Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zoek es via gsm.pagina.nl
daar is wel wat te vinden of natuurlijk op google, ik heb er zelf geen ervaring mee.
|
![]() |
als eerste heb je een datakabel nodig en de juiste software.
toestelcode kan een gekut zijn. is het niet de sim-lock ? anywayz je moet er dus een nieuwe software versie ingooien of soms werkt een reset met recente versies niet. mobile.box.sk is hier een adres voor. Groeten Edwin
||
Citaat:
Heb je voor unlocken geen aparte flashkabel nodig? moet bij nokia toestellen wel aha ok voor toestelcode niet sorry!! [Dit bericht is aangepast door paul's herberg (23-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het beste kan je die kabels kopen bij een winkel(of vleuten) waar ze die zelf gebruiken. of je een goeie kabel hebt test je door een "reader" te downen deze programma's lezen alleen ipv het daadwerkelijke unlocken. Groeten Edwin [edit] philips verwart met siemens ..[/edit] ------------------ Goed of Slecht de vraag in je hoofd, hard of zacht, het gevecht voor wat je gelooft. Http://www.edjuh.nl NIEUW!!! F4RUM.TK HET FORUM !!! [Dit bericht is aangepast door Edwin uit Kaasstad (23-01-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Zelf blokeren is zeker niet illegaal.(anders zou je ook geen sloten op je deuren mogen hebben) P.U.K. code en datalink kabel ![]() Een P.U.K. heeft geen moer met een data kabel te maken.Je kan hem wel kraken(puk code) via die kabel maar daarop ingaan is idd Illegaal.(daarom ga ik daar niet op in) Wat ik in dit geval voor tips heb gegeven zijn geen illegale ik sluit niet uit dat het kan maar das dan niet mijn schuld. Groeten Edwin
|
![]() |
|
|