Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, even wat achtergrond informatie dan maar
![]() Het ging uit omdat we allebei gingen studeren, in een andere stad woonden, we zagen elkaar steeds minder en onze wegen liepen gewoon uit elkaar zeg maar. Hij wilde graag de vrijheid terug, mja zoiets ongeveer ![]() Maar goed ![]() |
![]() |
|
Zet het eerst voor jezelf eens op een rijtje wat je echt wilt. Is hij echt de jongen waar je op zit te wachten of toch niet. Als je nog zoveel voor hem voelt, ga er dan achteraan en zorg dat het weer wat wordt! Dat hij met een meisje zoent die jij toevallig kent heeft er natuurlijk niks mee te maken.
Ik ben er nog steeds van overtuigd (ook al is niet iedereen het daarmee eens) , dat wanneer je iets echt graag wilt, dat het dan ook lukt. Lukt het niet, dan wil je het niet graag genoeg. Succes ermee!
||
Citaat:
Als het uberhaupt ooit nog goed moet komen, lijkt me dat het van zijn kant moet komen. Als jij erachter aan gaat werkt het averechts. Ik hoop dat je sterk genoeg in je schoenen staat om hem te vergeten anders ga je een zware tijd tegemoet. Het is geen sprookjeswereld en soms je realistisch zijn. (Betekent natuurlijk niet dat ik gelijk heb. Voorhetzelfde geld komt het weer goed. Dit is alleen mijn mening.) Succes. |
![]() |
|
Zoveel mensen, zoveel meningen. Die van mij is dan ook niet helemaal dezelfde als die van anderen, die al gereageerd hebben.
Ik heb het al vaak gezien dat mensen zoals jij (misschien), en mezelf, na een relatie hun ex als een ander iemand gaan zien. De miserie, spanning en onzekerheid is voor een gedeelte voorbij, en met heel wat negatieve aspecten van zijn persoonlijkheid (en dus ook de reden dat het uitgegaan is) kom je niet meer in contact. Heeft bij mij vaak als gevolg gehad dat ik mijn ex begon te zien als een "droomprojectie" van haarzelf, en dat ik ook weer hoe langer hoe meer naar dat droombeeld van haar begon te verlangen. Op zo'n moment vond ik het altijd heel belangrijker dat het contact net niet verbroken werd. Dan wil ik haar net wel blijven zien. Langs een kant omdat ik haar toch nog graag zie, toch zeker om alle zaken die er weinig mee te maken hadden dat het uit raakte. Langs de andere kant om een beetje met mijn voeten terug op aarde te komen. -> Een relatie heb je al uitgeprobeerd: werkt niet (en zal waarschijnlijk nooit werken). -> Geen of vreselijk weinig contact heb je al uitgeprobeerd: werkt niet, + het is onzin om jezelf je contact met iemand te ontzeggen, terwijl het om iemand gaat met wie je wél contact wil. Spreek nog maar eens met hem af. En misschien nog eens, en nog eens. Om voor jezelf wat meer duidelijkheid te krijgen of er geen andere manier is om met hem om te gaan. Wordt opnieuw vrienden, want goede vrienden zijn altijd welkom. Of doe het op een andere manier. Af en toe eens een belletje geven om wat tegen elkaar aan te zeuren, af en toe eens een filmpje, eventueel zonder dat jullie echt gaan deelnemen aan elkaars leven. Ook dat kan nog steeds een goed gevoel geven. Wat jullie samen gehad hebben is voorbij. Daar verander je niks meer aan, en ondertussen zijn jullie zelf ook wel genoeg veranderd. En blijkbaar hebben jullie ook allebei nood om aan die twee jaar sindsdien een punt te zetten. Doe dat dan maar. Zie het dan als een nieuwe start, zonder elkaar nog dingen van vroeger te verwijten of kwalijk te nemen. Vergeten en vergeven, of zoiets. Succes
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |