heej heej. Ik heb gisteren meegedaan. Best zwaar maar echt vet. Hadden eerst een uurtje ongeveer voor conditietraining. Waarbij ik onder het rennen af en toe gewoon gelopen heb. Even later weer gewoon oppakken. Met mn ademhaling had ik het eerst best moeilijk, maar werd later wel makkelijker.
Ik vind wel dat ze meteen best veel van je verwachten trouwens. i.v.m conditie en leningheid enzo haha. Net of ik meteen mn benen achterover kan leggen en achter mn rug van links naar rechts kan lopen. Oke vage uitleg, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Het stoten was leuk trouwens.
Werd veel aandacht besteedt aan techniek. Het beschermen van je gezicht en je voetenwerk. De trainer vond dat mijn voetenwerk wel aardig was al en het stoten had ie eigenlijk helemaal geen verkeerd woord over. Ik moest in zn blote hand slaan. En hij had volgens mij verwacht dat wij van die tutjes zouden zijn die gewoon niet kunnen slaan, maar ik sloeg iets te hard. Jeetje jij kan aardig hard slaan zeg hahaha. Heeft ie toch maar een stootkussen gebruikt. Of ik eerder gebokst had ofzo? Nou nee dus. Of ik dan familie had die aan boksen doen? Ook niet. Andere sport gedaan? Ja maar niet wat hiermee te maken heeft.
Maar kortom was wel erg leuk. Ik ga maandag gewoon weer. We mogen toch 2 proeflessen meetrainen dus ik ga gewoon. Als die ook goed bevalt ga ik er gewoon mee door. Heb niet echt spierpijn ofzo. Voelt gewoon beetje strak aan. Voel me er wel lekker bij. Meisje die mee was kon maar amper meer bewegen haha
oeoeoeoeoeoe had een beetje schaamgevalletje trouwens. Kom daar binnen vraag aan het meisje waarmee ik er ben: naar wie moesten we ook alweer vragen? Noem die naam van die man. Zegt ie ja dat ben ik. Sta met mn rug naar ze toe. Draai me dus om en vraag wie zei dat? Stonden 2 mensen. En die ene bleek dus een vrouw te zijn, maar ik dacht dat het nogal ehhh een man was. Gelukkig heeft ze dat niet meegekregen
Waarom mag je eigenlijk niet drinken onder de training?