Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar staat alles wat je weten moet! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja die zit daaro bij dat geld wat je aan die ene organisatie betaald in... http://www.xgrant.com/content/NL/165/ daarstaat dat wel bij dat je oowk een visum krijgt
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry, moest even. Dat stond er bij mij ook... Denk je dat je een visum thuis gestuurd krijgt? Forget it! Je krijgt eerst een 2 vragenformulieren. De vragen die je daar tegen komt... ![]() Nee, nu overdrijf ik niet, dat was 1 van de vragen, weet alleen niet precies meer hoe hij geformuleerd was (vandaar ook dat er geen fuck van klopt). Dan mag je gaan bellen met het consulaat. Tarief is ongeveer 0,60E/minuut. Reken op 20 minuten bellen... Minimaal. Er is geen Nederlandse versie (een jaar geleden) alleen Engels. Na een tijdje lullen met een bandje krijg je een reserveringsnummer. Met dat nummer mag je naar het consulaat zelf in Amsterdam. Wat we daar tegenkwamen was ook ![]() Bij de poort moet je je nummer opgeven. Bij mij konden ze het nummer niet op de lijst vinden, wat betekende dat ik 4 uur kon wachten. Na die 4 uur bleek dat mijn nummer toch wel op de lijst stond ![]() Als je dus geluk hebt, mag je meteen naar binnen. Wel alleen. Mijn moeder stond naast me bij de poort. Ze deden hem pas open toen mijn moeder een stap opzij deed... Daar binnen lever je je vragen lijst in, bij de meest verschrikkelijke personen ooit. Damn, wat kunnen mensen grumpy zijn zeg, geez... Dan mag je weg, kun je na 2-3 uur weer je paspoort ophalen. Je visum zit daar dan in met een simpel nietje. Trouwens, als je geluk hebt, is je paspoort meteen klaar op de afgesproken tijd. Ze zijn nogal laks daar, de kans is groot datie pas 1 uur later klaar is. De meeste mensen hebben iig 10 minuten staan wachten, ik ongeveer een half uurtje. Nou jah, de ruzies die ik gehad heb met de mensen daar zal ik je besparen. Een vakantie in de VS is geweldig, echt, nog nooit zo'n leuke vakantie gehad. Alleen er naartoe komen is een ramp. Zowel je visum, als de douane. Zorg in godsnaam dat je in de goeie rij gaat staan. Je bent in 1 rij minimaal 2 uur bezig (tenzij je business class vliegt, je vooraan in het vliegtuig zit en je dus voor de rest bij de douane bent). Als je in de verkeerde rij gaat staan, moet je achteraan aansluiten bij de goeie rij. Weer 2 uur wachten dus. Heel veel succes die eerste paar dagen voordat je op reis gaat, daarna, veel plezier!!!!!! *Is jaloers ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar heel veel plezier. Volgend jaar ga ik weer naar NY, k heb echt zo erg zin! Amerika is vet! letterlijk en figuurlijk! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Miami Beach is inderdaad mooi ja. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben hier van 30 mei tot en en met 11 juni. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste 2 weken in Miami had ik alleen maar slecht weer... Veel plezier! Maar het is er nu alweer beter hoorde ik. Anders kijk je het weer even, www.cnn.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels leren Verwijderd | 41 | 12-09-2012 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Favoriete quotes Verwijderd | 108 | 04-08-2008 22:32 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Naar Amerika 123~RiAnNe~123 | 4 | 28-04-2004 23:52 | |
Drugs & Alcohol |
Dit kan toch niet... Rabbi Daniel | 42 | 28-01-2002 20:41 |