die tweede keer weggaan ontstaan, hadde we nu gekust of niet, dat ging toch gebleven zijn en in plaats van dan echt duidelijkheid te hebeb zouden we gewoon wat ronde elkaar staan draaien hebbe, wat ook wel tof is natuurlijk ![]() eerlijk gezegd geloof ik der ook niet helemaal in hoor, heb eerder iets van is proberen en zien waarom het niet zou lukken, than again, in verkering en gewoon vriendschap geloof ik al lang niet meer echt dusja.. in ieder geval bedankt voor de reacties!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en kwa vriendschap pff, met een jongen zit der precies altijd wel iets achter, ofwel ben je maar meer kennissen want der is geen speciale interesse, ofwel wordt je hele goede vrienden en is da gewoon bedoeld als aanloop tot... en met meisjes valt me op da de vriendschap zich beperkt tot wanneer die ander jou nodig heeft, en omgekeerd kan je dan alleen maar hopen dat als jij in de put zit die ander persoon jou juist toevallig ook nodig heeft moest ik kunnen, kzou mensen gewoon afzweren, maja das tegennatuurlijk hé |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toevallig een miss kittin fan, btw?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Had je dan alleen maar positieve reacties verwacht? En de definitie van vriendschap.. Gossie, als ik met ieder zou zoenen of wat dan ook waar ik bevriend mee ben zou het een gekke boel worden denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij wou gewoon is proberen, zoals zoveel jongeren is "proberen" of het lukt wat meestal resulteert in twee weken "verkering" en dan tot de conclusie komen dat het toch dat niet is hij heeft mij verzekerd dat der vooreerst nog geen vlinderkes zijn, en ten tweede dat hij eigenlijk ook nog wel iemand anders graag ziet (dat beseft hij pas achteraf dan als hij da meisje is het teruggezien) ik snap jouw redenering niet dat het zo verkeerd is, ik ben volkomen eerlijk met hem dus je kan me niet verwijten van met zen voeten te spelen, ik heb hem niet gekwest want dan zou hij best anders doen tegen me dan nu, én heeft me ook verzekerd dat gij dit goed vind dus wat is der dan verkeerd aan? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat denken jullie hiervan (vakkenkeuze sprint vwo) moniquejuh | 26 | 26-06-2006 08:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie hiervan? Verwijderd | 106 | 17-09-2005 22:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Lifestyle |
wat vinden jullie hiervan? Aguy | 12 | 05-07-2003 18:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat denken jullie hiervan? stefanietje | 11 | 10-06-2002 16:28 | |
Liefde & Relatie |
wat denken jullie? Jeroen_9 | 7 | 03-02-2002 08:55 |