Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Owja, di laatste zin is trouwens wel geniaal: Het liefst wilde ze opgaan in duisternis, huilen tot ze slapen kon – ![]() |
![]() |
|||||||
Tjsa, niet heel erg bijzonder. Het stukje brengt geen emotie bij mij op, terwijl het lijkt of je dat wel wil. Ik heb wel eens beter van je gelezen geloof ik.
De strekking vind ik wel oké. Verder dit: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik snap dat huilen tot ze slapen kon niet.. Sorry voor mijn pietluttige gedrag.. Oh, wil je de titel ook even uitleggen.. ![]()
||
![]() |
Ik vind het wel lekker geschreven, maar zou graag meer van de context weten (als in wat gebeurt er voor en wat gebeurt erna).
Het is kort om goed te begrijpen, vind ik. En nog een dingentje: Citaat:
|
![]() |
||
Bedankt voor het commentaar, allemaal.
![]() @ Vogelvrij: Dat komt doordat ik die zin veranderde toen ik het bericht hier open had staan. In mijn Word-versie staat hij wel goed. ![]() @ Ruby Blue: Dat zou best kunnen. @ Secrent Agent: Jamaarhé... Nou ja, ik heb geen nuttige reactie op de warrigheid, want warrig ís het. @ Anki: Citaat:
Jawel, maar die komma sloot "donker en kleurloos" af. Welles, dat moet van mijn lerares Nederlands en zo staat het in mijn boek en ik vind het ook veel mooier. Hmm, ik zal er eens naar kijken. Hier heb je er gelijk in. ![]() Het huilen tot ze slapen kon... Ik weet niet, het slaapt lekker als je net gehuild hebt. Huilen put uit. En de titel, dat is Latijn voor onder. Onder de buitenkant, zeg maar. @ Perseus: Dank je. ![]() @ Ducky: De context is te persoonlijk en veeeeeeeeeel te veel om te vertellen. Als ik er meer om heen zou schrijven, werd het slecht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Trap Remcom00 | 6 | 28-03-2013 17:04 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 20:08 | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als het heelal is ontstaan door een explosie.. freakinaround | 82 | 01-06-2004 00:13 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Atomen, neutronen, cellen: allemaal een pot nat? perfectme | 23 | 13-12-2001 21:54 |