Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 00:39
Roxy
Roxy is offline
ik zit nou een paar weken bij familieleden en deze computer is een zooitje... hij doet iets wat zelfs de mijne nog nooit heeft gedaan... als ik zit te internetten of gewoon iets anders dan doet ie opeens pieppiep en dan zit ie vast totdat ie weer piept en dan ist weer goed... soms krijg je tijdens de piep zown blauw windows error ding en dan kan je um maar beter uitdoen... soms piept ie al tijdens het opstarten.. verder loopt ie sowieso de hele tijd vast... en hij is op sommige momenten opeens errrrrug traag terwijl hij niet echt vol staat ofzow... weet er iemand een programmaatje waarmee ik uit kan zoeken waar het gezeik zit? of heeft er iemand een idee?
Oud 16-06-2002, 04:47
Verwijderd
Beste is om windows er opnieuw op te zetten. Want het klinkt zo datie wel erg vern**kt is.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:21
Verwijderd
Misschien is hij oververhit? Check je PC health status in de bios. De bios start je op door tijdens het opstarten op delete te drukken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:27
MaakUt
MaakUt is offline
inderdaad... overheated had ik ook vroeger ..
Oud 16-06-2002, 13:36
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
inderdaad... overheated had ik ook vroeger ..
opzich staat ie nie echt heel veel aan maar tis wel zo dat het in dit kamertje wel zow 35/40 graden kan worden denk ik.... mm das klote want daar kank dus niets aan doen toch?
Oud 16-06-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:

opzich staat ie nie echt heel veel aan maar tis wel zo dat het in dit kamertje wel zow 35/40 graden kan worden denk ik.... mm das klote want daar kank dus niets aan doen toch?
zwaardere fan erop ^_^
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:39
Verwijderd
Computer openmaken en stofzuigen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:07
Verwijderd
Geheugeninconsistenties?

35-40 graden maakt een computer niks uit .. zolang het niet vochtig is; en dat zal het niet zijn, want dan zou een kortsluiting de handel al lang om zeep hebben geholpen

Ik zou in de BIOS eens alles op 'default' zetten .. conservatief, maar misschien dat 'ie dan beter werkt. Soms zetten mensen deze zo snel mogelijk (met name dram-timings) en dat kan wel eens goed fout gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 17:38
Roxy
Roxy is offline
Hmm ik kkrijg morgen de windows cd dus dan doek die wel ff opneiuw instaleren dan zou het toch eigenljk goed moeten zijn, want hier zit verder niemand aan de comp te prutsen ofzow want niemand die weet iets dus kdenk nie dat ze dat van die BIOS hebben gedaan...
Oud 18-06-2002, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef:
Hmm ik kkrijg morgen de windows cd dus dan doek die wel ff opneiuw instaleren dan zou het toch eigenljk goed moeten zijn, want hier zit verder niemand aan de comp te prutsen ofzow want niemand die weet iets dus kdenk nie dat ze dat van die BIOS hebben gedaan...
Tip: Als je niet precies weet hoe het moet, koop dan de computer easy, daar staat het in in 10 stappen. Erg handig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten