Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2005, 11:13
Verwijderd
Om maar weer even een oud topic nieuw leven in te blazen
Stel je hebt sjans met een ander. Hoe reageert jouw partner hier dan op? Doet ie niets of laat hij/zij duidelijk merken dat je toch echt bezet bent? Of reageert je partner heel anders?

En om het ook even om te draaien: hoe zou jij reageren als je partner sjans zou hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2005, 11:37
Verwijderd
Niet, want hij is er niet bij. En zoja, dan vindt ie het alleen maar grappig.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-11-2005 @ 12:37 :
Niet, want hij is er niet bij.
stiekemerd
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 11:43
Releric
Releric is offline
Ik vertrouw mijn partner en andersom. In dit geval mag zij lekker sjans hebben, zolang ze mij ook voldoende aandacht geeft natuurlijk, omdat ik weet dat zij het daarbij laat. Lekker idylisch maar toch.

Al zeg ik nu niet dat het me niets zou doen als ik haar sjans zou zien hebben met iemand anders.
Oud 14-11-2005, 11:47
Verwijderd
Moet zeggen dat ik het zelf nooit zo snel doorheb als ik sjans heb met iemand..
Maar als ik het 'bewust' doe, dan denk ik dat mijn partner niet in zal grijpen.. Ik kan toch niet van hem afblijven als we samen zijn. Dus denk dat degene waarmee ik sjans heb, dan snel verdwenen is..

Als hij sjans heeft, dan weet ik niet wat ik zal doen.. Denk dat ik dan wel even laat merken dat ie bij mij hoort

Maar over het algemeen denk ik dat het met de jaloezie (want ik denk dat het daar dan dus om draait), wel meevalt in onze relatie..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 12:21
Mindfields
Mindfields is offline
Meestal ben ik degene die sjans heeft. En dat vertel ik dan aan hem en dan moet 'ie lachen.

Zegt-ie: 'hij vindt je gewoon lekker!' en dan zeg ik: 'ben ik ook'.
Oud 14-11-2005, 12:24
Estar
Estar is offline
Die vindt geweldig, en wordt dan super trots.

Maar hij heeft zelf wel aangegeven dat ie soms bedreigd erdoor kan gaan voelen als dat gebeurd als we bijvoorbeeld erge ruzie zouden hebben en dat ie dan wel laat merken dat ik bezet ben.

Mijn vriend heeft nogal eens sjans met andere meiden maar ik vind dat allemaal grappig je hebt geen idee hoe overdreven sommige meiden dan kunnen doen

Laatst gewijzigd op 14-11-2005 om 17:36.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 12:49
luchtballon
luchtballon is offline
Hehe, ehm, hij wil wel laten zien dat ik al bezet ben.
Ik zei bijvoorbeeld dat het best zou kunnen dat iemand uit mijn klas mij leuk vind, en toen zei hij dat hij op school zou langskomen om te laten zien dat ik al bezet ben, al was dat wel deels een grapje.
Beetje vreemd, maar ik denk eigenlijk dat het komt omdat hij niet weet hoe ik met die jongen omga en zich afvraagt of ik dan 'verkeerde signalen' geef. Andere keren vond hij het niet zó erg, maar dan kende/zag hij degene met wie ik sjans had ook.

Ik zou het niet erg vinden als hij sjans had, zolang hij er maar niet op in gaat als ik erbij ben en niet te erg op in gaat als ik er niet bij ben...
Oud 14-11-2005, 13:06
M'ne
M'ne is offline
Ik denk dat ik meer sjans (zou hebben) heb, wanneer hij niet in de buurt is. Dit ga ik hem achteraf natuurlijk niet vertellen. Zo hoef ik het van hem ook niet te horen. Ik wéét ook dat mijn vriendje vast veel sjans zal hebben, het is immers een extreem leuke jongen...
Oud 14-11-2005, 13:13
juno
juno is offline
De mijne kan er niet zo goed tegen. Die denkt altijd dat ik het zelf f ook bijzonder leuk vind.

Dat vind ik tot op zekere hoogte ook wel, die egostreling is best lekker

Hij daarentegen denkt dat ik de persoon die met me sjanst leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 13:15
Spiteful
Spiteful is offline
Loontje heeft dus chance gehad
Kzou het denk ik voornamelijk grappig vinden als iem mijn vriendin probeerde te versieren en het dus niet meteen laten merken . Maar kzou er dan weer niet goed tegenkunnen als ze echt met die jongen zijn voeten speelde.
Omgekeerde situatie kan ik niks over zeggen, kheb geen lief. Kzou iig niet echt een bepaalde specifieke reactie verwachten, maakt mij niet uit, kzal het zelf wel afhandelen.
Oud 14-11-2005, 13:18
M'ne
M'ne is offline
Wanneer hij sjans zou hebben en ik zou het zien... Zou ik opeens wel heel erg aanhankelijk gaan worden. Veel om hem heen hangen om maar duidelijk te maken dat hij van mij is.
Oud 14-11-2005, 13:24
Releric
Releric is offline
Citaat:
M'ne schreef op 14-11-2005 @ 14:06 :
Ik denk dat ik meer sjans (zou hebben) heb, wanneer hij niet in de buurt is. Dit ga ik hem achteraf natuurlijk niet vertellen. Zo hoef ik het van hem ook niet te horen. Ik wéét ook dat mijn vriendje vast veel sjans zal hebben, het is immers een extreem leuke jongen...
En waarom zou je dat niet tegen je vriend vertellen? Er is toch niets mis mee?
Oud 14-11-2005, 13:27
M'ne
M'ne is offline
Citaat:
Releric schreef op 14-11-2005 @ 14:24 :
En waarom zou je dat niet tegen je vriend vertellen? Er is toch niets mis mee?
'Ik liep gisteren met de hond te wandelen toen liep er een extreem leuke, blonde, gespierde jongen langs, en het was duidelijk dat we met elkaar aan het flirten waren'

Wat zou hij er aan hebben als ik hem dat vertel???
Oud 14-11-2005, 13:28
Yolcu
Yolcu is offline
Meestal merkt hij het niet als ik sjans heb. Hij merkt het zelfs niet eens als hij zélf sjans heeft.. Maar als hij het doorheeft, dan wordt ie best jaloers. Als ik terug zou sjansen, dan zou hij ook echt boos worden, maar dat doe ik natuurlijk niet (waar hij bij is). Als hij zou gaan sjansen als ik erbij ben, dan zou ik ook erg boos worden. Maar dat hij sjans heeft als ik er niet bij ben, ja nogal logisch, hij is moooooiiiii.
Oud 14-11-2005, 13:28
Releric
Releric is offline
Citaat:
M'ne schreef op 14-11-2005 @ 14:27 :
'Ik liep gisteren met de hond te wandelen toen liep er een extreem leuke, blonde, gespierde jongen langs, en het was duidelijk dat we met elkaar aan het flirten waren'

Wat zou hij er aan hebben als ik hem dat vertel???
Oud 14-11-2005, 13:31
snoopy
snoopy is offline
voor ons allebei geldt:
we worden er niet echt jaloers van (tenzij degene die sjans heeft terug gaat lopen flirten enzo), maar we vinden het wel leuk om dan even te laten merken van: 'die is van mij'
Oud 14-11-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Spiteful schreef op 14-11-2005 @ 14:15 :
Loontje heeft dus chance gehad
Haha.. Niet dat ik weet hoor, maar ik was wat oude topics aan het doorlezen en toen kwam ik deze tegen. Het was er eentje uit 2003, dus ik dacht: die kan wel weer een keertje

Ik zou eigenlijk niet weten hoe mijn vriend zou reageren en wat hij er van zou denken

Laatst gewijzigd op 14-11-2005 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 13:46
Optima
Optima is offline
ik zou denken "maar hij gaat met MIJ mee naar huis" gna gna
Oud 14-11-2005, 14:13
JJ13
JJ13 is offline
mijn vriend en ik zitten vaak aan elkaar, maar als hij merkt dat een andere jongen naar mij kijkt, laat hij merken dat ik bij hem hoor ik doe trouwens hetzelfde
Oud 14-11-2005, 15:40
Verwijderd
Hij vindt het grappig, geloof ik, en hij wordt er een beetje jaloers en bezitterig van. Maar hij vindt 't natuurlijk ook leuk dat zijn vriendin zo goed in de markt ligt. En hij gaat veel te overduidelijk laten merken dat ik van hem ben Krijg je overigens ook vreemde reacties op... Zit er een gozer naar m'n billen te staren, waarop 't vriendje me bezitterig naar zich toetrekt, steekt de gozer z'n duimen op. Pardon? Nja
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 15:43
Renéetjehh
Renéetjehh is offline
Ik zou dat niet (weer) doen, echt niet. Dat is vet achterbaks (helemaal als je te ver gaat). Ik zou het zelf ook absoluut niet waarderen, dus nee.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Renéetjehh schreef op 14-11-2005 @ 16:43 :
Ik zou dat niet (weer) doen, echt niet. Dat is vet achterbaks (helemaal als je te ver gaat). Ik zou het zelf ook absoluut niet waarderen, dus nee.
Ja, ik vind het ook vréselijk achterbaks dat een jongen mij leuk vindt terwijl mijn vriend er naast staat...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
Het hangt er een beetje van af van wie ik sjans krijg en op wat voor manier, maar over het algemeen vindt hij het wel leuk om te zien. Hij weet toch wel dat het voor mij maar een spelletje is en dat ik het gewoon leuk vind om die aandacht te krijgen. Ik voel me altijd wel gevleid dan. En als hij het lang genoeg vindt duren, komt hij vanzelf wel laten zien dat ik bij hem hoor

Andersom vind ik het ook altijd wel leuk om te zien. Hij krijgt vaak behoorlijk wat aandacht (wij allebei trouwens wel, dus daar gaan de verhoudingen ook niet scheeflopen ofzo) en ik weet dat hij daar ook gewoon van geniet en graag spelletjes speelt. Ik vind het wel grappig om te zien hoe hij daar mee om gaat en hoe ver hij gaat. En meestal laat ik uiteindelijk ook wel zien dat hij van mij is, daar kan ik dan weer heel gemeen in zijn

Ik reageer maar zelden jaloers, ik weet toch wel dat hij voor mij kiest. Alleen als ik merk dat hij het meisje wel erg interessant begint te vinden of als ik bij haar dingen zie dat ik bij mezelf mis, kan ik me wat jaloers gaan opstellen.
Oud 14-11-2005, 16:40
Escapism
Escapism is offline
mijn vriend is echt totáál niet jaloers. soms wel een beetje frustrerend.
Oud 14-11-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 14-11-2005 @ 14:46 :
ik zou denken "maar hij gaat met MIJ mee naar huis" gna gna
inderdaad ja
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 16:48
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Escapism schreef op 14-11-2005 @ 17:40 :
mijn vriend is echt totáál niet jaloers. soms wel een beetje frustrerend.
die van mij zegt altijd : Oh trioooo
Oud 14-11-2005, 16:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Laatst vroeg een jongen of ik een keer met hem wilde stappen terwijl mijn vriend erbij zat (al dacht hij waarschijnlijk niet dat het mijn vriend was). Dan laat ie echt zien dat ik bij hem hoor en bij niemand anders.

Andersom zou ik denk ik hetzelfde doen. Ben niet extreem jaloers ofzo, maar toch.
Oud 14-11-2005, 17:30
Roos
Roos is offline
Ik ben nu single, maar ik vind 't juist leuk als mijn vriend sjans heeft. Een soort bevestiging, dat andere meiden hem willen versieren. En hij gaat inderdaad toch wel met mij mee naar huis dus ik word er niet jaloers van.

Van een vriendje verwacht ik dus hetzelfde. Hij mag best een laten merken dat hij mn vriend is, als het maar niet op een jaloerse krengerige manier gebeurt.
Is ook nooit gebeurd gelukkig
Oud 14-11-2005, 17:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ligt eraan. Als hij erop in gaat, zou ik dat niet zo tof vinden. En dan zou ik wel naast hem gaan staan en gewoon het gesprek overnemen.

Ik sjans eigenlijk niet echt met andere jongens. Ik praat wel met ze, maar dat is niet direct sjansen. Dus ja.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 18:14
gurl19
gurl19 is offline
Hij is jaloers, maar laat mij mn gang gaan en lol hebben. Zelfde doe ik ook.
Maar afgelopen zaterdag was ik wel beetje pissig, dat meisje vond mij een supertoffe vriendin omdat ze wel samen dansten etc, maar toen ze hem in zn nek ging likken was ik toch wel boos op beide!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 20:34
rots
rots is offline
Leuk topic maar wat is sjans? Handig om ff duidelijk te hebben.

sjan·sen (onov.ww.)
1 [inf.] flirten

flir·ten (onov.ww.)
1 vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken => avances maken, koketteren, sjansen

Ik kom geregeld in de stad en ik vind het heel normaal als ik een meisje knuffel of gedag zoen o.i.d. Ik bedoel er helemaal niets mee en straal dat ook uit. Althans, ik neem aan dat ik dat uitstraal.
Ze weet van me dat ik nooit over de streep zou gaan, als er iets is waar ik niet tegen kan zijn het tegen dat soort dingen. Ik ga uit om een fijne tijd te hebben en je hebt iets met elkaar omdat je elkaar leuk vind. Waarom zou je daar tegenaan willen schoppen?
Met sjans zou ik niet doorgaan maar ik zou het om proberen te buigen naar een leuk gesprek. Daar zit ik wel op te wachten Met elkaar praten zonder avances vind ik een stuk leuker.

Het 2e gedeelte sluit er prima op aan. Ik ben meestal snel jaloers maar dat komt misschien door de relaties die ik heb gehad. Ik heb een paar keer een fout gemaakt om de ander het vertrouwen te geven...
Ik vind dat het aan mezelf ligt dat ik jaloers ben en ik heb er een bloedhekel aan. Aan de ene kant vind ik dat ik mezelf niet druk moet maken omdat ze toch met mij mee naar huis gaat en zolang ze niet te ver gaat vind ik het allemaal prima. Bovendien vind ik dat ze er zelf bij is en zelf keuzes kan maken.
Aan de andere kant: waarom zou ze niet met hem meegaan? In het begin zijn veel dingen leuk, dus waarom dat niet? Ik ben vaak achterdochtig vanwege vroeger. In het begin is dat meer dan later in de relatie, dat moet groeien.

Ofwel: ik vind niet prettig als mn vriendin met een jongen staat te sjansen. Als ze niet genoeg heeft aan mij moet ze dat een keer zeggen. Kunnen we kijken of we de relatie spannender kunnen maken No offence op degenen die die spanning leuk vinden maar het is niets voor mij.
Oud 14-11-2005, 21:07
Verwijderd
Ik kan eigenlijk niet achter blijven he.

Tja. Sjansen. Voor de één is dat natuurlijk anders dan voor de ander. Wat versta je er onder? (goede peet ) Ik weet zelf eigenlijk ook niet zo goed wat ik er onder versta. Ik weet ook niet hoeveel ik kan hebben eigenlijk

Ik denk dat ik op zich niet zo jaloers aangelegd ben, maar tijdens mijn vorige relatie heb ik wat deuken opgelopen in mijn zelfvertrouwen, maar ook in het vertrouwen hebben in mijn partner. Gek genoeg heb ik niet echt het idee dat ik dat merk binnen mijn huidige relatie. Ik merk dat ik hem vertrouw (gelukkig maar ) en dat het me verder niet zoveel kan schelen (tot een bepaalde hoogte natuurlijk ) hoe hij doet tegenover anderen, want ik weet gewoon dat hij niet die grens zou overschrijden. Hij is er zelf denk ik misschien nog wat strenger in dan ik. Een meisje kneep in zijn kont afgelopen zaterdag tijdens het uitgaan en hij vertelde dat en dat hij gewoon zijn hand op haar rug hield en ik had zoiets van 'En? Heb je lekker (hard) teruggeknepen? ' En dat hij dan zegt dat hij dat niet zou doen. Maar ik moet zeggen: fijne gedachte

Ik ben op zich redelijk makkelijk denk ik. Ik zou geen drama maken van een knuffel of een boel knuffels, en een zoen op de mond vind ik ook niet echt erg ofzo (ligt er dan wel weer aan met wie ). Maar ik denk dat als een meisje heel erg geïnteresseerd is in hem dat ik dan wel even laat merken dat hij bezet is en bij mij hoort. Even bij m staan en m zoenen ofzo. En dan weer gewoon lekker m'n gang gaan. Misschien dat ik dr nog even in de gaten zou houden Even voor mijn eigen ego kijken hoe ze daar op reageert ofzo Gek om dit te bedenken, want ik weet niet zo goed hoe ik zou reageren, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt (en ik denk dat ik een stopwoordje krijg. Namelijk 'ofzo').
Op zich zou het niet nodig zijn, want hij weet zijn eigen grens en hij houdt zich daar gewoon aan en ik weet dat hij gek is op mij en dat hij uiteindelijk weer met mij mee naar huis gaat bij wijze van spreken en bij mij in bed kruipt...
Maar toch zou ik misschien zoiets hebben van: Hé, afblijven! Hij is van mij.
Een beetje gezonde jaloezie ofzo Of ik moet er echt een slecht/naar gevoel bij hebben, dan zou ik dat ook gewoon aangeven. Door even zijn aandacht op te eisen ofzo en het gewoon te zeggen (zonder moeilijk te doen ).
Zo waren we uit zaterdag en toen vroeg een vriendin van hem of ik dat niet erg vond van hem en al die meisjes (hij kent er veel geloof ik en hij komt er aardig wat tegen en gaat dan lekker babbelen en weet ik veel wat ie allemaal doet ). Maar nee, dat doet me echt niets. Ik zei ook: Nee. Ik weet dat ik hier *doet arm omhoog en wijst hoogte aan* sta en die anderen daar *doet arm omlaag en wijst laagte aan*.

Hoe hij zou reageren als ik sjans zou hebben weet ik niet zo goed. Het is nog een beetje aftasten hoe of wat Ik hou wel van gezellig kletsen en ben net als hij wel knuffelig ingesteld als ik me op mijn gemak voel. Ook kan ik best gek doen en lekker met anderen dansen enzo. Ik heb wel zoiets van: als hij zich ergens niet fijn bij voelt ofzo dan moet hij dat gewoon kunnen zeggen. Bedoel: ik weet (nog) niet hoe hij bepaalde dingen misschien oppikt en als hij het gewoon zegt geeft dat duidelijkheid en kan ik er rekening mee houden.
Ik vind het op zich wel weer geweldig om hem te horen zeggen: 'Hij zit al de hele tijd naar je te kijken'. En dat terwijl ik dat helemaal niet door heb dan. Op één of andere manier voelt dat goed om te horen. Dat hij dat zo ziet, dan wel interpreteert (want ik wist zelf niet in hoeverre dat zo was, want ik heb dat echt totaal niet door ).

Bedoel: ik denk dat we elkaar redelijk vrij kunnen laten, maar af en toe is het best wel fijn als hij me even tegen zich aantrekt en even 'opeist'. En wat jaloezie vind ik echt niet erg. Ergens is dat ook wel leuk (al zal ik het niet expres opzoeken/uitlokken ofzo ).

Haha.. weer een lange post en volgens mij ook een erg verward geschreven post. Maarja Je kunt niet alles hebben he

Offtopic: O god, ik moet wat aan het aantal smileys doen zie ik
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 21:14
Optima
Optima is offline
weetje waar ik wel jaloers op zou kunnen worden : als een ander meisje mijn vriendje aan het lachen zou maken.

Ik vind humor een weg naar het hart, en daarom gevaarlijk, als het niet van mij komt
Oud 14-11-2005, 22:07
ST*R
ST*R is offline
er kwam een keer een jongen met mij praten, die me ook veel aanraakte enzo, toen heeft mijn huidige vriend een vriend van hem op die jongen afgestuurd, die tegen die jongen heeft gezegd dat hij maar beter weg kon gaan
heeel overdreven, maar het deed mn vriend toen erg pijn om dat te zien (ga dan zelf naar m toe zou ik zeggen)
maargoed ik vond t wel grappig (de jongen was ook eng)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 22:46
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 14-11-2005 @ 22:07 :
*blaat*
het enorme aantal "" smileys duidt erop dat jij behoorlijk verliefd bent.
Oud 14-11-2005, 23:53
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ze laat merken dat ik bij haar hoor en das lief
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 06:00
Estar
Estar is offline
Citaat:
-=SammmY=- schreef op 14-11-2005 @ 23:07 :
er kwam een keer een jongen met mij praten, die me ook veel aanraakte enzo, toen heeft mijn huidige vriend een vriend van hem op die jongen afgestuurd, die tegen die jongen heeft gezegd dat hij maar beter weg kon gaan
heeel overdreven, maar het deed mn vriend toen erg pijn om dat te zien (ga dan zelf naar m toe zou ik zeggen)
maargoed ik vond t wel grappig (de jongen was ook eng)
Wat een aansteller is die vriend van jou
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 06:06
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 14-11-2005 @ 23:46 :
het enorme aantal "" smileys duidt erop dat jij behoorlijk verliefd bent.
Ik vrees het ook ja
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 08:03
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
hij vind t niet leuuuukkk!!!
hij gaat niet super jaloers doen ofzo, maar ik kan wel zien dattie t echt niet leuk vind..
gelukkig ziet ie t nooit, want hij is in het andere deel van de discotheek (hij houdt niet van dansen!)

maar hij hoort het altijd wel van mij als ik sjans heb, vooral van onmogelijke gasten!! (lach me dood!!)

anyway, ik vind het allemaal best als ie sjans heeft, behalve van een paar bepaalde meiden die serieus achter zn lekkere kontje aanlopen
maar die meiden mocht ik bij voorbaad niet, zijn stomme dozen en ze spelen korfbal (bleghh!!)
Oud 15-11-2005, 08:48
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
laatst fluitten dr jongens een paar keer naar mij, dan zegt me vriendje daar iets negatiefs op, en hij is dan owk nog trotser met mij
Oud 15-11-2005, 10:25
ExVaal
ExVaal is offline
Nouja, mocht de sjans zover gaan dat ik het echt niet leuk meer vind en zij dat gewoon door hebt is het natuurlijk wel duidelijk waar het gat van de deur is.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 10:30
Verwijderd
Oh, en wat mijzelf betreft, ik vind het wel grappig, maar ik word er stiekem ook jaloers van. Tenminste, als het een mooi meisje is en hij er duidelijk een leuk gesprek mee is. Hij mag zoveel leuke gesprekken hebben met lelijke meisjes als hij wil, dat boeit dan weer niks
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 12:48
melkpakje
melkpakje is offline
wij sjansen allebei met anderen
denk niet dat er iets mis mee is, zolang het niet te ver gaat
Oud 15-11-2005, 13:53
Verwijderd
Ik zou dat alleen niet erg of misschien zelfs leuk vinden als ik zeker wist dat het goed zat tussen mijn vriendin en mij en zoiets weet ik in de regel niet na een heel korte tijd. Dus in de beginperiode als het nog een beetje aftasten is en de boel staat nog enigszins op losse schroeven, dan is het natuurlijk heel vervelend om te zien dat je nieuwe verovering al meteen weer onderwerp is van de avances van een ander.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 13:58
JJ13
JJ13 is offline
een tijd geleden was ik uit met mn vriend en toen kwam zn ex, stomdronken, naar m toe. eerst hadden ze ruzie, nu praat hij tenminste gewoon met haar, wat ik ook helemaal niet erg vind, maar opeens ging zij met haar hand onder zijn t-shirt. gelukkig duwde hij haar weg. mijn vriend zei dat hij mij nog nooit zo boos had zien kijken, hij vond mijn reactie wel grappig.
Oud 15-11-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 15-11-2005 @ 14:58 :
een tijd geleden was ik uit met mn vriend en toen kwam zn ex, stomdronken, naar m toe. eerst hadden ze ruzie, nu praat hij tenminste gewoon met haar, wat ik ook helemaal niet erg vind, maar opeens ging zij met haar hand onder zijn t-shirt. gelukkig duwde hij haar weg. mijn vriend zei dat hij mij nog nooit zo boos had zien kijken, hij vond mijn reactie wel grappig.
Nog knap dat je het bij boos kijken hield
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 09:55
zeep007
zeep007 is offline
Mijn vriend reageert niet. Hij wordt nooit jaloers.
Ik daarentegen ga altijd drinken...Ben boos, maar krop het dan op en uit het dan met drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 10:49
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
christiiiejna schreef op 15-11-2005 @ 09:48 :
fluitten
Floten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 12:47
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-11-2005 @ 17:48 :
die van mij zegt altijd : Oh trioooo
die van mij gaat altijd joelen en met bier gooien .
Reageren

Regels voor berichten