Ik kan eigenlijk niet achter blijven he.
Tja. Sjansen. Voor de één is dat natuurlijk anders dan voor de ander. Wat versta je er onder? (goede peet

) Ik weet zelf eigenlijk ook niet zo goed wat ik er onder versta. Ik weet ook niet hoeveel ik kan hebben eigenlijk
Ik denk dat ik op zich niet zo jaloers aangelegd ben, maar tijdens mijn vorige relatie heb ik wat deuken opgelopen in mijn zelfvertrouwen, maar ook in het vertrouwen hebben in mijn partner. Gek genoeg heb ik niet echt het idee dat ik dat merk binnen mijn huidige relatie. Ik merk dat ik hem vertrouw (gelukkig maar

) en dat het me verder niet zoveel kan schelen (tot een bepaalde hoogte natuurlijk

) hoe hij doet tegenover anderen, want ik weet gewoon dat hij niet die grens zou overschrijden. Hij is er zelf denk ik misschien nog wat strenger in dan ik. Een meisje kneep in zijn kont afgelopen zaterdag tijdens het uitgaan en hij vertelde dat en dat hij gewoon zijn hand op haar rug hield en ik had zoiets van 'En? Heb je lekker (hard) teruggeknepen?

'

En dat hij dan zegt dat hij dat niet zou doen. Maar ik moet zeggen: fijne gedachte

Ik ben op zich redelijk makkelijk denk ik. Ik zou geen drama maken van een knuffel of een boel knuffels, en een zoen op de mond vind ik ook niet echt erg ofzo (ligt er dan wel weer aan met wie

). Maar ik denk dat als een meisje heel erg geïnteresseerd is in hem dat ik dan wel even laat merken dat hij bezet is en bij mij hoort. Even bij m staan en m zoenen ofzo. En dan weer gewoon lekker m'n gang gaan. Misschien dat ik dr nog even in de gaten zou houden

Even voor mijn eigen ego kijken hoe ze daar op reageert ofzo

Gek om dit te bedenken, want ik weet niet zo goed hoe ik zou reageren, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt

(en ik denk dat ik een stopwoordje krijg. Namelijk 'ofzo'

).
Op zich zou het niet nodig zijn, want hij weet zijn eigen grens en hij houdt zich daar gewoon aan en ik weet dat hij gek is op mij en dat hij uiteindelijk weer met mij mee naar huis gaat bij wijze van spreken en bij mij in bed kruipt...
Maar toch zou ik misschien zoiets hebben van: Hé, afblijven! Hij is van mij.
Een beetje gezonde jaloezie ofzo

Of ik moet er echt een slecht/naar gevoel bij hebben, dan zou ik dat ook gewoon aangeven. Door even zijn aandacht op te eisen ofzo en het gewoon te zeggen (zonder moeilijk te doen

).
Zo waren we uit zaterdag en toen vroeg een vriendin van hem of ik dat niet erg vond van hem en al die meisjes (hij kent er veel geloof ik en hij komt er aardig wat tegen en gaat dan lekker babbelen en weet ik veel wat ie allemaal doet

). Maar nee, dat doet me echt niets. Ik zei ook: Nee. Ik weet dat ik hier *doet arm omhoog en wijst hoogte aan* sta en die anderen daar *doet arm omlaag en wijst laagte

aan*.
Hoe hij zou reageren als ik sjans zou hebben weet ik niet zo goed. Het is nog een beetje aftasten hoe of wat

Ik hou wel van gezellig kletsen en ben net als hij wel knuffelig ingesteld als ik me op mijn gemak voel. Ook kan ik best gek doen en lekker met anderen dansen enzo. Ik heb wel zoiets van: als hij zich ergens niet fijn bij voelt ofzo dan moet hij dat gewoon kunnen zeggen. Bedoel: ik weet (nog) niet hoe hij bepaalde dingen misschien oppikt en als hij het gewoon zegt geeft dat duidelijkheid en kan ik er rekening mee houden.
Ik vind het op zich wel weer geweldig om hem te horen zeggen: 'Hij zit al de hele tijd naar je te kijken'. En dat terwijl ik dat helemaal niet door heb dan. Op één of andere manier voelt dat goed om te horen. Dat hij dat zo ziet, dan wel interpreteert (want ik wist zelf niet in hoeverre dat zo was, want ik heb dat echt totaal niet door

).
Bedoel: ik denk dat we elkaar redelijk vrij kunnen laten, maar af en toe is het best wel fijn als hij me even tegen zich aantrekt en even 'opeist'.

En wat jaloezie vind ik echt niet erg. Ergens is dat ook wel leuk (al zal ik het niet expres opzoeken/uitlokken ofzo

).
Haha.. weer een lange post en volgens mij ook een erg verward geschreven post. Maarja

Je kunt niet alles hebben he
Offtopic: O god, ik moet wat aan het aantal smileys doen zie ik