Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2005, 10:51
Lalala1111
Lalala1111 is offline

Ik kon het topic hierover niet meer vinden dus heb ik het maar z'n eigen topic gegeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2005, 17:28
xineof
xineof is offline
Hm, de 'neem' zag ik wel helemaal als laatste. Dat is dan weer cool. Maar wat bedoel je ermee; is het maatschappijkritisch, is het...?
Oud 19-11-2005, 18:40
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Ik bedoel dat iedereen (de verschillende lettertypes) wel iets moet offeren om te bereiken wat hij of zij wil. En dat slechts een klein, haast onzichtbaar deel van de maatschappij mag nemen wat hij wil zonder iets te offeren. Dus ja, voor een deel wel maatschappijkritisch.

Dat ligt eigelijk niet in mijn straatje, maar ach.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 11:58
Halogeen
Halogeen is offline
Ik houd er zelf ook wel van om van dit soort simpele dingetjes te maken, maar in dit geval is het wel een beetje té simpel.
Oud 20-11-2005, 12:45
Verwijderd
Leuk experimentje.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 13:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
perseus schreef op 20-11-2005 @ 13:45 :
Leuk experimentje.
Ja, ik ben het met perseus eens. De gedachte is leuk en het is best oké uitgevoerd, maar wel wat simpel.

Het doet me aan zo´n Loesjeposter denken maar dat komt denk ik enkel doordat het zwarte letters zijn op een witte achtergrond, dus mja
Oud 20-11-2005, 13:05
Verwijderd
Het is inderdaad wat simpel, maar ik vermoed dat het één van haar eerste experimenten is met deze dichtvorm, dus dat maakt wat mij betreft niet veel uit. Voorts sluit ik mij wat gedichten betreft soms ook aan bij Paul van Ostaijen; het mag best simpel zijn.

De achterliggende gedachte is trouwens best goed, het gaat hier eigenlijk beslist niet om een onzinnigheid.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2005, 19:40
Verwijderd
Ik zag dat neem eerst niet. Je ziet contrastverschil en je denkt "rechteronderhoek: copyright dit of dat". Ik iig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten