| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik gebruik geen medicijnen omdat ze hadde gezegd dat het waarschijnlijk niet nodig zou zijn.. maar ik praat zeg maar ook met iemand op school enzo... en ik heb zoiets dat ik daar wel genoeg aan heb... |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Probeer anders een uitlaatklep te vinden, heb je een hobby waar je iets mee kunt? (denk aan tekenen of muziek?)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Dat heb ik dus ook op school. Een leraar kan ik echt heel veel aan kwijt en mijn psycholoog weet nauwelijks iets. Daar voel ik me te gedwongen om iets te vertellen waardoor ik juist helemaal niks wíl of kan vertellen. Waarschijnlijk is het toch beter om naar die psycholoog te gaan als je je daar (redelijk) goed bij voelt, als je er met een rotgevoel heengaat heeft het ook geen zin voor jou.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Hard de muziek opzetten en vals meeblèren.. heerlijk . Probeer iig niet vaak alleen te zijn, dan ga je alleen maar te veel nadenken en alles tien keer erger maken! (tenminste, da's mijn ervaring daarmee.) Als ik dan toch alleen ben probeer ik een soort van eigen wereld te creeren, zodat ik alles kan vergeten. valt te proberen . Succes
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
ik weet het niet meer... Verwijderd | 8 | 08-01-2013 17:12 | |
| Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... Dzjun | 51 | 03-07-2006 07:38 | |
| Liefde & Relatie |
Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen? .:zonnetje:. | 36 | 21-04-2006 11:59 | |
| Liefde & Relatie |
Ow, ik kan het niet, ik weet het niet Verwijderd | 18 | 15-10-2002 20:20 | |
| Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 | |
| Verhalen & Gedichten |
ik weet het niet... sweet angel | 3 | 08-09-2001 13:55 | |