Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2002, 10:51
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
jonges wat voor sieraden/ versielsels zoals veters ofsow hebben jullie om je armen of nek ofsow? misschien ook fotow's

en meisjes wat vinden jullie leuk staan bij jongen?
Oud 11-06-2002, 10:53
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Kralenkettingen,koordjes met een mooi symbool er aan,wasknijperketting.
Maar géén spikebanden...dat vind ik echt verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:00
Roos
Roos is offline
De mannencollectie van Symbols is altijd erg gaaf. Andere kralenkettinkjes zijn ook goed.
Verder houd ik niet van sieraden bij jongens, behalve een horloge.
Oud 11-06-2002, 11:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ringen vind ik soms wel mooi, maar zékerrr geen gouden kettinkjes ofzo brrrt...(wel soms andere kettinkjes)...blabla hangt af van de persoon enz enz...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:30
Eaglewing
Eaglewing is offline
Meestal heb ik geen sieraden, heel afentoe een horloge.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 11:45
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
een dikke gouden schakel ketting met je met diamanten ingelegde naam van in totaal min. 6kg natuurlijk
Oud 11-06-2002, 11:47
Verwijderd
Kralenkettingen, gewoon een veter ofzo omgeknoopt, wasknijpergevalletjes, ringen ook wel..
Maar wel zilveren dingetjes, goud is lelijk..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:02
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:
een dikke gouden schakel ketting met je met diamanten ingelegde naam van in totaal min. 6kg natuurlijk
dat dus absoluut niet he
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:04
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
ikke-eva schreef:

dat dus absoluut niet he
ooow echt wel wat kom jij fatoes boeken, als je een beetje da nigga gettow steelo wil boeken heb je zo een ketting en anders ben je een kankah lame bakra wiggger ,zogenaamd.
Oud 11-06-2002, 12:07
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik houd het wel bij mijn horloge... rest vind ik niet echt leuk om zelf te dragen...
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:

ooow echt wel wat kom jij fatoes boeken, als je een beetje da nigga gettow steelo wil boeken heb je zo een ketting en anders ben je een kankah lame bakra wiggger ,zogenaamd.

Met citaat reageren
Verwijderd
Zelf heb ik eigenlijk alleen een horloge om en soms manchetknopen maar dat is dan ook het enige...

In de zomer (als ik vrij ben ten minste) :

Gevlochten leren armbandje
Kralenketting (houten kralen)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:11
Verwijderd
euh..
ik heb prikkeldraad en spike som armen

om hals een bolletjesketting en [heel soms] spikes

ennuh, dat was het dan wel weer volgens mij :/

ohwjah, soms ook een snoepjes ketting
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:17
utopian me
utopian me is offline
hmneuh, sieraden bij jongens hoeft van mij niet zo..... veter om de arm kan nog wel, en het is ook niet zo dat ik het meteen heel lelijk vind wanneer ze nog een ketting omhebben (heel soms staat het wel mooi), maar geweldig vind ik het niet....
Oud 11-06-2002, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef:
Ik houd het wel bij mijn horloge... rest vind ik niet echt leuk om zelf te dragen...
Yup. Een mooi horloge is ook een sieraad, en één sieraad vind ik voor heren wel voldoende.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:25
Verwijderd
kralenkettingkjes en armbandjes, spikejes(niej ermee behangen), koortjes, zilver... zolang het maar niej groot, goud en patserig is...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:47
June bug
June bug is offline
Ik vind een kralenketting cool voor een jongen, een horloge kan natuurlijk altijd. Of zown zwarte "veter" met een symbooltje eraan is leuk. Om armen: Geeeeen Spikes... vinnik ok niet echt kunnen, staat zo verwijfd. Wat wel leuk is: Leren armbandjes (zown gevlochten ofzo), geknoopte armbandjes, of zown wasknijperding.
Oud 11-06-2002, 13:04
S
S is offline
DKNY- of Armani-horloge en een armband van Josh of MKMDesign.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:21
psilo
psilo is offline
heb alleen kettinkje met houten kraaltjes
Oud 11-06-2002, 13:54
boardbabe
boardbabe is offline
ik vond dat armbandje van bertbart wel mooi met zulke schelpjes,

verder van die kettingen voor aan je broeken (zilveren)
een paar spikes is wel o.k.
zwarte kettingen met zilveren hangers
GEEN goud aaaaaarrgghh
Oud 11-06-2002, 14:14
Rrr.
Rrr. is offline
snoepjeskettingen bij jongens... yum!!!
Oud 11-06-2002, 14:25
DarkRaven
DarkRaven is offline
armband (soort leer ofzo ), horloge, ketting (kralen) en soms een dunne gouden ketting
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:33
Paulaah
Paulaah is offline
ketting is altijd goed.. wel kralen geen goud of zilver ofzo..
Eventueel een armband.. En inderdaad Symbols is leuk
horloge ook goed wel een leuke dan..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:59
fucking hero
fucking hero is offline
kheb een wereldwinkel ketting van mn vriendin
en een draad van een kapotte paraplu om mn arm
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:04
MORTICIA
MORTICIA is offline
jah kralenkettingen , touwtjesz , veters , spikebanden(kunnen leuk staan maar nie bij iedereen) geld ook voor spikearmbanden , leren armabanden zijn ook kewl en jah van die zwarte zweetbandjeszz geil
Oud 11-06-2002, 15:10
]{ing
]{ing is offline

deze hebbik dag en nacht om.. voor de rest alleen dingen die ik af en toe draag.. misschien dat ik nog een nieuwe ring ga kopen..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:13
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik heb wel een gouden ketting met een hangertje maar dat is gewoon een bescheiden kettingkje + hangertje die ik heb gekregen bij m'n doop. Voor op het hangertje m'n naam en achterop de datum dat ik gedoopt ben. Geen patserketting.

Maar voorderest momenteel niks. Maar ik wil iig binnenkort een horloge kopen en dan misschien nog een zilveren armband want ik heb een hele mooie gezien, maar eerst het horloge maar.

Mar ik heb geen veters/kralenketting/spikes ofzoiets, niet helemaal mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:15
Spoeleh
Spoeleh is offline
kheb een kleine gouden ketting (erfstuk) altijd om. geen aso ding maar mooi patroon en vrij klein, geen patser ding ofzo
een gouden (indo goud) ring met initialen van mij erin (ook erfstuk, mijn overgrootvader had zelfde initialen)
en een (vrij groot) desing horloge
Oud 11-06-2002, 15:23
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik vind over het algemeen spike kettingen bij jongens wel gaaf, maar dan moet het je wel staan en bij je passen. Voor de rest vind ik fietsketting/kralen/wasknijper diggies ook wel leuk....
Oud 11-06-2002, 15:30
cerys
cerys is offline
ik vind van die kogelkettinkjes/armbandjes wel mooi
Oud 11-06-2002, 15:59
Floosje
Floosje is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
kralenkettingkjes en armbandjes, spikejes(niej ermee behangen), koortjes, zilver... zolang het maar niej groot, goud en patserig is...
idd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:25
de
de is offline
Ik draag alleen een titanium seiko horloge, soms een calvin klein met gladde band en ik heb er ook nog ééntje met een lederen band van Omega
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:43
Verwijderd
Citaat:
YuckFou schreef:
snoepjeskettingen bij jongens... yum!!!
Jep.

Verder zijn kralenkettinkjes leuk, veters, mooi horloge, lieve armbandjes. GEEN spike-dingen, of gouden/zilveren kettinkjes.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:24
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
heb jij een minimumbedrag dat je aan kleding etc uitgeeft

heuzus wat een dure dingen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:52
ESCO
ESCO is offline
ikke-eva
17V - Lid

gepost op 11-06-2002 @ 18:24

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
S schreef:

heb jij een minimumbedrag dat je aan kleding etc uitgeeft

heuzus wat een dure dingen

Dan ben je gewoon dus echt een trieste figuur als je dat op je 15e al hebt .
Als 18 bent wil je je natuurlijk zo'n vette Master p rolex van platina en diamanten Wigger.
Als je dat dat in de amsterdam zou dragen of amsterdam heb je zo een gun of mes in je rug.
Gewoon triest zielig om daar mee te patsen.
Oud 11-06-2002, 19:35
acid-star
acid-star is offline
strakke zwarte chokers..... Altijd goed....
Oud 11-06-2002, 20:46
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik heb een phokkin phette stoner ring uit spanje

Oud 11-06-2002, 20:49
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Als 18 bent wil je je natuurlijk zo'n vette Master p rolex van platina en diamanten Wigger.
Als je dat dat in de amsterdam zou dragen of amsterdam heb je zo een gun of mes in je rug.
Sommige mensen willen dat.
Ik ken ook iemand die trainde(hockey) in iets van armani.

Ik zou het ook cool vinden, zo'n duur design-merk-horloge. Ik krijg het alleen niet van m'n ouders en het is ook geen doel voor me om voor te werken(ik vind het zoiezo geldverspilling).

En het hangt ervanaf waar je loopt in Damsco, maar ik denk niet dat S komt waar dat gebeurd(of hij moet verdwaald zijn)(en S, ik dis je niet ofzo)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 20:55
Martin Dude
Martin Dude is offline
Ik heb een klein rubberen bandje om mijn pols
Oud 11-06-2002, 21:02
Verwijderd
Citaat:
je$u$ crust schreef:

en jij niet dan, nou? je vergeet het belangrijkste, eikel.. dat t hele plaatje met je naam minstens 50 vierkante centimeter moet zijn

mm wat vind ik leuk.. ik weet in elk geval wat ik NIET mooi vind, das goud. gewoon omdat ik sowieso een hekel aan goud heb :/
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:13
ABrules
ABrules is offline
Ik heb een zilveren ringetje bovenin me oor en draag een (niet al te dikke schakel) zilveren ketting. Ik had eerst ook een vrij dikke schakel armband, maar die ben ik kwijt geraakt. Ga die nog wel een keertje kopen, horloges kan ik niet uitstaan en ringen heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:

deze hebbik dag en nacht om.. voor de rest alleen dingen die ik af en toe draag.. misschien dat ik nog een nieuwe ring ga kopen..
Die heb ik ook!! En nog een hangertje van zo'n fishbone visje en wat kralenkettinkjes en kralenarmbandjes van hout. En een ring van mn ex...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:16
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

mm wat vind ik leuk.. ik weet in elk geval wat ik NIET mooi vind, das goud. gewoon omdat ik sowieso een hekel aan goud heb :/
de goudgravers in het Wilde Westen vinden het anders behoorlijk ridderlijk spul masjo
Oud 11-06-2002, 21:19
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
haha cool dat jullie allemaal zo gereageert hebben, maar xou graag wat meer fotow's willen zine...zoals die veters...hoe doe je die om en vast zeg maar...knopen werkt niet egt handig...

ik heb zelf ketting met kleine kraaltiez...zo'n wasknijper ding voor om me nek...(zit vrij strak dus heb ik neit zo vaak om)...en duimring...ja en horloge...maar kwil meer voor om me armpiez...ideeen?
Oud 11-06-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

de goudgravers in het Wilde Westen vinden het anders behoorlijk ridderlijk spul masjo
nou.. als jij bij het geschiedenis-leren gaat poseren voor foto's dan kan ik echt niet op jouw kennis vertrouwen.. misschien vonden ze't wel helemaal niet ridderlijk en werden ze gedwongen (door die stemmetjes in hun hoofd ja ) terwijl ze 't afschuwelijk vonden

je weet volgens mij niet eens zeker of dat spul wat ze aant graven waren wel goud was, je verwart het VAST met iets anders

goud is gewoon lelijk, en als ridder hoor jij dat te weten roellow (of weten ridders niet veel als ze behalve ridder ook part-time stinkalto zijn?)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:25
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik heb sinds afgelopen sneekweek een vastgebrand zeillijntje om m'n pols.

Ik draag nooit een horloge ik heb er echt een enorme hekel aan.

En toevallig heb ik vandaag een sleutelketting van bavaria om
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:25
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

nou.. als jij bij het geschiedenis-leren gaat poseren voor foto's dan kan ik echt niet op jouw kennis vertrouwen.. misschien vonden ze't wel helemaal niet ridderlijk en werden ze gedwongen (door die stemmetjes in hun hoofd ja ) terwijl ze 't afschuwelijk vonden

je weet volgens mij niet eens zeker of dat spul wat ze aant graven waren wel goud was, je verwart het VAST met iets anders

goud is gewoon lelijk, en als ridder hoor jij dat te weten roellow (of weten ridders niet veel als ze behalve ridder ook part-time stinkalto zijn?)
Ach, een echte ridder heeft 'n maliënkolder en zo hoort het. Ik wil niet eens weten hoe die goudhakkers hun geel-glimmende rotzooi uit de grond halen, ookal hadden ze stemmetjes in hun hoofd, ze hadden alsnog geen goudgele rakkers naar binnen gelurkt en wat dat betreft stinkt het hier behoorlijk ja!
Oud 11-06-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:

Ach, een echte ridder heeft 'n maliënkolder en zo hoort het. Ik wil niet eens weten hoe die goudhakkers hun geel-glimmende rotzooi uit de grond halen, ookal hadden ze stemmetjes in hun hoofd, ze hadden alsnog geen goudgele rakkers naar binnen gelurkt en wat dat betreft stinkt het hier behoorlijk ja!
roel.. ik heb geen idee van wat je net zei, maar als stinkridder zul je wel gelijk hebben
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 21:30
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

roel.. ik heb geen idee van wat je net zei, maar als stinkridder zul je wel gelijk hebben
masj.. ik heb geen idee van wat ik net zei, maar ik heb hoe dan ook, onvoorwaardelijk, gelijk.

Oud 11-06-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
ESCO schreef:

Triest figuur? Je kent hem niet eens... en zo'n horloge kost ongeveer + - 250 euro, dat is een prijs die best te doen is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten