Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maargoed, ik voel me niet te GOED om vrienden met hem te zijn, maar hij is zelf nogal geisoleerd, en is erg claimerig, en daar heb ik ab-so-luut geen zin in. daarnaast praat hij wel veel, maar is erg saai. In een groep zou hij het inderdaad uitstekend doen, voor small talk, maar niet als vriend, dan moet het net ff beter klikken. Ik heb nu knallende ruzie met hem omdat hij zich genegeerd voelt, terwijl ik zoiets heb van ik ben jou niks verschuldigd. Ik wil dit soort dingen alleen in de toekomst voorkomen.
|
[QUOTE]Optima schreef op 03-11-2005 @ 00:17 :
wahahah, ik proef de ironische ondertoon ![]() maargoed, ik voel me niet te GOED om vrienden met hem te zijn, maar hij is zelf nogal geisoleerd, en is erg claimerig, en daar heb ik ab-so-luut geen zin in. daarnaast praat hij wel veel, maar is erg saai. In een groep zou hij het inderdaad uitstekend doen, voor small talk, maar niet als vriend, dan moet het net ff beter klikken. Ik heb nu knallende ruzie met hem omdat hij zich genegeerd voelt, terwijl ik zoiets heb van ik ben jou niks verschuldigd. Ik wil dit soort dingen alleen in de toekomst voorkomen. [/QUOTE Haha goed bezig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is bij ons personeelsuitje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij is misleidt en dat was niet jouw bedoeling. Geef dat gewoon toe en hij zal dat vast wel begrijpen. Nogmaals: wees eerlijk... zowel tegenover hem als tegenover jezelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |