Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2005, 13:48
grizzy
grizzy is offline
Ik heb een kleine week geleden een brief geschreven naar een vriend die ik al 4 jaar goed ken ondertussen. In die brief staat geschreven dat ik toch meer voor hem ben gaan voelen dan enkel vriendschap... ik had in mn brief gevraagd om hoe dan ook te reageren, maar nu na enkele dagen, heeft hij dit nog steeds niet gedaan... hoe kan ik hierop best reageren?
Oud 10-11-2005, 13:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hem opbellen, hem ernaar vragen?
Oud 10-11-2005, 13:56
Verwijderd
Misschien moet je hem even de tijd geven. Stel jezelf een limiet. En als die is overschreden dan kun je een balletje opgooien.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 13:56
Silvie
Silvie is offline
Misschien had hij dit niet echt verwacht en heeft hij even tijd nodig om hierover na te denken. Ik zou het nog even af wachten en anders gewoon recht in zijn gezicht vertellen wat je voor hem voelt en vragen hoe hij er over denkt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 14:44
-(L)-
Heb je normaal gesproken vaak contact met 'm? Heb je 'm nog gezien/gesproken de afgelopen dagen? En zo nee, komt t vaker voor dat jullie elkaar 'n paar dagen niet spreken?
Ik zou idd ook, zoals al gezegd is, een limiet stellen, en als hij dan niet gereageerd heeft er zelf nog 'n keer heen vragen. Je hebt op z'n minst 't recht te weten waar je aan toe bent.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 14:51
Verwijderd
Het duurt ook enkele dagen voor de brief bij hem is, wist je dat? En vervolgens duurt het weer enkele dagen voor de brief die hij eventueel terugschrijft, bij jou is.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:15
grizzy
grizzy is offline
Normaal gezien spreek ik hem wel zo goed als dagelijks en het komt bijna niet voor dat we elkaar 3 dagen of langer niet horen...
nuja, ik wacht nog tot maandag en dan ga ik naar hem toe.

xxx
Oud 10-11-2005, 16:20
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-11-2005 @ 15:51 :
Het duurt ook enkele dagen voor de brief bij hem is, wist je dat? En vervolgens duurt het weer enkele dagen voor de brief die hij eventueel terugschrijft, bij jou is.
dit hoort exact 1 dag te duren

maar vertrouw de PTT nooit, want ik heb in de zomervakantie vanuit HIER een kaart verstuurd naar het huis van me vriendin 8 kilometer verder op, en dies nog steeds niet aan gekomen

(en nee, ik ben niet vergeten het goede adres erop te zetten)
Oud 14-11-2005, 09:16
Verwijderd
Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een brief geschreven, naar m'n beste vriendin.
Ik denk dat ze die brief al anderhalve week heeft, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb d'r gister ge-emaild of ze wilt aangeven of ze de brief gehad heeft.
Ik heb in de brief gezet dat ze niet hoeft te reageren als ze niet wilt, maar ik wil wel graag weten of ze het heeft ontvangen.
Contact met haar is nogal moeilijk nu, omdat ik in Japan reis nu en de komende 9 maanden weinig internettoegang heb (op gelijke tijden), en zie d'r niet of hooguit 1 of 2 keer. Moeilijk...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 09:42
juno
juno is offline
Misschien is hij wel geschrokken van de boodschap, maar ziet hij jullie relatie echt alleen maar vriendschappelijk, en durft hij je niet te kwetsen door dat eerlijk te zeggen. En dan laat hij dus maar niets van zich horen, want na een tijdje krijg je het dan ook wel door.

Maar eel dapper van jou dat jij eerlijk geweest bent tegen hem. Jj hebt gevoelens voor hem, dat is mooi en niets om je voor te schamen, ook al is het niet wederzijds.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 14-11-2005 @ 18:16 :
Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een brief geschreven, naar m'n beste vriendin.
Ik denk dat ze die brief al anderhalve week heeft, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb d'r gister ge-emaild of ze wilt aangeven of ze de brief gehad heeft.
Ik heb in de brief gezet dat ze niet hoeft te reageren als ze niet wilt, maar ik wil wel graag weten of ze het heeft ontvangen.
Contact met haar is nogal moeilijk nu, omdat ik in Japan reis nu en de komende 9 maanden weinig internettoegang heb (op gelijke tijden), en zie d'r niet of hooguit 1 of 2 keer. Moeilijk...
Phew. Ik heb net een emailtje terug gehad.
Helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 06:05
Verwijderd
TS: hoe is het afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 08:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-11-2005 @ 15:51 :
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 15-11-2005 @ 03:08 :
Helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 09:46
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-11-2005 @ 07:05 :
TS: hoe is het afgelopen?
Oud 15-11-2005, 20:14
grizzy
grizzy is offline
Eum, hij had beloofd om me een brief te sturen om te antwoorden op mijn brief... maar ik heb nog geen gekregen...
Dus afwachten... ik kan momenteel ook niet naar hem toe, maar daar komt maandag verandering in... dus maandag ga ik naar hem toe, als ik ondertussen nog geen brief heb gekregen!

groetjes en bedankt voor al jullie reacties
Oud 15-11-2005, 22:17
botervleug
botervleug is offline
Het is een man, die zijn niet zo snel in dit soort dingen. Verwacht dat hij voor elk woord wel een uurtje nodig heeft, niet de hele dag eraan wil werken en dan een hele brief: tel uit je winst. Mannen zijn niet zo snel en scheutig met gevoelens. Hoeft niet noodzakelijkerwijs slecht nieuws te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 07:07
Verwijderd
Citaat:
botervleug schreef op 16-11-2005 @ 07:17 :
Het is een man, die zijn niet zo snel in dit soort dingen. Verwacht dat hij voor elk woord wel een uurtje nodig heeft, niet de hele dag eraan wil werken en dan een hele brief: tel uit je winst. Mannen zijn niet zo snel en scheutig met gevoelens. Hoeft niet noodzakelijkerwijs slecht nieuws te betekenen.
Ach, wat is dit weer een typische vrouwenreactie, de oorzaak lekker makkelijk bij de ander leggen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:11
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Olafant schreef op 16-11-2005 @ 08:07 :
Ach, wat is dit weer een typische vrouwenreactie, de oorzaak lekker makkelijk bij de ander leggen.

Valt mij elke keer weer mee dat een man niet voor de wasmachine gaat zitten omdat hij dan de was doet mannen kunnen nou niet 2 dingen te gelijk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:12
grizzy
grizzy is offline
Hoi, hier ben ik weer, hij heeft naar het schijnt de brief verstuurd en maandag krijg ik hem normaal... dus afwachten tot maandag!
Hopelijk is de post niet al te traag, en dan komt het allemaal in orde!
groetjes,
Oud 17-11-2005, 21:24
MDJ
MDJ is offline
moet je uitkijken met maandag, ik krijg bijvoorbeeld nooit post op maandag.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:29
grizzy
grizzy is offline
geef me nog maar een beetje moed, ik kijk al zo lang uit naar die brief! Ik wil eindelijk wel eens gaan weten wat daar in staat...
Met liefs
Oud 17-11-2005, 21:33
MDJ
MDJ is offline
nou het is om je niet te ontmoedigen als die maandag er niet in. Zou vervelend zijn als je daardoor je conclusie trekt. Dat je probeert het geduld naar dinsdag te schuiven, en als die dan maandag er al is voel je jezelf alleen maar beter
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 01:10
Verwijderd
Citaat:
mrsjones schreef op 18-11-2005 @ 06:11 :
Valt mij elke keer weer mee dat een man niet voor de wasmachine gaat zitten omdat hij dan de was doet mannen kunnen nou niet 2 dingen te gelijk
Wat? Wassen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 06:05
grizzy
grizzy is offline
MDJ, daar heb je wel gelijk in, bedankt!
Oud 18-11-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Olafant schreef op 15-11-2005 @ 03:08 :
Helemaal goed.
Hoe zit 't nu dan?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 18-11-2005 @ 20:23 :
Hoe zit 't nu dan?
Ach, in die brief had ik al m'n gevoelens opgeschreven.
Ze reageerde met het feit dat het haar nogal diep trof, en dat ze het ook fijn vond om te horen, dat ik haar vriendschap boven onmogelijke liefde of wat dan ook stel.

Voor mij was dat het diepste vertrouwen dat ik ooit in d'r gesteld heb, die brief, en ze heeft bewezen dat vertrouwen waard te zijn, door zo goed te reageren.

Ja, echt m'n beste vriendinnetje. Het zal nooit wat worden, maar dat hoeft ook niet voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 09:03
Ruby Blue
Ruby Blue is offline
EN EN EN EN EN EN!

what happened!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 14:46
grizzy
grizzy is offline
Kheb een heel lange en heel lieve brief gekregen met als conclusie dat we toch vrienden moeten proberen blijven maar dat hij geen gevoelens heeft voor me... Maar kben eigenlijk wel heel blij dat hij nog vrienden wilt blijven!

groetjes
Oud 22-11-2005, 15:19
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
grizzy schreef op 22-11-2005 @ 15:46 :
Kheb een heel lange en heel lieve brief gekregen met als conclusie dat we toch vrienden moeten proberen blijven maar dat hij geen gevoelens heeft voor me... Maar kben eigenlijk wel heel blij dat hij nog vrienden wilt blijven!

groetjes
Wat lief dat hij een lange brief heeft teruggeschreven. Gelukkig kunnen jullie nog vrienden blijven. Kun jij het?

Citaat:
Olafant schreef op 21-11-2005 @ 14:45 :
Ja, echt m'n beste vriendinnetje. Het zal nooit wat worden, maar dat hoeft ook niet voor mij.
Natuurlijk wil je best dat het wat wordt Maar je kunt ook erg gelukkig zijn met het feit dat zij met jou bevriend wil zijn. hoe gaat het in het buitenland?:$
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:02
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 23-11-2005 @ 00:19 :
Natuurlijk wil je best dat het wat wordt Maar je kunt ook erg gelukkig zijn met het feit dat zij met jou bevriend wil zijn. hoe gaat het in het buitenland?:$
Hmja, niet echt meer eigenlijk. Ik heb er nu zoveel problemen van gehad dat ik het niet meer wil eigenlijk, ookal heb ik nog steeds die gevoelens.
Het is maf, maar ik ben verliefd aan het worden op een ander meisje dat ik in de zomer heb ontmoet. Dat is alleen nogal lastig vanuit het buitenland.
Ontzettend tof! Je kan wel pmen voor m'n homepage als je wilt. Nog wel onder constructie maar er staan verslagen op en binnenkort meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten