Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmneuh, sieraden bij jongens hoeft van mij niet zo..... veter om de arm kan nog wel, en het is ook niet zo dat ik het meteen heel lelijk vind wanneer ze nog een ketting omhebben (heel soms staat het wel mooi), maar geweldig vind ik het niet....
|
![]() |
Ik vind een kralenketting cool voor een jongen, een horloge kan natuurlijk altijd. Of zown zwarte "veter" met een symbooltje eraan is leuk. Om armen: Geeeeen Spikes... vinnik ok niet echt kunnen, staat zo verwijfd. Wat wel leuk is: Leren armbandjes (zown gevlochten ofzo), geknoopte armbandjes, of zown wasknijperding.
|
Ik heb wel een gouden ketting met een hangertje maar dat is gewoon een bescheiden kettingkje + hangertje die ik heb gekregen bij m'n doop. Voor op het hangertje m'n naam en achterop de datum dat ik gedoopt ben. Geen patserketting.
Maar voorderest momenteel niks. Maar ik wil iig binnenkort een horloge kopen en dan misschien nog een zilveren armband want ik heb een hele mooie gezien, maar eerst het horloge maar. Mar ik heb geen veters/kralenketting/spikes ofzoiets, niet helemaal mijn ding. |
![]() |
|
kheb een kleine gouden ketting (erfstuk) altijd om. geen aso ding maar mooi patroon en vrij klein, geen patser ding ofzo
een gouden (indo goud) ring met initialen van mij erin (ook erfstuk, mijn overgrootvader had zelfde initialen) en een (vrij groot) desing horloge
|
ikke-eva
17V - Lid gepost op 11-06-2002 @ 18:24 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- S schreef: DKNY- of Armani-horloge en een armband van Josh of MKMDesign. -------------------------------------------------------------------------------- heb jij een minimumbedrag dat je aan kleding etc uitgeeft heuzus wat een dure dingen ________________ Dan ben je gewoon dus echt een trieste figuur als je dat op je 15e al hebt . Als 18 bent wil je je natuurlijk zo'n vette Master p rolex van platina en diamanten Wigger. Als je dat dat in de amsterdam zou dragen of amsterdam heb je zo een gun of mes in je rug. Gewoon triest zielig om daar mee te patsen.
||
Citaat:
Ik ken ook iemand die trainde(hockey) in iets van armani. Ik zou het ook cool vinden, zo'n duur design-merk-horloge. Ik krijg het alleen niet van m'n ouders en het is ook geen doel voor me om voor te werken(ik vind het zoiezo geldverspilling). En het hangt ervanaf waar je loopt in Damsco, maar ik denk niet dat S komt waar dat gebeurd(of hij moet verdwaald zijn)(en S, ik dis je niet ofzo) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mm wat vind ik leuk.. ik weet in elk geval wat ik NIET mooi vind, das goud. gewoon omdat ik sowieso een hekel aan goud heb :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
haha cool dat jullie allemaal zo gereageert hebben, maar xou graag wat meer fotow's willen zine...zoals die veters...hoe doe je die om en vast zeg maar...knopen werkt niet egt handig...
ik heb zelf ketting met kleine kraaltiez...zo'n wasknijper ding voor om me nek...(zit vrij strak dus heb ik neit zo vaak om)...en duimring...ja en horloge...maar kwil meer voor om me armpiez...ideeen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je weet volgens mij niet eens zeker of dat spul wat ze aant graven waren wel goud was, je verwart het VAST met iets anders ![]() goud is gewoon lelijk, en als ridder hoor jij dat te weten roellow ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Triest figuur? Je kent hem niet eens... en zo'n horloge kost ongeveer + - 250 euro, dat is een prijs die best te doen is |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Kunstbende 2009 expo Kunstbende09 | 1 | 11-03-2009 17:13 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel#46 Cherry Springs | 500 | 11-04-2008 16:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD'er Wilders haalt uit naar de islam. JantjePietje | 220 | 17-02-2004 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje voor nederlands :D Verwijderd | 5 | 23-06-2002 17:19 |