Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2005, 15:48
LostInLimbo
LostInLimbo is offline
Ik had gisteren sinds lange tijd weer iets 'kinderachtigs'

Ik was uit, harstikke leuk enzo, en toen ik even naar de wc ging, waar ik uiteraard moest wachten, kwam er, serieus, het mooiste meisje binnen wat ik ooit gezien heb. (Ja, ik val op vrouwen )

Ze lachtte naar me, zei hallo, en ik... Ik werd harstikke verlegen, lachtte een beetje vaag terug en mompelde iets wat op hallo moest lijken, met rode wangen ofcourse, en ik moest de andere kant in kijken omdat ik me doodschaamde.. Ik heb die persoon nog nooit gezien en gesproken en toch heeft ze iets waarmee ze me helemaal ondersteboven wist te krijgen..

Hebben meer mensen dit? En hoe reageer jij mocht je gigantisch van iemand onder de indruk zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2005, 15:55
I C U
I C U is offline
Meestal valt mijn mond open en weet ik een hele tijd niets uit te brengen. Vervolgens ga ik denk ik proberen oogcontact te krijgen, of probeer ik in contact te komen met mensen om die persoon heen. Maar ik ben eigenlijk nog nooit zo onder de indruk geweest van een totaal vreemd iemand, tenminste, niet in het recente verleden...

Ik heb natuurlijk wel dat ik iemand zie waarvan ik zoiets heb van: Hé, jij bent leuk! En soms lukt het me om er een praatje mee aan te knope, soms ook niet. Het leven is hard...

Iig, je bent niet de enige!
Oud 27-11-2005, 15:59
soultodeny
soultodeny is offline
Ik weet vaak pas na afloop wat ik had willen zeggen, heel handig

Maar je leert vanzelf wel om minder verlegen te zijn, gewoon met verschillende mensen (dus niet alleen die je 'leuk' vindt) een praatje maken, is nog gezellig ook!
Oud 27-11-2005, 16:02
LostInLimbo
LostInLimbo is offline
Ja, inderdaad, even later dacht ik had gewoon dit en dit moeten vragen.. maarja! Maybe next time!

Trouwens, afgelopen tijd ben ik niet meer verlegen hoor, ik praat en dans met mensen die ik net ken, en ik geniet er van. Maar dit kwam als een schok, haha!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 16:07
WolterB
WolterB is offline
Een opwelling ofzo.
Kan je gebeuren, ligt aan hoe je reageert wat er verder gebeurt. Als je haar nooit meer ziet een leuke herinnering, zie je haar nog eens, kijken of dat gevoel dan weer komt en hopen dat je wel wat wee uit te brengen
Oud 27-11-2005, 16:13
LostInLimbo
LostInLimbo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 27-11-2005 @ 17:07 :
Een opwelling ofzo.
Kan je gebeuren, ligt aan hoe je reageert wat er verder gebeurt. Als je haar nooit meer ziet een leuke herinnering, zie je haar nog eens, kijken of dat gevoel dan weer komt en hopen dat je wel wat wee uit te brengen
Ja, je hebt gelijk.. Ik hoop dr nog wel te zien, ik kijk uit naar volgend weekend, haha!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 17:43
Verwijderd
Ik ga mensen echt heel lang aan zitten kijken. Het zijn er maar weinig, maar af en toe kom je van die mensen tegen die echt te geweldig zijn, en die je echt alleen maar aan kunt kijken. Bij die mensen heb ik dan ook echt niet het lef om wat te zeggen, maar als het gewoon mensen zijn die nog net niet zo geweldig zijn, dan knoop ik er heel makkelijk een praatje mee aan.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 17:50
LostInLimbo
LostInLimbo is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 27-11-2005 @ 18:43 :
Ik ga mensen echt heel lang aan zitten kijken. Het zijn er maar weinig, maar af en toe kom je van die mensen tegen die echt te geweldig zijn, en die je echt alleen maar aan kunt kijken. Bij die mensen heb ik dan ook echt niet het lef om wat te zeggen, maar als het gewoon mensen zijn die nog net niet zo geweldig zijn, dan knoop ik er heel makkelijk een praatje mee aan.
En als ze wel geweldig zijn, en je wilt wél contact, hoe pak je dat dan aan?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 19:11
Vice
Vice is offline
Ja, dat ken ik ook. Ik blijf dan heel lang naar haar kijken en heb dan het idee dat ik vreselijk voor schut sta.
Oud 27-11-2005, 19:52
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-11-2005 @ 20:11 :
Ja, dat ken ik ook. Ik blijf dan heel lang naar haar kijken en heb dan het idee dat ik vreselijk voor schut sta.
Same here maar dan niet naar haar maar naar hem. En dan als die persoon dichterbij komt proberen ergens anders te kijken wat maar niet wil lukken. En dan aan mezelf vragen waarom ik niks zeg.
Oud 27-11-2005, 23:31
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
LostInLimbo schreef op 27-11-2005 @ 16:48 :

Hebben meer mensen dit? En hoe reageer jij mocht je gigantisch van iemand onder de indruk zijn?
dat is normaal
Oud 28-11-2005, 09:07
Verwijderd
Citaat:
LostInLimbo schreef op 27-11-2005 @ 18:50 :
En als ze wel geweldig zijn, en je wilt wél contact, hoe pak je dat dan aan?
Uhm... Ga daar in de buurt staan, zorg dat er wat te kletsen valt. Over de muziek ofzo. Blijf er in de buurt, maar ga niet opvallend rondhangen in zijn/haar buurt, dat word vervelend. Pfoeh man, hoe ga je een gesprek met iemand aan.... Moeilijke vraag, meestal gaat dat vanzelf. Zeg de volgende keer hallo, vraag of ze het gezellig vind, wat ze van de muziek vind, bied haar nog wat te drinken aan... Wees creatief!

En weetje, ik moet bij dit soort dingen altijd denken aan mijn oma, die zegt altijd: Als jullie voor elkaar bestemd zijn, komen jullie vanzelf wel bij elkaar uit!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 09:35
mcflem
mcflem is offline
Ik heb nog nooit gehad dat iemand zoiets overdonderends had dat ik niet uit mijn woorden kon komen of rood werd ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 10:04
MTpower
MTpower is offline
Mijn grote bek kent geen grenzen
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 17:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah, aangezien ik verlegen ben zou me dat ook kunnen overkomen. Alleen komt er bijna nooit zo iemand op me af en zegt ze meteen hallo en verder nix.
Ach ja, boeit toch niet? Als je haar de volgende keer weer ziet, gewoon eens kletsen, dan zie je het wel he.
Oud 28-11-2005, 18:54
Draakje83
Draakje83 is offline
Ten eerste wil ik dit ff kwijt:

Oww wat lief!

Ten tweede wil ik wat zeggen over mijn ervaring op dit gebied:
Bij oogverblindend mooie mensen heb ik meteen het pavlovidee dat ze mij ook wel gigantisch hard zullen weigerenafwimpelen/etc.
Dus als ik zoiemand tegenkom heb ik meteen dat pavlovidee dat dat verpest.
Tenzij ze inderdaad hallo zeggen, want het pavlovidee weer weet te verwijderen, maar dat doen ze niet.
Reageren

Regels voor berichten