Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 17:44
para_wijf
para_wijf is offline
Ik zit met een heel erg kut probleem. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Ik ben een tijdje met een jongen gegaan. En dat is toen uitgegaan omdat hij niet meer wist wat hij voor me voelde.
In de tijd dat het uit was kwam hij evegoed nog heel vaak naar mij en we gingen met elkaar om alsof we nog met elkaar gingen.
Het ging toen zo goed tussen ons dat we 3 weken terug hadden besloten om het nog een keer te proberen. Maar dat heeft 2 weken geduurd en toen ging het weer mis.
Hij vertelde tegen mij: Ik ben heel erg in de war met mijn gevoelens en ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Maar als ik niet met je ga heb k meer de dwang om bij je te zijn dan als ik met je ga. Want als ik met je ga dan denk ik: ze is toch van mij.
En nu het een week uit is. Gaan we nog steeds met elkaar om alsof we met elkaar gaan.
Ik heb al zoveel nagedacht de laatste tijd en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
Kunnen jullie me misschien helpen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 17:54
Cookie
Cookie is offline
Doe gewoon eens niets als het uit is. Wedden dat hij je gaat missen? Hij heeft nu het gevoel dat ie zn best voor je moet doen, precies wat hij zegt dus.

Als je het kan zou ik ff niet doen alsof ik met m had.
Oud 17-11-2005, 18:34
-(L)-
Wat bedoel je met dat jullie nog gewoon doen alsof jullie met elkaar gaan? Dat jullie nog steeds met elkaar zoenen (/naar bed gaan?)
In dat geval, zou ik, zoals Cookie al zei, dat eens laten, en misschien wat afstand nemen. De kans dat hij je dan gaat missen zit er idd wel in. Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 01:11
Verwijderd
Gewoon 'officeel' afspreken dat jullie niets hebben en dan gedragen alsof het wel zo is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:45
Amma
Amma is offline
Misschien is hij nog niet aan een vaste relatie toe.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:55
Verwijderd
Goh, zo ken ik er nog wel meer. Wel relatie-kiekjes, wel relatie-'beloften' maar zodra je het woord zelf liet vallen paniek en peeuw. Gewoon even doorbijten en genieten van de tijd die je met hem door kan brengen? Niet de verkeerde woorden laten vallen. Of opgeven en een andere vaste partner gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 12:11
Vice
Vice is offline
eh ...

Misschien gewoon daar niet aan denken.
Oud 18-11-2005, 12:39
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zoek een echte vent.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 15:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Niks meer met hem doen. Hij vind de spanning ervoor waarschijnlijk leuker. Maar als ik jou was, zou ik een echte vent zoeken die jou heel de tijd leuk vind, want op den duur word je hier ook helemaal gek en ongelukkig van.
Oud 19-11-2005, 14:27
Verwijderd
Ik zou hier best wanhopig en onzeker van worden.
Laat hem er eens goed over nadenken wat hij nou echt wil. Praat er misschien samen eens over.
Ik zou er iig niet meer dorogaan wanneer hij zich op deze manier zou blijven gedragen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 15:48
smvs
smvs is offline
Hij twijfelt of hij wel met je op straat gezien wil worden of hij wil wel neuken maar verder geen gezeik. Of een combinatie hiervan. Tip: zoek iemand die meer into je is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten